NIA'S POV
Όλο το σώμα μου πονάει.
Ανοίγω με δυσκολία τα μάτια μου και βρίσκομαι αντιμέτωπη με το μισάνοιχτο στόμα της Liz στον ώμο μου.
Τρίβω με δύναμη τα μάτια μου προσπαθώντας να ξυπνήσω.
Πιάνω προσεκτικά το χέρι της Liz το οποίο έχει μουδιάσει αφού έσφιγγε όλο το βράδυ την μέση μου με αυτό και το αφήνω στην άλλη μεριά του κρεβατιού.
Στηρίζομαι στους ώμους και κοιτάω με δέος το χάος που δημιουργήσαμε με την Liz εχθές το βράδυ.
Πεταμένα κουτιά από πίτσες, τσαλακωμένα πλαστικά ποτήρια τα οποία περιείχαν αναψυκτικά σκορπισμένα σε κάθε πιθανή γωνία του δωματίου και το λάπτοπ ακόμα στηριγμένο άτσαλα πάνω στην καρέκλα του γραφείου μου.
Σηκώνομαι και πηγαίνω προς το μπάνιο για την καθημερινή μου ρουτίνα.
Αφού τελείωσα άνοιξα το κινητό μου για να δω τι ώρα είναι και έχει πάει πολύ αργά.
Αλλά δεν είναι αυτό που με εξέπληξε.
Από:Διπολικός😶
μακάρι να μην σε γνώριζα ποτέ
04:17 π.μISAAC'S POV
Το κεφάλι μου κουδουνίζει απίστευτα.
Νιώθω ότι θα σπάσει από στιγμή σε στιγμή.
Ανοίγω τα μάτια μου και αντικρίζω τα αποδεικτικά στοιχεία της απίστευτης νύχτας μου.
Μπουκάλια μπίρας πεταμένα στο πάτωμα δίπλα σε σκισμένα κομμάτια ρούχων, πακέτα από τσιγάρα, στάχτες σε τρία διαφορετικά τασάκια, σακουλάκια ηρωίνης δίπλα στο κομοδίνο και τέλος δίπλα μου η κοπέλα της βραδιάς.
Για άλλη μια φορά η Bethany.
Έχω αρχίσει να βαριέμαι μέχρι και τις ξεπέτες μαζί της.Κάναμε σεξ τέσσερις συνεχόμενες βραδιές.
Είναι κουραστικά προβλέψιμη πλέον.
Δεν με ενθουσιάζει ούτε η ιδέα του να κάνω σεξ μαζί της.
Μετά από τις συνεχόμενες προπονήσεις, βασικά κακοποιήσεις αποφάσισα πως χρειάζομαι ένα διάλειμμα.
Έτσι λοιπόν βρίσκομαι για ακόμη μια φορά πάνω από την λεκάνη του μπάνιου να βγάζω από τον οργανισμό μου μέχρι και την τελευταία σταγόνα της χθεσινής μου παράνοιας.
Με πολύ ζόρι άνοιξα την βρύση του ντουζ και άφησα το παγωμένο νερό να ηρεμήσει το σώμα μου.
ESTÁS LEYENDO
The Anarchist
HumorΟ Isaac Evans ενα πληγωμενο αγορι το οποιο βρισκει καταφυγιο στους αναρχικους , γινονται για αυτον καινουργια οικογενεια και η καινουργια του ζωη τον εκπλησσει! Πηγαινει καθημερινα με διαφορετικες κοπελες γιατι πλεον σκεφτεται μονο τον εαυτο του για...