Charlie
De dronken jongen staat wéér voor me. "Get a life, laar me mt rust" sis ik. Hij duwt me hard tegen de boom aan. "Blijf van me af!" Roep ik boos.
Hij duwt zijn handen tegen mijn borsten aan. Hij masseert ze zachtjes, maar het voelt niet zoals hoe Louis het doet.
Woedend probeer ik hem te trappen. Hij slaat me in mijn gezicht en trekt mijn rok een beetje omhoog. Hij trekt mijn string uit en duwt zijn vingers hard in me. Ik begin te huilen.
'Hij vingert me' schiet er door mijn hoofd. Bang probeer ik hem weg te duwen, tevergeefs.
De tranen stromen over mijn wangen als ik zie dat hij met zijn vrije hand zijn riem probeert los te maken.
In de verte hoor ik Louis mijn naam roepen. "Char?"
Ik begin uit alle macht te gillen. De onbekende jongen schrikt en duwt zijn hand tegen mijn mond. Dan valt de jongen ineens op de grond. Ik zie hoe Louis hem hard in zijn gezicht slaat.
De jongen probeert terug te slaan maar Louis is woedend. Snel trek ik mijn kleding weer aan en doe mijn rok goed.
Pas als de jongen bewusteloos op de grond ligt, stopt Louis. Hij rent naar me toe en pakt mijn hand. Ik trek mijn hand terug en ren huilend over het grasveld.Ik zoek de rest al een tijdje, dan zie ik Liam en Jesy staan. Ik ren naar ze toe. "Hey-- Char?! Je bent lijkbleek wat is er gebeurd?" Jesy kijkt me geschrokken aan. Ik barst weer in tranen uit.
"Rustig maar." Liam pakt mijn hand. Ik begin weer te gillen en probeer me los te trekken. Liam houd me vast en legt mijn hand op zijn borst. "Focus je op mijn ademhaling." Ik knik en doe wat hij zegt. Als ik tot rust ben gekomen vraagt Jesy me of ik naar huis wil. Ik knik snel. Dan komt Louis aanlopen. Hij kijkt me liefdevol aan.
Ik ren naar hem toe en druk me huilend tegen hem aan.
"Guys wat is er gebeurd?" Vraagt Niall bezorgd. Ik schud huilend mijn hoofd, Louis streelt zacht over mijn haren.Als we weer thuis zitten, zeg ik helemaal niks. Ik reageer nergens op en lig met mijn oortjes in op Louis' schoot.
Kiwi vult mijn oren. Ik zing zachtjes mee en zie Harry glimlachen.
"Wil je vertellen wat er is gebeurd?" Vraagt Leigh-Anne.
Langzaam knik ik. "Hij.... hij...." Louis streelt over mijn arm. "Het hoeft niet." Ik schud mijn hoofd. "Hij heeft me...." ik zie aan de meiden dat ze het al snappen, de jongens kijken elkaar allemaal vragend aan. "Heef ie je... verkracht?" Vraagt Niall. Ik schud mijn hoofd. Shawn komt voor me zitten en fluistert zacht: "gevingerd?" Ik knik terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Shawn omhelst me liefdevol. "Het komt goed." De tranen blijven over mijn wangen stromen. "Ik..." Louis trekt me tegen zich aan. "Ik kon niks doen..." Shawn pakt mijn hand. "Natuurlijk kon je niks doen! Hij was sterker, daar kan je niks tegen beginnen. Was hij dronken?" Ik knik langzaam.
"Wil je met de meiden praten?" Mijn vriendinnen kijken me allemaal lief aan. Ik knik, ik loop met Isa, Fenne, Josse, Floor, Leigh-Anne, Jesy, Jade en Perrie naar boven.Ik heb het eerste halfuur niks anders gedaan dan gehuild. De meiden begrepen het, maar ik heb hun nodig om er boven op te komen.
"Zat ie aan je?" Vraagt Perrie na een tijdje. Ik knik. "En voelde het anders dan als Louis het doet?" Ik knik weer. "Het voelde vies...."
"Wat deed hij? Om erboven te komen moet je het door laten dringen, oké?" Jesy pakt mijn hand. "Je kan het, je bent zo sterk." Ik glimlach zwak.
"Hij was dronken, hij kwam achter me aan. Ik vond het vervelend en zei dat hij weg moest gaan. Louis was wat drinken gaan halen dus had hij het niet door.
Ik liep van hem weg naar een grote boom. Toen stond hij er wéér. Hij pakte me vast en omdat ik dat niet wou sloeg hij me." De meiden kijken even naar de blauw-rode plek op mijn wang. "Hij zat aan me, eerst aan mijn borsten en daarna tussen mijn benen. Toen... toen vingerde hij me." Flarden van wat er is gebeurd schieten door mijn hoofd. Ik val achterover op het bed en begin weer zacht te huilen.
"G-gaan jullie maar naar beneden, ik wil even alleen zijn." Mompel ik. De meiden knikken en gaan naar beneden, mij alleen en gebroken achterlatend.
JE LEEST
𝐈ʼ𝐌 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐁𝐄 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐅𝐀𝐍 , one direction
Fanfiction[Voltooid] ( deel 2 staat online ) DISCLAIMER; ik begon met het schrijven van dit boek toen ik ongeveer 12 was. het is dus niet ontzettend goed geschreven, sorry daarvoor! het tweede deel ben ik dit jaar gaan schrijven en dat is daarintegen wél goe...