"Un nou început"
Heaven YamandaAtâția ani am așteptat momentul ăsta . Atâția ani m-am imaginat la facultatea asta . Atâția ani am muncit ca să ajung aici . Și uite-mă aici , studentă în anul I la medicină militară .
Sunt în fața campusului , cu un bagaj mare după mine și o geantă pe umăr , așteptând să parcheze tata mașina pe undeva .
Cât timp aștept, îmi propun să studiez împrejurimile . Campusul , o clădire imensa cu 3 etaje , care are în față un "C11" mare inscripționat pe el . În partea stângă este o parcare , la fel de mare , care e plină de mașini diversificate – unele ieftine , altele scumpe – , iar în partea dreaptă e o cafenea micuță , modernă din ce observ din exterior. Dar inspecția mea se termină cu apariția tatălui meu.
—Scuze că ai așteptat atât scumpo , dar să fiu al naibii dacă am găsit loc de parcare în zona asta ! Sper doar să nu primesc amendă pentru locul în care am parcat .
Chicotesc și văd cum îmi ia bagajul și-mi oferă brațul lui . Îl accept , îndreptându-ne spre locul unde îl voi numi casă în următoarea perioadă.
Tatăl meu este o persoană care mi-a fost alaturi tot timpul , chiar și când am aflat crudul adevăr despre familia mea adevărată . La fel și mama . Ei doi au fost acolo când am avut cea mai mare nevoie de iubire părintească , de sfaturile lor și de alinarea din îmbrățișarea lor .Totul s-a întâmplat acum un an , când , fără permisiunea mea , un băiat impunător și înalt , cu părul castaniu deschis și ochii de un albastru crud , gri chiar , a dat buzna la mine în cameră.
"Cineva intrase fără permisiunea mea! Nu se poate!
Se uita la mine ca la o zeitate câteva secunde , după s-a prăbușit la picioarele mele și... plângea?—Micuțo , te-am găsit în sfârșit ! spune cu un glas gâtuit și-mi înfășoară picioarele cu brațele lui , ca într-o îmbrățișare.
Nu înțeleg ce se întâmplă, mai ales că acum mama și tata stau in pragul ușii și ne privesc plângând? Ce are toată lumea de plânge azi ? Și cine e băiatul care mă strânge foarte tare de picioare ?
—Cine ești ? îl întreb nervoasă și confuză în același timp .
Mama începe să plângă și mai tare , iar tata face un pas spre locul în care sunt .
—Scumpo , trebuie să afli ceva care te va marca . mă avertizează tata și fac ochii mari .
Am făcut vreo prostie căruia nu i-am dat importanță?
Nu cred . Fiecare prostie de-a mea are un scop sau motiv .
Simt o mângâiere pe picioare și mă uit în jos , la băiatul căzut de pe lună , care mă alintă cu "Micuțo" . E vreo farsă? Vreo cameră ascunsă?
—Tu , prințesa mea , începe tata , ridicându-mi privirea către el , nu ești o Yamanda din sângele meu . Face o pauză și după continuă, ești o Cauviglia .
Șoc , șoc , șoc .
Asta se citește din privirea mea .
Cum adică nu sunt o Yamanda? Mai presus de atât , o Cauviglia ?
CITEȘTI
Alastair
General FictionViața lui Alastair nu este una tocmai roz. După pierderea persoanelor dragi din viața lui, Alastair Wallace trăiește o viață dublă, banală pentru el din toate punctele de vedere. Iadul era casa lui, până când pășește Raiul în el. Heaven Yamanda este...