Μπήκα στο σπίτι και αφού έκατσα λίγο με τους γονείς μου , ανέβηκα στο δωμάτιο μου για να διαβάσω και να προετοιμαστώ για το φροντηστήριο . Μετά από 2 ώρες βασανηστικού διαβάσματος , σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου με σκοπό να συνέλθω . Μετά μπήκα στο δωμάτιο πήρα την τσάντα του φροντηστηρίου και έφυγα κατευθείαν . Πήγα στο φροντηστήριο και μετά από ένα ωραίο 3ωρο τελείωσα . Η ώρα ήταν 7 αλλά είχε σκοτινιάσει ήδη και δεν υπήρχε ψυχή στον δρόμο . Εντάξει είναι πολύ τρομακτική η ατμόσφαιρα . Άρχισα να περπατάω με προορισμό το σπίτι μου . Εκεί που περπάταγα άκουσα κάτι φωνές από ένα στενό . Όχι Nia μην τολμήσεις και πλησιάσεις! Ουπς πολύ αργά έχω πάει ήδη γιατί η περιέργεια μου δεν έχει όρια . Ήταν δύο αγόρια , ο ένας με μαύρα ρούχα και την κοκούλα του φούτερ να έχει πιάσει αφαλό στην κυριολεξιά και ο άλλος φορούσε ένα σκούρο μπλέ φούτερ και ένα γκρί τζιν . Καλα το στύλ του με σκοτώνει αλλά στο θέμα μας . Το αγόρι με τα μαύρα είχε πρόσβαση στο να με βλέπει και μαντέψτε , μόλις με είδε . Αλλά αυτό που είδα εγώ δεν ήταν καθόλου ευχάριστο . Ναι αυτός είναι Isaac . Άρχισα να κάνω πίσω βήματα και μόλις έφυγα αρκετά άρχισα να τρέχω . Μετά από κανένα δεκάλεπτο τρεξίματος έφτασα σπίτι μου . Όταν όμως πήγα να ανοίξω την πόρτα ένα χέρι με τράβηξε για άλλη μία φορά στην αντίθετη κατεύθυνση .
ISAAC'S POV
Τα παιδιά με έστειλαν να πάω σε μια συνάντηση με έναν αρχηγό από μια άλλη αναρχική ομάδα , για να κάνουμε ένα μεγάλο χτύπημα μαζί . Αφού είμαι ο καλύτερος και ο πιο διπλωμάτης δεν ήμουν καθόλου έκπληκτος που με διάλεξαν . Τώρα είμαι μέσα στο αμάξι και μόλις έφτασα στο σημείο που έπρεπε να συναντηθούμε . Πάρκαρα και ξεκίνησα να περπατάω προς το στενό . Αφού ήρθε και εκείνος αρχίσαμε να μιλάμε και μετά από κανένα 25λεπτο αφού αποφασίσαμε το τι θα κάνουμε αποφασίσαμε να το λήξουμε . Όταν όμως πήγαμε να φύγουμε είδα μια κοπέλα να μας κοιτάει . Κάτι μου θυμίζει όμως . Πήγα λίγο πιο κοντά και αυτό που είδα με δυσαρέστησε . Ήταν η Nia . Δηλαδή ρε θεε γιατί μου το κάνεις αυτό; Έφυγα κατευθείαν και μπήκα στο αυτοκίνητο . Ήμουν σίγουρος ότι πήγαινε σπίτι της οπότε έβαλα μπρός και πήγα σπίτ της . Μετά από 5 λεπτά την είδα να έρχεται τρέχοντας . Όταν πήγε να μπει την άρπαξα και την έβαλα στο στενό .
"Που νομίζεις ότι πηγαίνεις;"
Την ρώτησα"Όπου θέλω και επίσης αυτό με το χέρι μην το κάνεις συνήθεια , έχει καταντήσει κλισέ"
Μου απάντησε ειρωνικάΤην κοίταζα έκπληκτος γιατί δεν περίμενα σε καμία περίπτωση αυτή την απάντηση .
"Μπα εμένα μου αρέσει . Επίσης τι έγινε; Νομίζεις ότι θα μπορέσεις να με αποφεύγεις για μία ολόκληρη ζωή;"
Την ρωτάω με ένα αλαζονικό χαμόγελο . Είναι ζόρικη αλλά και αθώα ταυτόχρονα και αυτό δεν ξέρω , κατα κάποιον τρόπο με τρελαίνει ."Ναι αυτό έχω βάλει στόχο"
Μου απάντησε"Αλήθεια;"
Είπα και την πλησίασα απειλιτικά κοντά . Ήμασταν πλέον σε απόσταση αναπνοής ."Ν-ναι"
Είπε ξέπνοα . Μου αρέσει που την επηρεάζω ."Τι κρίμα που εγώ δεν θα σε αφήσω"
Της είπα και καλά λυπημένος"Λοιπόν Isaac για να τελειώνουμε . Δεν γίνεται μία να περνάμε καλά και να είναι όλα ρόδινα και μετά απο ένα λεπτό να κάνεις λες και σου είμαι βάρος . Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είσαι διπολικός! Δηλαδή τι νομίζεις ότι είμαι; Το παιχνιδάκι σου; Συγνώμη Isaac αλλά εγώ , δεν γίνομαι παιχνιδάκι κανενός"
Μου είπε και ξέφυγε από την απόσταση που είχα διμιουργήσει και έφυγε προς το σπίτι της . Είχα μείνει στύλη άλατος . Ποτέ καμία κοπέλα δεν μου έχει ξανά συμπεριφερθεί έτσι! Είχα μείνει στην ίδια θέση βλέποντας την να φεύγει . Τι θα κάνω με αυτή;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Γεια σας σοκολατακια μου🍫🍫🍫 τι κανετε? Σορρυ που δεν ανεβασα πιο νωρις αλλα μου τελειωσε η μπαταρια και μετα το ξεχασα ΑΛΛΑ μπηκε ενα νεο τζουσι πατρρτττ . Αλλο παρτ θα μπει για σιγουρα το επομενο σαββατοκυριακο οποτε , μεχρι τοτε καλη διασκεδαση στην συνεχεια της ιστοριας The Anarchist
YOU ARE READING
The Anarchist
HumorΟ Isaac Evans ενα πληγωμενο αγορι το οποιο βρισκει καταφυγιο στους αναρχικους , γινονται για αυτον καινουργια οικογενεια και η καινουργια του ζωη τον εκπλησσει! Πηγαινει καθημερινα με διαφορετικες κοπελες γιατι πλεον σκεφτεται μονο τον εαυτο του για...