Mutideki:Aden Kara
Herşeyin bitigi bir an vardı.
Ve ben o anı çoktan geçmiştim bile,
Şimdi dünyada benim için yaşama amacımı filizleyecek hiçbirşey kalmadı.Benim adım Aden Kara.
Bundan sonra olacakları ben nerden bilebiliridim ki.
~•••••~İnsanlar önümden akıp geçerken aklımda binbir türlü soru vardı eğer bu hayatta yaşadığımız şeylerin bir amacı varsa, o zaman bunun amacı neydi ki
Önümde yaşamam gereken birçok şey varken en kötüsü gibi gelen bir hayatın içindeydim. Bu yaşadıklarımdan bir ders almam gerkiyorsa kesinlikle yukardaki kişi kafayı yememem için benimle oynuyoru.Biraz daha yürüdüm kafamda olanları anlmaya çalışarak. Yürürsem olanları unuturdum unutmalıydım.
İnsanları inceldim kimisi işten çıkmış tek derdi eve ulaşıp yatmak, kimisi arkadaşlarının yanına gitmek için koşuşturuyor. Köşedeki kemancı ise para kazanmak için birkaç parça çalıyor.Sanki bunlardan kaçmak için yaptıgımı yüzüme vurmak istermiş gibi gök gürledi ve birkaç saniye sonra damlalar yüzüme düştü.
Kapşonluma biraz daha sarıldım sadece. Kara düşünceler gene ruhumu ve aklımı kemirmeye başladı.6 AY Önce
Dışarda ki yeni açmış çiceklere bakarken bugünümün güzel geçmesini diliyordum sadece ,karşımdaki Ecrin yeni konuşmaya başladığı çocugu heycanlı heycanlı anlatırken istediğimiz kahveleri getiren garson
"Başka bir iseğiniz varmı efendim ."diye sordu
"Hayır teşekürler" diyip arkasını dönüp gitmesini izledim
Masamdaki kahveden bir yudum daha aldım. Ecrinin yüzüne baktım. Yüzünün bu kadar kusursuz olamasına tekarar ve tekrar hayran kaldım. Ecrinle ortaokuldan beri arkadaştık ve onun gönül işleri küçük bir çocuken bile aynıydı şıp sevdi olması her hafta başka birinden hoşlanıp çocugu elde edince o hoşlantının azalmasıyla bitiyordu.
Kendi yetmezmiş gibi benide arkasından sürüküyordü. Hatta birkaç kere ona söylememe rağmen banada birini ayarlamaya çalışıyordu, güzeliğimi harcadığımı ve evde kalacağımı söyleyip duruyordu.
Ecrin" Sonra işte yanıma geldi, konuştuk dedi ki akşam yemeğe çıkalım.
Tabi bende hızlı gitmeyelim diye akşam musait değilim dedim, o da o zaman yarın musaitsen bi cafede buluşalım dedi , Adeeeennnn dinlemiyormusun beni""Yok yok dinliyorum ben seni ee sen ne dedin"
" Şey biraz kızabilirsin belki ama ben buraya gelmesini söyledim. Kızdın mı bana ?"
Ecrinin bu hallerine artık alışmıştım kendisiyle birlikte benide sürüklüyordü arkasından .
"Hayır kızmadım Ecrin"
"Kızdın gibi sanki bana "
"Biraz daha ısrar edersen kızıcam Ecrin"
"Seni seviyorum biliyosun dimi Aden"
Diyip bana öpücük attı, ben ise gülümseyip ona öpücük attım.
O sırada karşımdaki sandalye çekildi ve esmer ,yüz hatları belirgin, kahverengi gözlü bir çocuk Ecrinin yanına oturdu.
İsmini bilmediğim çocuk Ecrine dönerek
" Naber güzelik" dedi
Ecrin kocaman gülümseyip " İyidir senden "
"İyidir bendende" diyip bana baktı " Arkadaşın kim diye" sordu.
Ecrin " Aden yakın arkadaşım " dedi
Çocuk pişkin pişkin gülüp elini uzatı.
" Memnun oldum bende Emre " dedi
Bende zorla gülüp elimi uzatım.
" Yanlız olacağımızı zannediyordum güzelik istersen bende bir arkadaşımı çağırabilirim."
" Yok hayır gerek yok bende kalkıyodum zaten" dedim
Ecrin yavru kedi gibi suratıma bakıp gözleriyle benden özür diliyordu .
Ben ise ona sinirli bir bakış atıp yanımdaki sandalyeden çantamı alıp ayağa kalktım. Ve cafenin kapısından çıktım evimiz buraya çokta uzak degildi, yürüyerek gitmeye karar verdim.Yaklaşık on dakika kadar yürümüştüm , telefonum çaldı. Bilmediğim bir numara arıyordu .
Açtım.
Keşke açmasaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRILAR ÇETESİ
Teen FictionHerşeyin bitigi bir an vardı. Ve ben o anı çoktan geçmiştim bile, Şimdi dünyada benim için yaşama amacımı filizleyecek hiçbirşey kalmadı.