13) do you want this?

1.9K 46 7
                                    

De hoofdstukken gaan wat korter worden, vanaf de 500/600 woorden ofzo. Dat komt omdat ik anders een boel hem met maar 20 hoofdstukken enzo. Ik ga ook proberen weer wat meer te plaatsen. Love you all xx

Pov Charlie

een maand later
Zuchtend zit ik op bed. Het is een maand nadat hét is gebeurd, ik ben er voor een deel overheen.

Louis komt mijn kamer inlopen. "Hey baby" zegt hij terwijl hij bij me op bed komt zitten.
Louis doet vrolijk, maar ik weet zeker dat hij seksueel gefrustreerd is. We hebben al een maand niks anders meer gedaan dan een zoen, en hij wil meer.
Ik glimlach naar hem. "Hey." Louis drukt een kus op mijn lippen. Hij zucht diep. "Elke keer dat ik je kus, wil ik meer." Ik kijk weg. Ik weet niet of ik er al klaar voor ben... "sorry, dat had ik niet moeten zeggen, ik weet dat je het probeert" Louis kust me nog een keer. "Ben je gestrest?" Ik knik. "Zal ik je van je stres afhelpen?" Ik kijk naar hem op en zie dat hij grijnst. Ik knik langzaam. "Zeg het als het te veel is." Fluistert hij terwijl hij me op mijn rug op het bed legt.
Langzaam trekt hij mijn short naar beneden. Zijn vingers glijden over mijn slipje en maken cirkelvormige bewegingen. Ik hap naar adem. Langzaam trekt hij mijn slip ook uit. "Zeg je het echt als het niet meer mag?" Ik knik.
Zijn vingers glijden over me heen en een zachte kreun rolt over mijn lippen. Zijn vingers glijden in me en ik kreun wat harder.
"Mag ik je verwennen?" Fluistert hij. Ik knik weer als antwoord. Hij drukt zachte kusjes op de binnenkant van mijn bovenbeen en vind zijn weg naar boven.
Als hij meer en meer in de buurt komt van mijn edele deel hap ik naar adem. Zijn warrig haar kietelt aan mijn huid.
Dan rollen meerdere kreunen over mijn lippen; Louis drukt kleine kusjes tussen mijn benen. Ik hou mijn adem in als hij zijn tong het werk laat doen.
Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam en ik kreun hard zijn naam. Ik zit niet ver meer van mijn orgasme en ik voel het bekende gevoel in mijn buik.
Na een tijdje kom ik zachtjes kreunend op mijn hoogtepunt. Ik zucht van genot en Louis komt naast me liggen. "En? Heeft het geholpen?" Ik grinnik. "Ja."

Een paar weken later
Ik voel me al weer veel beter dan eerst. Louis en ik gaan ook weer helemaal goed. De jongens moeten vandaag de hele dag naar de studio en Isa en Floor gaan naar de stad. Fenne heeft later besloten ook mee te gaan. Ik ga niet. Ik heb Leigh, Jesy, Jade en Perrie uitgenodigd om hierheen te komen. Ze hebben een week vrij dus konden ze gelukkig. Ik ben ineens zo moe en ik voel me zo slecht...

De meiden komen aan en ik laat ze vrolijk binnen. Ik kijk op de klok; de jongens moeten zo weg. "GUYS JULLIE MOETEN ZO ECHT WEG!" Gil ik naar boven. Ik schiet in de lach als ik Liam hoor schreeuwen. Jesy schud lachend haar hoofd. "Streskip." Mompelt ze. "Liam Payne hou je rustig" roep ik naar boven. Ineens komen er vijf jongens naar beneden rennen. Bij Louis zit er nog tandpasta op zijn gezicht, Niall is zijn tanden nog aan het poetsen, Zayn is zijn haar aan het kammen, Harry brengt zijn haar in model en Liam is door het huis aan het rennen om alle spullen te pakken. Ik zucht en kijk de meiden aan. Leigh-Anne loopt lachend naar Harry en helpt hem zijn krullen goed in model te brengen. Perrie stuurt Niall naar de keuken en ik veeg de tandpasta van Louis' wang. Zayn laat niemand aan zijn haar komen waardoor we nog harder moeten lachen. "Liam? Kom nou, zelfs die andere jochies zijn al klaar." "Hé!" Roepen vier jongens tegelijkertijd. Ik grinnik. Liam komt aanrennen. "Ben ik wat vergeten?" Vraagt hij. "Ja, Jesy gedag zeggen." Hij slaat zichzelf op zijn voorhoofd en knuffelt Jesy. "Sorry lieverd." Mompelt hij. "Geen probleem." Antwoord ze lachend. "En nou wegewezen." Liam drukt snel zijn lippen op die van haar en rent dan naar de auto, de andere jongens met zich mee slepend.

𝐈ʼ𝐌 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐁𝐄 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐅𝐀𝐍 ,  one direction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu