Προσπαθήσαμε με τα χίλια ζόρια να φύγουμε από εκεί και να πάμε κάπου να κρυφτούμε , αφού είχαν ρίξει ήδη τις πρώτες 2 μολότοφ.
Πήγαμε πίσω από κάτι κάδους , με σκοπό να μην τραυματηστούμε.
"Liz φοβάμαι"
Της είπα εντελώς τρομαγμένη"Μην ανυσηχείς όλα θα πάνε καλά"
Μου είπε προσπαθόντας να με καθυσηχάσειΞαφνικά ένας δυνατός θόρυβος ακούστηκε και ένα κύμμα καπνού έπεσε καταπάνω μας με αποτέλεσμα να χάσω την Liz.
Άρχισα να περπατάω σε διάφορες κατευθήνσεις προσπαθόντας να την βρω , ώσπου έφτασα σε ένα σημείο με διάφορα πράγματα , όπως μπουκάλια , χαρτάκια , αναπτύρες και αμέσως κατάλαβα ότι εδώ ήταν το μέρος όπου έφτιαχναν τις μολότοφ.
Μόλις γυρίζω για να φύγω , ένα χέρι με τραβάει προς την αντίθετη μεριά.
"Έτσι και τολμήσεις και φύγεις!"
Μου είπε ενα αγόρι με μαύρα ρούχα και μαύρη κουκούλα , που το μόνο που φαίνονταν ήταν τα γαλάζια με κίτρινα μάτια του"Γιατί; Θέ-λω ν-να φ-φύγω!"
Του λέω όσο πιο καθαρά μπορώ αλλά ο φόβος με εμποδίζει"Από την στιγμή που είδες τι γίνεται εδώ πέρα δεν έχω άλλη επιλογή! Νομίζεις εγώ θέλω να κάτσω μαζί σου!; Θέλω να βγω και να γαμήσω όποιον μπάτσο βρω πρώτο!"
Μου λέει με νεύρα αλλά και με πάθος για αυτό που θέλει να κάνει"Ε τότε ν-να φεύ-γω , να κα-κάνεις και εσ-σύ την δου-δουλειά σου"
Του λέω προσπαθόντας να γλυτώσω αλλά δεν το βλέπω"Πολύ θα το ήθελα ξέρεις , αλλά μετά οι άλλοι θα με γαμήσουν στο ξύλο και την θέλω την ζωή μου"
Είπε και ο τρόπος που μίλαγε ήταν σαν να έφτυνε την κάθε του λέξηΆρχισε να κινείται στον χώρο , αφού μάλλον έψαχνε κάτι
"Που είναι γαμώ την πουτάνα μου!;"
Φώναξε"Ποιά;"
Ρώτησα δειλά"Να μην σε νοιάζει!"
Μου ούρλιαξε"Αν ψάχ-νεις τ-τους αναπτήρες εί-είναι π-πίσω α-από την τσα-τσάντα με τ-τις ζα-ζακέτες"
Του είπα με κατεβασμένο το κεφάλιΕκείνος απλά τους πήρε όσο εγώ τον κοιτούσα
"Τώρα τι κοιτάς; Θες να σου πω και ευχαριστώ;"
Μου είπε με έναν ειρωνικό τρόπο και ένα αλαζονικό χαμόγελο"Εγώ; Όχι! Εσύ το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα"
Του είπα χωρίς να τραυλίζω επιτέλους"Τι έγινε βρε; Σταματήσαμε να τραυλίζουμε;"
Με ρώτησε με τον ίδιο τρόπο με πρινΕκείνη την ώρα χτύπησε το κινητό του
"Έλα ρε μαλάκα! Έμπλεξα! Θα σας βρω εκεί!"
Είπε και το έκλεισε"Μπορείς να φύγεις!"
Μου είπε"Ναι μόνο που.."
"Μόνο που τι;"
Μου είπε και κατάλαβα οτι άρχισε να εκνευρίζεται"Να έχω χαθεί"
Του λέω γιατί ειλικρινά δεν έχω ιδέα για το που βρίσκομαι"Με δουλεύεις; Πες μου οτι μου κάνεις πλάκα;"
"Εμ όχι"
Του λέω δειλά"Και τώρα τι;"
"Να άμα μπορούσες να με πας . Αν δεν σου είναι κόπος δηλαδή"
Του λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ , αφού δεν μπορώ να μείνω εδώ για πάντα"Πωω καλά σήκω! Δεν έχω και όλη τν ώρα μπροστά μου βλέπεις!"
Μου λέει απότομα και μου κάνει νόημα να τον ακολουθήσωΜετά απο 10 λεπτά βγαίνουμε σε ένα περίεργο στενό που είχε παρκαρισμένο ένα αυτοκίνητο.
Μόλις μπαίνουμε μέσα βγάζει την κουκούλα του και απλά είναι.....τόσο μα τόσο σεξ- όμορφος. Γκχμ γκχμ όμορφος. Αλλά δεν θα ήταν κακό να έβγαζε και την μπλούζα μαζί με την κουκούλα. Αχ τι είναι αυτές οι σκέψεις που περνάνε από το μυαλό σου;
"Που σε πάω;"
Με ρωτάειΤου είπα την οδό και ξεκινήσαμε. Μόλις φτάσαμε σταμάτησε το αυτοκίνητο απέναντι από το σπίτι μου.
"Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και παρεπιπτόντως με λένε Nia"
Του είπα χαμογελαστά"Isaac"
Μου είπε ξερά και αμέσως έβαλε μπρος και έφυγε.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Γεια σας σοκολατακια μου🍫🍫🍫 τι κανετε? Εγω παρα πολυ καλα σημερα!❤ πως σας φανηκε το παρτ? Να ξερετε θα μπουν σιγπυρα και αυριο και μεθαυριο . Μεχρι τοτε καλη διασκεδαση στην συνεχεια της ιστοριας The Anarchist
YOU ARE READING
The Anarchist
HumorΟ Isaac Evans ενα πληγωμενο αγορι το οποιο βρισκει καταφυγιο στους αναρχικους , γινονται για αυτον καινουργια οικογενεια και η καινουργια του ζωη τον εκπλησσει! Πηγαινει καθημερινα με διαφορετικες κοπελες γιατι πλεον σκεφτεται μονο τον εαυτο του για...