23.

284 11 0
                                    

LILY

Tas vaikinas dar vis slepiasi nuo manęs ir tai mane erzina. Jis buvo čia. Tikėjausi, kad jis pasirodys priešais mane ir pasakys, "štai, čia aš", bet nieko tokio neįvyko.

Aš neturiu idėjos kas jis gali būti. Jis sakė, kad mes buvome lyg geriausi draugai.

Ir kodėl aš turėčiau jo nekęsti?

LOUIS

Aš melavau. Aš melavau, kad negaliu kalbėti, bet aš ir negalėjau pasilikti ten. Aš bijojau, kas gali nutikti. Aš net nenutuokiu ką aš darysiu toliau ir kur visa tai nuves.

Ir aš bijau, kad tai labai greit pasibaigs.

Aš tikiuosi, kad ne.

LILY

-Man nerūpi.-bandžiau toliau save tikinti, kai, kaip visada, padėjau ragelį. Nes man ir nerūpi.

Nuėjau į savo kambarį, palikdama Isabella virtuvėje vieną. Kambaryje, ant mano lovos, gulėjo maža dėžutė. Priėjusi prie lovos, pakėliau ją ir paėmiau raštelį, kuris buvo padėtas šalia dėžutės.

"Aš nenorėjau, kad tu žinotum, kas aš esu. Aš žinau, kad tai nėra geriausias pasirinkimas, bet aš niekada nepasirenku gerų sprendimų. Bet žinau vieną – pasirinkdamas atiduoti tai kas priklauso tau, yra geriausia." 

Aš esu per daug smalsi, kad skaityčiau tą lapelį, todėl tiesiog nuplėšiau dekoratyvinį popierių. Po juo slėpėsi maža, medinė dėžutė. Pirma mintis šovusi man į galva buvo "ar tai žiedas?" ,bet žinoma, tai netiesa. Vietoj jo, ten buvo pakabukas.

Mažas, sidabrinis pakabukas su širdute.

Tai buvo mano mėgstamiausias pakabukas. Jis man nešė sėkmę. Bent jau aš taip galvojau.

Aš jį pamečiau dar eidama į mokyklą ir niekada jo neradau.

Kas jis yra?

Back To You | l.t.Where stories live. Discover now