"Blonda cu ochi ciudați"
Alastair Wallace
—Bogdan, răbdarea mea e pe cale să fugă ! strig în timp ce mă duc spre lift .—Cu răbdarea treci marea, X ! mă ia peste picior . În cinci minute sunt la mașină, așteaptă-mă !
Iau liftul până la parcarea subterană și mă îndrept spre un Audi A6 alb, care își așteaptă cuminte stăpânul. Care e idiotul de Bogdan, bineînțeles.
Mă sprijin de micuța bestie și-mi scot telefonul . Știrile de proastă calitate domină internetul, ca de fiecare dată, dar îmi atrage atenția una dintre ele .
"Andreas Cauviglia cu o tânără blondă de mână"
Apăs pe știre, apărându-mi pe ecranul telefonului o fotografie cu Andreas și o blondină, pe care o ține strâns de mână .
Nu-mi amintesc ca Andreas să fi avut vreo iubită în ultima vreme, poate doar fete cu care se aventura câte o noapte, nimic mai mult.
În fotografie au fost surprinși în ... campus ?!
Și-o arde cu fetele din campus-deci . Încă o pasiune de-a lui, demnă de trecut pe listă.
"Singurul fiu al soților Cauviglia a fost surprins dimineață cu o tânără blondă, pe care o conducea spre campusul Universității din Las Vegas . Oare va fi viitoare soție Cauviglia? "
Încă o fotografie în care se îmbrățișează de mama focului și una în care blonda îl pupă pe obraz.
—Ce e așa interesant acolo? aud vocea lui B care deschide portierele mașinii.
—Andreas și o blondă . În campus .
—S-a dat pe blonde? fluieră.
Dau din umeri, gândindu-mă că poate s-a dat pe brazdă și se face om cumsecade, cu o doamnă lângă el .
*******
—Și anul ăsta stai pe capul meu ! exclam și-mi dau ochii peste cap .
—Hai că nu sunt așa greu de suportat . Poate doar un pic, îmi arată din degete măsura.
Râdem amândoi, plecând spre dulapurile noastre .
Salutăm câteva persoane pe drum, când aproape am ajuns, văd o blondă la dulapul de lângă al meu, care tocmai ce a dat cu pumnul în el.—Probleme în paradis ? o înțep.
Îmi aruncă o căutătura urâtă și își încearcă din nou norocul în a-și deschide dulapul.
—2412? mă uit pe foița din mâna ei și pun codul, deschizând dulapul cu mișcări lejere.
Se uită cu o expresie neutră la mine și acum observ că are ochii ciudați . Ochiul drept îi este gri și unul pe jumătate gri, jumătatea cealaltă fiind de un căprui deschis.
Își pune cărțile în dulap, vrând să plece . O prind de braț și o răsucesc spre mine. Simt niște pișcături în dreptul degetelor, de parcă ar trece curent prin ele, dar nu bag de seamă.
—Nici măcar un mulțumesc ?
Primesc un zâmbet, în schimbul cuvintelor, după care pleacă spre laboratoare .
CITEȘTI
Alastair
General FictionViața lui Alastair nu este una tocmai roz. După pierderea persoanelor dragi din viața lui, Alastair Wallace trăiește o viață dublă, banală pentru el din toate punctele de vedere. Iadul era casa lui, până când pășește Raiul în el. Heaven Yamanda este...