1💋

237 2 0
                                    

Ahojky jsem Lily. Celým jménem Lilien Jasmine Funten. Za dva týdny mě bude 18 let. Tak jsem šťastná. Protože v den mých narozenin pojedu se svou kamarádkou na Maltu.

Je 8:00 ráno 1. července. Škola skončila a já jsem doma. Rozhodla jsem se že zavolám Tay. Je moje kamarádka už od dětství.
"Ahoj Tay, nevzbudila jsem tě?!" zeptala jsem se opatrně, protože vím jak umí být po ránu nevrlá. "Nene.. už jsem vzhůru. Co potřebuješ?!"
"Nooo.. já sem se chtěla zeptat jestli už si vyzvedla letenky na tu Maltu?!" říkala jsem to celkem opatrně a doufala, že Tay nezapomněla. Avšak má prosba nebyla vyslyšena. "Doprdele, já na to zapomněla. Promiň Lili.. tak já tam zajdu teď jo?!.
"No Tay asi nezajdeš," řekla sem a chtěla ještě něco říct, ale byla jsem přerušena. "Proč?! Však dojdu na letiště, vezmu a jdu." "Tay to se mělo vyzvednout do včerejšího večera," čekala jsem na reakci, která nepřicházela. "Tay?!"nic. "Chceš mi říct že jenom kvůli tomu, že jsem já tele nepojedem na Maltu, Lili?!" řekla Tay celkem naštvaně. "Víš co Tay?! Zeptám se táty co s tím půjde dělat, ale teď už musím. Ahoj." rozloučila jsem se a šla za tátou.

"Tati," zavolala jsem přes celý dům. "Hoří, nebo co," zeptal se se smíchem táta. "No vlastně jo, víš ona Tay zapomněla vyzvednout letenky a mělo to být už včera," usmála jsem se nevinně. Taťka se poškrábal na zátylku. "No zkusím zavolat jednomu kamarádovi, co pracuje na letišti."

To abyste pochopili můj taťka je celkem vysoce postavený člověk s hodně penězi a tak. Ale nikdy mě nerozmazloval. Mamku nemám ta zemřela. Ani mi to moc nevadí. Vím není to moc pěkné. Ale nechovala se zrovna pěkně.

Šla jsem do kuchyně. Abych si udělala snídani. Nakonec jsem zvolila palačinky. Asi po 20 minutách jsem měla hotovo a už jsem jedla, když někdo zazvonil. "Lili můžeš jít otevřít, jsem v koupelně," křikl na mě taťka. "Jasně," zavolala jsem nazpět a utíkala ke dveřím. Občas mi tento dům dává zabrat. Je velký jak kráva. Otevřela jsem dveře a uviděla pošťáka. "Dobrý den, bydlí tu pan.. Funten.?!" Zeptal se s úsměvem. "Ale jistě," řekla sem trochu pobaveně. "Jsem jeho dcera, co mu potřebujete?" "Já nic, ale přišel mu doporučený dopis." Převzala sem ho poděkovala a šla ho dát taťkovi.
Otevřel ho a trochu se zamračil. Ajaj to nebude nic dobrého. " Lili, miláčku musím na tři týdny pracovně odjet." řekl taťka sklesle. "To nevadí, akorát se hold v červenci neuvidíme." Taťka začal přemýšlet. "Víš co uděláme to tak," řekl po chvíli, " nechám ti tu kartu a ještě nějaké peníze hotově, aby sis mohla ještě koupit nějaké věci na tu dovolenou a dárek ti dám pak jo?!" Podíval se na mě a čekal jak zareaguju. " Fajn.. a jestli myslím správně tak mi dáváš kartu, kde je aspoň 15.000 tisíc korun a to já nepotřebuju. Víš že jsem šetřivá." To nevadí pak si to rozměníš a budeš mít na Maltu." Tak jo," řekla jsem neutrálně. "Zlatíčko já už ale budu muset jet. Tak pá." řekl a dal mi pusu na čelo a šel k autu, kde následně nasedl a odjel pryč. Zavřela jsem dveře a šla se kouknout co je v televizi.

Ahojte.. Mame tu první část tak doufám že se líbí. Zatím byla spíš seznamovací.. miluju vás. ❤❤❤ Vaše Ví❤❤

Dangerous?! Yes! (Magcon Boys)Kde žijí příběhy. Začni objevovat