Kenta rengeteget alszik itt és mostanában sokszor esik meg az orrvérzése is.
Egyik nap épp fürdőt mikor hallottam hogy hív segíteni mert vérzett az orra. Brutális volt. A suliban már nem vagyunk annyira felkapott téma. Sőt pár lány újra próbálkozik nálunk, de a legelvetemültebb egy elsős lány volt aki azt kérte, hogy legyünk vele egy estét egyszerre benne. Olyan röhögő görcsöt kaptunk.
Ma is hazaérve lepakoltunk nálunk majd tanultunk. Tegnap Kenta ki iratkozott a kollégiumból és ide költözött. Nem akart, de mondtam neki így jobb lesz.
- Ma feküdhetnénk együtt!- mosolygott rám majd szájon puszilt.
- Oksi.- lapoztam az irodalmat tovább.
Fürdéskor sokat beszéltünk. Majd beérve ajkamnak esett. Egyre hevesebb lett a csókcsatánk. Nyakamba fúrta arcát és beleszívott. Szívta és csókolgatta nyakam. Szívem őrült tempóban vert. Fordítottam helyzetünkön én voltam felül és kényeztettem. Halkan nyögött. Füléhez hajoltam és bele súgtam.
- Nincs itthon senki mert az üzleti bálon vannak ne aggódj.- beleremegett és olyat tett amitől eléggé meglepődtem. Férfiasságomra simított. Merev tagom majd kicsordult érintéséről. Kivette boxeremből tagom majd húzogatni kezdte. Nagyot nyögtem. Majd morogva fordított helyzetünkön. Felül volt és tagomat élvezhette hamarosan éreztem végét lesz ezért az övére markoltam. Nagyot nyögdécselt. Egymás tagját élveztetve mentünk el. Lihegve rám dőlt. Simogattam a nyakát és a fejét puszilgattam. Nem kellet neki sok,hogy elaludjon,de nekem se.
Korán mentem a buszra. Ma meccsünk lesz. Fontos meccs. Kenta nem tud jönni az iskola miatt. Jól sikerült így kicsit megünnepeltük egy étterembe. 4 óra fele értem haza az edzőnek az a mottója,hogy a buszra felszálláskor még elveszi a telefonunkat,hogy semmise terelje el a gondolatainkat. Mikor odaadta láttam mennyi hívásom van Kentától. Egyből csörgettem.
- Kenta baj van miért hívtál?- mosolyogtam. Egyből leolvadt a mosolyom. Szipogott. - Kenta! Mi baj?
Megszaporáztam lépéseim.
- Mond meg hol vagy?- idegesen összepréseltem a szám és megálltam.
- Az iskolánál...- kezdet el sírni. Bazdmeg végig az ellenkező irányba mentem. Megfordultam és sprintbe kezdtem.
Odaérve a suli lépcsőjén összekuporodva vérző orral, ami a hajában is volt valahogy. Lila szemmel és a többit már nem is láttam.
- Ki volt az?- álltam idegesen elé. Könnyes szemét rám emelte amitől nem bírtam ellenállni és magamhoz rántottam. Öleltem és puszilgattam.
- Elmondod nekem szerelmem ki bántót?- arcát cirógattam.
- Ben azt mondta retkes buziknak nem kell élni...- újra sírt. Szóval a Dagadt Ben volt. Egyszer engem is megvert a disznó, kihasználja a súlyát és azzal támad a gyáva. De én már megvertem egy párszor azóta a kis lusta disznót. Gondolom eddig ezért nem merte bántani se Kentát. Na majd megkapja a magáét.
Másnap kicsit elintéztem Bent. A WC-be nyomtam a fejét kicsit meg egyéb ilyen dolgok. Bocsánatot kért Kentától szinte sírva. Majd dagadt testét futásbak indította.
Tudtam most már minden rendben lesz a mi kapcsolatunkban. Mindig is szeretni fogom.
- Kenta?- mentem be a szobámba,ahol az ágyamon fetrengett.
- Igen?- tette le a telefont.
- Megígérsz nekem valamit?
- Bármit!- ült fel.
- Ígérd meg nekem,hogy örökké velem maradsz!- szorongatta a hátam mögött a dobozt.
- Megígérem,hogy örökké veled maradok!
- Csukd be a szemed.- mentem a háta mögé és egy arany végtelen díszű nyakláncot raktam a nyakába. Ránézet majd rám ahol a nyakamban egy ugyan olyan volt. Boldogan ugrott a nyakamba.Vége
YOU ARE READING
Fekete És Fehér
RandomKenta a suli egy áltlagos sráca,bár fehér haja érdekes szinte világitóan kék szeméhez. Ebbe szeret bele Cemeron a focicsapat kapitánya,a hírnév,csajok,bulikat eldobta a Japán származású srác miatt. "- És szereted őt? - Azt hiszem igen. Szeretem őt!"