7.rész

4K 230 6
                                    

Furcsa egy sráccal vásárolni menni. Furcsa vele nézelődni,forró csokizni és ilyeneket csinálni. De ő boldog volt ez a legfontosabb.
A "karácsony" gyorsan eltelt Kenta nagyon őrült a szüleimtől kapott ajándékoknak. Persze én is. Már azon kaptam magam,hogy pakolnom kell,mert másnap indulunk is.
- Cem te mindig ilyen drága ajándékokat kapsz?- nézegette az arany karórát azt asszem apától kapta.
- Hát tavaly a kocsimat kaptam.- hajtogatta bele mindent a nagy bőröndbe. Csak mosolygott és nézte tovább a cuccokat.
Az ajtó mellé raktam a bőröndöt, majd a táskám is. Kenta elment fürdeni.
- Cem!- ordított ki egy 15 perc múlva. Én persze megijedtem és gondolkodás nélkül be rohantam hozzá. Megálltam az ajtóba és ő pedig a kádba ült. A fejem tiszta vörös lett.
- Öm... b..baj van?- úr isten én dadogok.
- Nincs csak gondoltam, nincs e kedved mondjuk izé... öm... - lehajtotta fejét. Csend volt. - Velem fürdesz Cem?
Az arcom még vörösebb lett ha ez lehetséges. Beljebb sétáltam és bólintottam. Elfordult míg levetkőztem és csak akkor nézett rám mikor már a sok hab között ültünk. Hallottam ahogy csapódik az ajtóm.
- Cemeron hol vagy?- anyám volt. Ijedten néztem Kentáta ha meglát minket így akkor annyi.
- Fürdők!- ordítottam ki.
- Kenta hol van?- jaj ne.
- WC-n van!- a fürdőben a WC egy kis szoba volt.
- Bemehetek? Beszélni szeretnék veled!- Kenta rám nézet majd bólintott. Nem értettem.
- Gyere!- mondtam gyorsan. Anya bejött Kenta pedig lebukott a sok hab alá. Éreztem hogy a lábamat fogja.
- Mikor mész holnap?- mosolygott rám.
- 4 kor indulunk és a kocsit leadom a kocsisnak. 5 kor indul a repülő.- vázoltam fel a dolgokat.
- Rendben hagyok neked pár dolgot a nappali asztalán. - mosolygott,majd egy puszit adott a fejemre. - Na jó utat szia!
Kiment én meg felrántottam Kentát a víz alól.
- Jól vagy?- levegő után kapkodott,majd kitört belőle a nevetés.
- Ez meleg volt!- magamhoz öleltem. Ledermedt tettem miatt kicsit elhúzódott majd ajkamra tapadt.
Megmosakodtunk ezután és az ágyba bújtunk.
Reggel nagyon korán volt mikor Kenta ugrálva keltet fel.
- Jó reggelt Cem! Kelj fel. Reggel van.- majd puszilgatni kezdet össze vissza.
- Jó fent vagyok!- nevettem.
Reggeli volt az asztalon amit meg ettünk majd a nappali asztalán volt üzenet készpénz meg pár cucc.

- Cem fent vagy?- Kenta a repülőn ülve mereven ült mellettem.
- Fent...- morogtam.
- Tudod mi nem vagyunk olyan gazdagok mint ti.- nézett végre rám.
- És? Nem érdekel attól ugyan úgy szeretlek.- nyújtóztam egy nagyot. Elmosolyodott majd valami filmet nézett.
- Ja és nem nagyon tudnak angolul csak kicsit.-legyintettem erre a mondatára. Kit érdekel jó ahogy van.
- Nem baj ha rád dűlők?- ránéztem. Mi baja?
- Mért lenne baj?- nem válaszolt csak a vállamra dőlt és aludt.

Fekete És FehérWhere stories live. Discover now