5.rész

4.9K 277 6
                                    

- Mit kezdjek a csajjal akit hoztam?- indultunk ki vissza a terembe. Elmosolyodtam.
- Hát nem tudom.
Csend volt köztünk mikor leültünk egy székre. Tudtam mondani akar valamit.
- Mond Kenta mi baj?- fogtam meg kezét.
- Hát tudod én Japánban lakom és hazamegyek az ünnepekre. - gondoltam,hogy hazamegy,de mégis lesújtott kicsit.
- Mikor indulsz?- nagyot nyeltem.
- Már hétfőn.- lesokkolt nem mehet el biztos nem.- Minden rendben Cemeron?
- Nagyon hamar elmész és túl messze...- csak a kezem bámultam.
- Cem sajnos csak január második hetén jövök vissza...- megfogta kezem és meg szorította.
- Elmegyek veled!- néztem rá mire leeset az álla.
- Mi?- értetlen fejet vágót.
- Most kaptalak csak meg nem hagylak ilyen gyorsan már el is! És te hogy gondoltad hol alszol mivel holnap már nincs is koli.- milyen jó hogy eszembe jutót mert ez nem tudom hol aludna. Le volt döbbenve.
- Szállodában mint minden évben.- ezt úgy mondta mintha ez természetes lenne.
- Biztos nem. Remélem össze vagy már pakolva.- vigyorodtam el. Meglepve nézet rám.
- Fiatalúr felkérhetem egy táncra?- nevetve fogta meg a kezem. Nem keringőztünk mert lehet az sok lenne neki. Izmai átlátszódtak az ingét. Zen kérdőn nézet rám,vigyorogva néztem rá vissza. Tudta,hogy minden rendben van.
Éjfél körül mivel nem ittam így a saját Audimban vittem. Csendben ült mellettem.
- Gyors ugorj be a cuccodért itt várlak.- szinte futott a jeges járdán.
Pár perc és már nálunk is voltunk.
- Szép nagy házatok van.- mosolygott. Megfogtam a kezét,hogy bevezessem,de ő össze kulcsolta ujjaink. Felé fordultam és homlokára adtam egy puszit. Felmentünk az emeletre.
- Hát ott a fürdöm- mutattam a szobámban lévő ajtóra.- Ha szeretnél fürödhetsz először.
- Oksi megvársz itt?- mosolygott és közelebb lépett.
- Persze.
Be ment a fürdőbe. Bekapcsoltam a tévét és kerestem pizsamát. Kicsit hűvös volt ezért még a fűtést is feljebb nyomtam. Majd mikor kijött már az ágyon ültem és a lélegzetem is elállt,ahogy egy száll alsóban és fehér átlátszó felsőben,vizes hajjal a tévé mellé állt. Elvigyorodott arcom láttán és közelebb jött. Lélegzet visszafojtva néztem fel rá. Rám nézet majd olyan hirtelen csókolt meg,hogy szemem kitágult és hanyatt vágódtam vele együtt. Becsuktam majd faltuk egymást.
- Cem kicsit meglepődtél?- suttogta szinte ajkamra.
- Kicsit...- motyogtam - De ha így folytatod sose fürdők le.
Nevetve a nyakamba bújt. Magamhoz öleltem. Becsuktam a szemem mikor csak azt éreztem,hogy a nyakamba csókol,felnyögtem.
- Menny fürödj le.- mosolygott,majd legördült rólam. Felkaptam a pizsim és rohantam be ő meg csak nevetve figyelt. Olyan gyorsan tusoltam le,ahogy csak tudtam,hogy újra a karjaiban lehessek. Viszont mikor beértem ő már aludt. Mosolyogva másztam be mellé,hogy aztán a karjaimba temessem.

Fekete És FehérWhere stories live. Discover now