Pov Charlie
'G-Guys?' De meiden kijken me vragend aan. 'Mijn weeën zijn gebroken.', piep ik. 'Fuck! Isa pak de autosleutels en zorg dat de auto voor staat, Floor help Char met naar de auto komen, ik bel de jongens.', zegt Fenne snel. Ze pakt haar telefoon en toetst het nummer van Louis in.
Pov Louis
We zijn rustig een nummer aan het zingen als mijn telefoon gaat. Het is Fenne. Snel neem ik op.
-----
'Fenne?', vraag ik bang. 'Louis, kom nu met de jongens naar het ziekenhuis!' 'Wat!? Waarom?!', gil ik. 'Charlie's weeën zijn gebroken.' Ik kijk de jongens met groten ogen aan. 'W-we komen eraan.'
-----
'CHARLIE GAAT BEVALLEN!', gil ik als ik heb opgehangen. 'Naar de auto, nu!', zegt Liam die zijn sleutels al heeft gepakt. Snel rennen we naar de auto.
We rijden snel naar het ziekenhuis waar Floor ons opwacht. 'Waar is ze?', vraag ik snel. 'Kom maar.' Snel lopen we door de gangen naar de kamer waar Charlie ligt. 'Louis jij bent de enige die naar haar toe mag, maar ze wou niet alleen zijn dus is Isa nu nog bij haar.', legt Floor uit. Ik knik en loop naar binnen. 'L-Lou?', vraagt Charlie bang. Ik ga naast haar zitten en pak haar hand. 'Ja ik ben het. Het komt goed babe.' Ik zie nu pas dat ze huilt. 'Ik ga, je kunt het Char.', zegt Isa lief. Charlie glimlacht en Isa loopt weg. 'Louis, ik ben bang.' 'Dat hoeft niet babygirl.', fluister ik. Ik geef haar een kus op haar wang. Ineens krimpt ze bijna in elkaar. 'Freddie.... hoe eens op.', mompelt ze waardoor ik grinnik. 'Freddie Tomlinson, wil je even lief zijn voor je moeder? We kunnen je ook lekker daar laten zitten.', zeg ik tegen haar buik. 'Uhh nee doen we niet! Kom er nú uit!', zegt Char snel. Ik schiet in de lach. Er komt een dokter aanlopen. 'Charlie vanaf nu moet je gewoon persen.' Charlie knikt en doet wat de dokter zegt.Een halfuur later
'Lieverd je hebt het zo goed gedaan.', zeg ik tegen Charlie. Ze is bekaf en ligt half te slapen. 'I-ik wil hem zien..', fluistert ze. 'De dokter wast hem even. Hij komt zo.' Charlie knikt langzaam. 'Wil je je familie vragen of ze willen komen?' Ik glimlach. 'Ja, natuurlijk.' Op dat moment komt de dokter naar binnen met Freddie. Gelukkig heb ik hem net al vastgehouden, ik wil niet dat de dokter de eerste is. Ik pak Freddie aan en kijk naar hem. Hij heeft wat weg van Charlie maar ik zie ook wat trekjes van mij.
Ik leg hem in Charlie's armen. Hij huilt een beetje. Charlie kust hem op zijn hoofdje en neemt hem in haar armen. 'Hallo lieverdje.', fluistert ze. Ik glimlach.
'Charlie?' Ze kijkt me aan. 'Ik hou zoveel van je.', zeg ik. Ze glimlacht en ik buig me naar haar toe om haar een kus te geven.
'Wanneer mogen we naar huis?', vraagt ze. 'Ik zal het zo vragen. Maar weet dat ik bij je blijf als je hier moet wachten.'
JE LEEST
𝐈ʼ𝐌 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐁𝐄 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐅𝐀𝐍 , one direction
Fanfiction[Voltooid] ( deel 2 staat online ) DISCLAIMER; ik begon met het schrijven van dit boek toen ik ongeveer 12 was. het is dus niet ontzettend goed geschreven, sorry daarvoor! het tweede deel ben ik dit jaar gaan schrijven en dat is daarintegen wél goe...