@ZefritaAngelus je další do sbírky mých Top secret autorů, co mi nejdou označit. Na jejím profilu se můžete dozvědět, že má třeba ráda upíry a nadpřirozeno. A je také zakladatelkou skupiny WpCircusMonster, na něž se můžete obrátit třeba s prosbou o cover nebo se propagovat pomocí rozhovorů.
1. Na svém kontě máš hezkou sbírku děl. Všimla jsem si fanfikcí a fantasy (kdyžtak mě oprav). Jaký žánr se ti nejlépe píše a na které své dílo jsi nejvíce pyšná?
Poslední dobou píši FF, na The Vampire Diaries, The Originals. Dokonce jsem před nějakým časem začala psát i Harryho Pottera. Ráda píši o upírech a vlkodlacích, svým způsobem je to fantasy, i když je to ze světa nadpřirozena. Ale už je to velmi dávno, co jsem nějaký ten příběh napsala, co by tam byli pouze upíří, a vlkodlaci. Na svém kontě mám jen dva příběhy tohoto druhu. A kdo ví, zdali budou další, i když je pravda, že momentálně se pracuje na novém, který mám ve spolupráci s dvěma něj osůbkami, Veenka06 a DaisySilentVoice.
Na který příběh jsem hrdá? To je těžká otázka, svým způsobem na všechny. Ale více na ty, kterých se zúčastnili autoři wattpadu, mého menšího projektu. Každý spisovatel měl možnost si zahrát v příběhu nějakou postavu. Především to byly čarodějky, upíří, vlkodlaci a lovci. Ale kdyby měla říct aspoň jeden příběh, byl by to "I am" Your Queen, která je FF na TVD a TO. Samozřejmě, děkuji svým herečkám :) Bez nich by tento příběh nebyl zveřejněný.
2. Jaká je tvá nejoblíbenější postava? Představ nás.
Oblíbených postav mám více, nejvíce oblíbená je Inara Benoni, dcera upírky, která nevěděla, že má vlčí geny, a vlčího alfy, tudíž je první hybrid, který se narodil. Rodiče nikdy nepoznala, vychovala ji bývalá lovkyně. I když neměla matku, ani otce, nikdy jí nic svým způsobem nechybělo, ale jak už to bývá,nic netrvá věčně. Jednoho dne o vše přišla – o svou lásku, dítě, bratra. Když dívku našli, byla skoro mrtvá, přála si být mrtvá.
Byla totiž upírkou. Nic už neměla, jediné co ji pohánělo, byla myšlenka, že ten, kdo jí způsobil bolest, jednou zaplatí. Kdysi z ní byla hodná, milá, laskavá dívka. Ale to je už minulostí, teď je z ní lovec upírů, loví svůj vlastní druh. Ten, kdo se jí postaví do cesty, zemře.
3. Fuu, tak to je drsňačka. Co na fanfikcích nemáš ráda?
Svým způsobem ano, ale stále je tou dívkou, jen si to nechce přiznat. Prostě, za svým životem udělala velkou tlustou čáru. Dokonce, když zjistila, že její bratr žije, zapřela, že je jeho sestra. Do očí mu řekla, že se musel splést.
Svým způsobem nic, jen takové ty maličkostí. Když se někteří nedrží daných postav, třeba Harry Potter. Z Rona někteří dělají naprosto debila, Voldemorta měkkouše, který pociťuje lásku, když dobře víme, že milovat neumí, maximálně sám sebe. Nebo když někdo začíná psát příběh na FF, a nic o ní neví. Nejlepší je vždy si zjistit o čem byl film nebo seriál, jelikož někteří třeba ten film a seriál znají, a vůbec jim to nedává pak smysl.
4. Amen, neznalost kánonu neomlouvá a jeho ignorace z lenosti je neodpustitelná. :D Jak jsi objevila Wattpad? Psala jsi už někdy dříve někam jinam?
Přesně tak, já osobně to též dělám, když si nejsem v některých věcech jistá. Prostě si zapnu Google a najdu si potřebné věci, co potřebuji, aby příběh dával nějaký ten smysl.
Byla to náhoda, hledala jsem na Googlu nějakou knížku, co bych si mohla stáhnout. A najednou na mě vykoukl wattpad. Tak jsem si řekla, že se jen mrknu, o co se jedná. A pak se to stalo – byla to láska na první pohled. :)
ČTEŠ
Na slovíčko (Rozhovory s autory)
De TodoAKTUÁLNĚ UZAVŘENO Pořadník se opět otevře, jakmile se fronta v čekárně stáhne na 5 lidí. Rozhovory s autory na Wattpadu. Protože těch není nikdy dost. Cover od @Wokwanira ❤