Μπήκα μέσα στο σπίτι και πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου με σκοπό να πάρω τηλέφωνο την Liz για να δω που βρίσκεται . Την κάλεσα και στον 4ο χτύπο το σήκωσε .
"Ελα μωρό μου που είσαι έχω ανυσηχήσει τόση ωρα"
Μου είπε ανυπόμονα και ξέπνοα η Liz"Εγώ καλά είμαι θα σου πώ αύριο από κοντά τι έγινε για να μπορώ να σου πω λεπτομέρειες"
Της είπα γιατί είμαστε που είμαστε κουτσομπόλες , τουλάχιστον να το κάνουμε σωστα"Εντάξει άμα είναι θα τα πούμε αύριο"
Μου λέει και το κλείνουμεΚατεβαίνω κάτω και βλέπω τους γονείς μου να με περιμένουν
"Nia που είχατε πάει βόλτα;"
Με ρώτησε η μαμά μου"Πήγαμε μία βόλτα στην παραλία και μετά πήγαμε να φάμε"
Τους είπα"Και ποιό ήταν το αυτοκίνητο που σε έφερε; Γιατί από όσο ξέρω η Liz δεν οδηγεί!"
Είπε νευριασμένα ο μπαμπάς μου"Όταν πήγαμε στην παραλία βρήκαμε μια κοπέλα από το σχολείο μας που κάνουμε παρέα και για να μην γυρνάμε με τα πόδια , μας γύρισε εκείνη"
Λέω και ελπίζω να το πιστέψουν και από οτι είδα το έχαψαν και οι δύοΑφού μιλήσαμε λίγο ακόμα πήγα στο δωμάτιο μου , διάβασα , έκανα μπάνιο και πήγα για ύπνο . Την άλλη μέρα ξύπνησα , πήγα στο μπάνιο και έκανα τα απαραίτητα . Μετά πήγα μπροστά από την ντουλάπα προσπαθόντας να βρω κάτι να βάλω . Μετά απο κανένα τέταρτο βρήκα ένα ωραίο συνολάκι:
Ξεκίνησα για το σχολείο και μετά από 5 λεπτά ακριβώς έφτασα . Βρήκα την Liz στην είσοδο και αμέσωα άρχισα να της εξηγώ τι έγινε εχθές . Ξαφνικά γυρίζουν όλοι και κοιτάνε στην είσοδο . Ακούω πολλά θυληκά σχόλια και αναστεναγμούς οπότε αποφάσισα να πάμε με την Liz να δούμε τι γίνεται . Αυτό που βλέπω όμως με σοκάρει! Ο Isaac! Το αγόρι από εχθές! Μόλις με εντοπίζει στον χώρο , έρχεται προς το μέρος μου κρατόντας κάτι στο χέρι του . Όταν έρχεται πολύ κοντά μου καταλαβαίνω πως είναι το κολιέ μου .
YOU ARE READING
The Anarchist
HumorΟ Isaac Evans ενα πληγωμενο αγορι το οποιο βρισκει καταφυγιο στους αναρχικους , γινονται για αυτον καινουργια οικογενεια και η καινουργια του ζωη τον εκπλησσει! Πηγαινει καθημερινα με διαφορετικες κοπελες γιατι πλεον σκεφτεται μονο τον εαυτο του για...