5) he's my boyfriend now

3.1K 54 8
                                    

Pov Charlie

We rennen terug naar het hotel en stormen de kamer in, waardoor Isa valt.
"Waar is Louis?" Vraag ik de jongens. "In zijn kamer, hij is er niet meer uitgekomen sinds jullie zomaar weggingen" antwoord Niall die een knalrode Isa overeind helpt. Ik ren naar zijn kamer en klop op de deur. "Louis?" Ik krijg geen antwoord. "Louis please, ik moet met je praten" weer geen antwoord.... ik heb hier zo'n spijt van.
"Louis of je doet die deur nu open of ik vraag Liam of ie hem wil open trappen" zeg ik dan. Ik hoor langzaam de deur van het slot gaan. Ik kijk in de rode, betraande ogen van Louis en een gevoel van medelijden en schuldgevoel overvalt me. "Louis het spijt me echt te erg, wil je please heel even met me praten?" Hij knikt en laat me binnen. Ik zie allemaal blaadjes op het bed liggen. 'Heartbroken' staat er boven. Fuck.
"Louis.... ik hou echt heel veel van je en ik weet niet waarom ik zo fucking dom was om te zeggen dat je misschien een ander vind omdat je naar een ander land gaat want dat sla-" ineens voel ik twee hele zachte lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om Louis' nek en hij legt zijn handen op mij heupen, net boven mijn kont.
Langzaam glijden zijn handen naar beneden en tilt hij me op. Ik sla mijn benen om hem heen en hij legt me zachtjes op het bed, zonder onze zoen te verbreken.
Ik maak de knopen van zijn shirt los en trek hem snel over zijn hoofd en gooi hem weg.
Ik ga voor hem zitten, op het bed, en trek heel langzaam mijn shirt uit. Ik zie gewoon de lust in zijn ogen en uiteindelijk kan hij er niet meer tegen. Hij trekt mijn shirt over mijn hoofd en zoent me. Dan trekken we onze broeken uit en ik hang over Louis heen. Ik teken heel zachtjes zijn sixpack met mijn vinger en zijn handen glijden over mijn kont en borsten.

"F-fuck" hijgt Louis als hij even later naast me op het bed valt. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en hijg even uit. "Waarom ben je zo fucking goed?" Vraagt Louis lachend. Ik grinnik en kus hem op zijn sixpack. "Ik hou van je Lou" fluister ik. "Ik veel meer van jou" antwoord hij. "Charlie, wil je een relatie met me?" Vraagt hij dan. Ik schiet in de lach en knik, "ja tuurlijk" ik druk mijn lippen op die van hem en voel al snel zijn tong in mijn mond. Onze tongen draaien om elkaar heen en ik slaat hem langzaam los.
"Zullen we naar de rest?" Vraag ik dan. Hij knikt en we kleden ons aan.

We lopen de woonkamer in en ik glimlach door wat ik zie. Fenne en Zayn zitten hand in hand en Isa en Niall zijn net aan het zoenen.
"Isa je bent nog geen dag terug in Engeland en je hebt nu al weer iemand gefikst?" Lach ik. Isa en Niall laten elkaar lachend los. "Blijven jullie weer slapen?" Vraagt Niall terwijl hij naar Isa kijkt. "Ja, toch, het is neem ik aan weer goed tussen jullie?" Vraagt Fenne. Harry schiet in de lach. "Denk het wel, ze hebben het al weer goed gemaakt, was het lekker?" Ik pak een kussen van de bank en gooi hem naar Harry's hoofd, die lachend wegduikt. "Ja het was lekker, blij?" Louis gaat zitten en Harry valt van de bank van het lachend. "Hazz, Tommo vraagt jou ook niet wat je met meisjes doet die je zomaar meeneemt." Liam zucht en kijkt hoofdschuddend naar de kleuter die op de grond ligt. "Harry! Dump je meisjes echt gelijk weer?" Vraag ik boos. Hij schud zijn hoofd. "Niet als ik ze leuk vind, maar kijk, ze vinden mij alleen leuk omdat mijn achternaam Styles is." Ik vind het klote voor hem...
"Heb jij niet nog een leuke vriendin? Dan zijn we van z'n gezeik af" vraagt Niall lachend aan Isa. Ze haalt grinnikend haar schouders op. "Ja hebben we, Floor." Ze is echt jou type, i think" zegt Fenne vrolijk. "Floor? Ze haat One Direction" mompel ik. Ik kijk naar Harry die sad naar de handen van Fenne en Zayn kijkt. "Ik bel haar zo"
"Yes, ik zei het toch Lou, niks single voor life!" Roept Harry lachend. Louis schud zijn hoofd. "Zijn er echt meiden die iets met jóu willen?" Lacht hij. Harry pakt een kussen en gooit het naar zijn hoofd. "Fuck you"

Even later bel ik Floor op.
F= Floor C= Charlie

C. Hey moppie
F. Hey, ik hoorde dat Isa er weer is. Gaat het goed?
C. Jaa super, kan je langskomen in hotel Breakfast?
F. Yeah, why?
C. Een leuke verassing,kom nou maar kusjes.

Als ik heb opgehangen loop ik terug naar de rest. Ze zijn net een horrorfilm aan het uitkiezen. "Char heb jij nog ideeën?" Vraagt Fenne verveeld. "Friday the 13th" antwoord ik. Harry zoekt hem op en zet hem aan.

Na de film gaat de bel. "Ik ga niet open doen" fluister ik. Fenne staat lachend op en loopt naar de deur.
Ze komt terug met Floor en Isa en ik springen op. We omhelzen haar. "Hoe was het Isa?" Floor wil echt alles weten maar ik leg mijn hand op haar mond. "We hadden en verassing, weet je nog" zeg ik terwijl ik naar de jongens wijs. Floor's uitdrukking verandert van heel blij naar echt super erg geïrriteerd. "What the fuck doen jullie met hún?" Vraagt ze ons als ik mijn hand van haar mond heb afgehaald.
"We zijn vrienden, Louis en Charlie hebben een relatie, Niall en Isa hebben fix en ik heb een relatie met Zayn" zegt Fenne. Floor kijkt ons ongelovig aan. "En waarom? Char ik dacht dat je boybands ook patsers vond" ik knik. "Vond ik ook, maar ze vallen echt heel erg mee" Floor haalt haar neus op en kijkt niet naar de jongens. Louis staat op en steekt zijn hand uit. Floor negeert hem volkomen. "Ik ga niet met ze praten of zoiets" zegt ze. "Luister nou, ze vallen echt mee" zegt Fenne. "Jaja, zeg dat tegen al die meisjes van wie ze hun hart hebben gebroken" ze kijkt Niall, Louis en Zayn één voor één aan. "Als één van jullie het hart van mijn vriendinnen breekt sla ik je helemaal naar de klote" sist ze. Zayn en Niall kijken ons bang aan maar Louis laat zich niet afschrikken. "Ik hou van haar, ik zou haar nóóit pijn doen" Floor kijkt hem even aan. "Ik ga naar huis" zegt ze terwijl ze haar tas pakt. "Floor please, we willen je voorstellen aan de jongens.
"Nee, ik haat One Direction en dat heeft een hele goede reden" dan loopt ze weg. "Ze is niet zichzelf" mompelt Isa.

Een uur later zit het me nog steeds niet lekker. "Ik ga even naar haar toe" zeg ik terwijl ik opsta. Louis loopt achter me aan. "Zal ik je brengen?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en geef hem een kus. "Zayn ik jat je motor even" Zayn knikt lachend. "Doe wel voorzichtig" zegt hij, wat is het toch een schatje.
Ik pak de sleutel en loop de kamer uit.

Als ik 20 minuten later aankom bij Floor zet ik de motor neer en loop ik naar de deur. Ik bel aan en de deur gast langzaam open. "Hey" Floor ziet er echt verdrietig uit. Haar ogen zijn rood en dik van het huilen. Ik omhels haar en we lopen naar de woonkamer.
"Ik ga je iets vertellen wat niemand weet, hou het please geheim" ik knik en ga naast haar zitten op de bank. "Liam Payne.... is mijn broer" ze barst weer in tranen uit. "Wat?!" Ik kijk haar verbaasd aan. "Dat... waarom heeft ie dat dan niet gezegd"
"Omdat mijn moeder hem het huis uit heeft gegooid toen hij voor zijn muziek koos. Ik was nog klein en mij werd altijd vertelt dat hij on in de steek had gelaten" huilt ze. "Ik heb ruzie met mijn moeder, ik wil haar nooit meer zien. En ik heb me ook als een bitch gedragen tegen de jongens." Ze kijkt me bang aan. "Haten ze me?" Ik schud mijn hoofd "nee, ze willen je nog steeds ontmoeten"

𝐈ʼ𝐌 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐁𝐄 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐅𝐀𝐍 ,  one direction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu