Prolog

33 2 0
                                    

‒Andreas te salută și-ți urează drum bun!

Îndrept arma spre cel din fața mea , afișând un rânjet cât China și apăs pe trăgaci , lăsându-l într-o baltă de sânge în mijlocul depozitului. Îmi pun arma la spate , în bata pantalonilor , și scot telefonul din buzunarul drept. Tastez un simplu: "Misiune Completă - X." și plec spre Lexy . 

Lexy a fost motorul tatălui meu , numele punându-l eu , de la singurele persoane care au contat în viața mea. Ledovia , Eduard și sora mea Yolanda.

Mă urc pe motor si demarez în trombă , gonind pe străzile pustii ale orașului Vegas , cu destinația mult știută , sediu. De doi ani sediul mi-a ținut loc de acasă , alegând clădirea bine amenajată , decât casa care e acum scrum din cauza mea. Din cauza unei prostii făcute de mine , care a costat viața celor trei persoane din viața mea. Când am ajuns la fața locului , casa în care am copilărit ani de zile , ardea în flăcările iadului , eu neavând nicio șansă să mai salvez pe cineva de acolo , doar stând și privind dezastrul provocat de mine , din naivitatea mea. De atunci am jurat că nu voi renunța până când nu va plăti pentru ce mi-a făcut , pentru că m-a manipulat până la asemenea prostie , până când n-o văd arzând în focul iadului meu .

Scutur din cap , revenindu-mi în simțuri , apoi fac stânga , intrând pe strada pe care e situat sediul unde sunt de aproape doi ani . Parchez motorul în garajul subteran al clădirii , pe urmă urcând la etajul  doisprezece , amenajat cu "mini-apartamente" , cum îmi place să le zic , ultimul fiind al meu . Bag cheia în yală și pășesc pe holul micuț , fiind întâmpinat de ghemotocul lui Bogdan. Îmi dau ochii peste cap , amintindu-mi să pun mai multe lacăte la ușă , căci tind să cred că românașului meu îi place să-mi bage agrafa lui Cate în yală și să mi-l lase pe ghemotoc în grijă , când el e cu iubită-sa. Și de fiecare dată își ia palme de la mine , pentru toți răhățeii lăsați de plodul lui în apartamentul meu . Așa îi trebuie , că doar eu nu-s bonă de câine.

Îi pun niște granule câinelui , apoi fac un duș și mă pun în pat . Mâine e o nouă zi . O zi în care începe al treilea an din viața mea de dinainte.

©Toate drepturile rezervate Elena Marina M.(elenamarina01),2018.

AlastairUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum