8) i don't want your love

2.5K 57 15
                                    

Nieuw deeltje voor jullie, ik heb in een paar weken 56 reads gehaald. Best trots! Maar ik ben bang dat jullie het niet leuk vinden.... duss rea please als jullie het nog steeds goed vinden. X-jes

Pov Charlie

"Ik hoef je niet meer, en dat heb je helemaal aan jezelf te danken Louis Tomlinson." Met die woorden draai ik me om en loop ik naar de kamer van de meiden.
Ik pak hun koffers en doe hun spullen erin. Achter me hoor ik de deur open gaan. "Nee Louis, donder op" sis ik. "Ik ben het." Ik draai me om en zie Zayn staan. "Elke dag, elke minuut dacht hij aan jou. Hij miste je zo erg dat hij zichzelf in slaap huilde. Hij miste je zo erg dat is niet normaal. Híj is degene die bleef zeiken tegen de managers. Hij wou zo graag terug, hij wou sowieso nooit weg. Vergeef het hem. Please." Ik barst weer in tranen uit. "Ik kan niet zomaar vergeten dat de mensen waarvan ik hou me in de steek lieten." Snik ik zacht. "Het spijt ons zo erg! Maar we moesten, er moest een nieuw album komen..." Zegt Zayn verdrietig. "En dan praat je niet me ons maar ga je gewoon weg?" Vraag ik sarcastisch. "Het spijt ons echt, wat moeten we doen om het goed te maken?"
"Ons met rust laten!"

Me de koffers van de meiden, en die van mij, loop ik naar beneden. "Charlie! Please!" Harry rent naar me toe en omhelst me. "Praat met ons" mompelt hij. "Net zoals jullie met on praten?" Sis ik woedend.
De deur gaat open en Isa, Fenne en Floor komen binnen lopen. Als ze de jongens zien worden ze lijkbleek. "Floor ik-" begint Liam. "Bespaar je de moeite." Zegt ze. "Luister nou even naar ons!" Roept Niall ineens. "Nee!" Schreeuw ik terug. "Verdomme" Harry slaat hard op de tafel. "Hoe vaak moeten we het nog uitleggen?! We zouden  de band kwijt raken, alles waar we zo hard voor hebben gevochten. We moesten wel." Ik hoor Isa een geluidje maken wat klinkt als een snik die ze niet wil laten gaan. Niall loopt naar haar toe en omhelst haar. Ze duwt hem niet weg.
Liam loopt langzaam naar Floor toe en pakt haar handen. "Ik wil je niet kwijt raken, niet nog eens." Zijn ogen zijn rood en hij blijft Floor aankijken. Huilend omhelst ze hem.
Fenne en Zayn kijken elkaar maar aan. Ze doen niks. "Hier word ik gek van." Zegt Zayn. Hij staat op en loopt naar de deur. Fenne kijkt huilend weg. Maar als Zayn bijna bij de deur is draait hij zich om. Hij pakt Fenne's handen en zoent haar.
Dan komt Louis naar beneden. Zijn ogen zijn rood en dik van het huilen. Hij kijkt naar me en ik naar hem.

Pov Louis
Als ik naar beneden loop staan Zayn en Fenne te zoenen, Liam en Floor omhelzen elkaar, Isa en Niall ook en Harry en Charlie staan te huilen. Ik kijk naar Charlie en zij naar mij. "Laten we het echt dood bloeden? Alles wat we hadden?" Zegt ze zachtjes. Ik loop naar haar toe. "Nee. Ik kan je niet kwijt raken, en ik zal nóóit, maar dan ook nooit meer weggaan zonder wat te zeggen." Antwoord ik.
Ze schenkt me een klein glimlachje en dan zoen ik haar.

2 dagen later
Pov Charlie

Louis en ik zijn weer bij elkaar net als Fenne en Zayn en Isa en Niall.
Floor en Harry zijn voornamelijk samen te vinden en Liam en Floor zijn ook onafscheidelijk. Eigenlijk is alles weer goed. Het nieuwe album gaat er komen, de jongens hebben toen ze twee weken weg waren een nieuwe song gemaakt; 'Love You Goodbye' het is echt prachtig en we zijn super trots op ze. Ze zijn al bezig met nieuwe song schrijven.

Ik heb dus de motor van Zayn geleend. Zodat Fenne en ik daarop naar school kunnen. Floor en Isa gebruiken de motor van Liam.
We rijden met z'n alle naar huis, soms maken we er een wedstrijdje van maar dat mag niet meer van de jongens omdat Fenne er bijna afviel.... op de snelweg....
Dus dat doen we niet echt meer.
Als we binnenkomen horen we geschreeuw vanuit de woonkamer. We kijken elkaar geschrokken aan en lopen dan snel door naar de woonkamer.
Liam en Harry staan tegenover elkaar en zijn naar elkaar aan het schreeuwen. De andere jongens proberen ze rustig te krijgen.
"Het is toch zo! Ontken het niet!" Schreeuwt Liam. "Het is niet zo, waarom zie je me als zo'n fuckboy!" Antwoord Harry ook schreeuwend. "Wat is er aan de hand?" Vraagt Floor geschrokken aan Niall. "Liam denkt dat Harry je probeert te versieren." Antwoord hij. "En wat als dat zo is? Wat maakt dat uit?" Floor kijkt van Harry naar Liam en dan weer naar Niall. "Vroeger nam Harry meiden mee voor een one night stand. Daardoor heeft hij best veel meiden hun hart gebroken..." mompelt hij.
"Zo wás ik, nu niet meer! Maar deze klootzak vertrouwt me niet." Harry wijst woedend naar Liam. "Inderdaad ik vertrouw je niet met mijn zusje!" Roept die woedend terug.
"GUYS IK STA HIER" gilt Floor boos. "Wat is het probleem? Harry is veranderd. Geef hem een kans." Floor pakt Liam's handen en kijkt hem aan. Liam kijkt even in de ogen van Floor en knikt dan langzaam. "Maar als je haar pijn doet dan breek ik allebei je benen." Sist hij dan naar Harry.

Pov Harry
Ik zit in mijn kamer. Na de ruzie ben ik naar boven gelopen. Ik ben er klaar mee; Liam, één van m'n beste vrienden vertrouwt me niet...
Ik lig op mijn buik met mijn oortjes in op mijn bed als de deur ineens open gaat. Waarschijnlijk Liam... ik kijk niet op.
Ineens voel ik iemand over mijn rug aaien. Ik kijk op en zie dat Floor naast me zit. "Hey" zegt ze vrolijk. Ik glimlach door haar vrolijke lach. "Hey" antwoord ik. "Gaat ie weer een beetje?" Vraagt ze. Ik knik. "Nu jij hier bent wel." Ze bloost en kijkt snel weg. "Je bent schattig als je bloost." Fluister ik. Ze glimlacht, o mijn god wat heeft ze toch een mooie glimlach.
Ik buig me naar haar toe en kus haar zachtjes. Ze beantwoord het en duwt me op mijn rug op het bed. Ze gaat op me zitten met haar benen naast me. Mijn handen glijden over haar heupen. Die van haar door mijn krullen. We draaien om en ik trek snel mijn shirt uit. Ik kijk haar vragend aan als ik haar shirt ook wil uittrekken. Ze knikt. Ik trek haar shirt uit en gooi hem, met die van mij ergens in de kamer. Dan volgen onze broeken. Ze gaat voor me op bed zitten en maakt heel langzaam haar bh los. Ik kijk verlangend naar haar. 'Holy shit ze is echt mooi!'
Ze gooit haar bh naast het bed en ik duw haar terug op hebt bed. Ik zoen haar en mijn handen glijden over haar borsten. Ik hoor haar zacht kreunen. Langzaam trek ik haar slipje ook uit. Ik kijk haar nog een keer vragend aan en als ze knikt laat ik zachtjes twee vingers in haar glijden. Ze kreunt wat harder waardoor ik stiekem een beetje moet lachen.
Langzaam glij ik in haar. "Ben je nog maagd?" Fluister ik. Ze schud haar hoofd. "Maar zeg dat maar niet tegen Liam." Ik schiet in de lach. "Ik zal zeggen dat dit je eerste keer was." Ze knikt dankbaar. Ik stoot zachtjes in haar. Ze kreunt weer wat harder. De rest is thuis dus zullen we toch een beetje zachtjes moeten doen. De deur is al dicht maar ze kunnen ons toch horen als ze hard kreunen. 
Ik steek twee vingers in haar mond zodat ze stiller is. Zelf moet ik ook mijn best doen om niet te kreunen.
Ze beweegt mee met haar heupen waardoor ik echt op mijn lip moet bijten. Als ze me begint te zoenen en over mijn borst streelt kan ik er niet meer tegen; tegen haar lippen aan begin ik te kreunen. "Ssstt" lacht Floor. "Je bent veel te luid."
"GUYS WE GAAN ZO ETEN" roept Liam ineens van beneden. "Fuck that." Fluistert Floor. Ik grinnik en zoen haar opnieuw.

𝐈ʼ𝐌 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐁𝐄 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐅𝐀𝐍 ,  one direction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu