👑1👑

390 24 0
                                    

Eylülün ağzından:
Herşey bugün başladı.
E:Efendim,Meral.Evet ya,yağmura düştüm,Allah kahretsin.Tamam erken gelmeye çalışacağım.Tamam dedim ya,hadi kapatıyorum.Görüşürüz.
Of baba of,neden gönderdinki beni buraya.Benden kurtulmaya ne kadar meraklıymışsın.Kardeşimi kaybettikten sonra babam benimle ilgilenmeyi bıraktı,ancak iş ve iş.Sonundada beni buraya gönderdi.Dün varmıştım buraya.Bugünde arkadaşım Meral arayınca buluşmaya karar verdik.Yağmur git gide çoğalıyordu.Az ilerde otobüs durağı görünüyordu,koşmaya başladım.Üst başım su içinde.Nefes almak için durdum ve en azından yağmur değmiyordu.Bir ses geldi.Baktığımda zefil karanlıktı,hiçbişey gözükmüyordu.Birden yıldırım parladı ve karşımda dikilen adamın gözlerinde kayboldum.Mas mavi.Kendisi sarışın ve baya yakışıklıydı.Aman ne diyorum ben.Ve elinde kocaman bir dövme.
X:Sen yenimisin?
O kadar kısık sesle söyledi ki anlamak için baya zorlandım.E:Evet.X:Bilmen gereken birşey var.
Sesi boğuk geliyordu,tüylerim diken diken oldu.X:Bu benim şehrim.
E:Senin mi?X:Evet,kime istiyorsan sor.Herkes adımı bilir.E:Adın ne?X:Ali Göktürk.İsmi bana tanıdık gelmedi.Nede olsa 2 gün oldu buraya geleli.E:Çok güzel bir şehir.Aileden mi kaldı sana?A:Adın ne senin?Soruma cevap bile vermedi.E:Eylül.A:Tamam,Eylül.Arkadaşına git,o sana daha çok anlatır.Al şunu,titriyorsun.Omzumda sıcaklık hiss etdim.Yanından çekildim.A:Ha,Eylül.E:Evet?A:Yine görüşücez.Ve adam geldiği gibi kayboldu.
Meralin evin önündeydim.Kapıyı çaldım ve Meral açtı.Beni görünce hemen eve soktu.Bana garip bakıyordu.M:Bu senin ceketin mi?E:Hayır,şey ben bu gece...
M:Eylül,bu ceketi sana kim verdi?Çabuk söyle!E:O adam verdi bana.M:Hangi adam?Nerede gördün onu?Cevap vermedim.M:Benim kıyafetlerimden ala bilirsin.Yan odaya geçtim ve temiz birşeyler giyinip Meralin yanına oturdum:Meral,noluyor?M:Kim verdi sana bu ceketi?E:Ali Göktürk diye biri.Bu şehir benim dedi bana.M:Özür dilerim,Eylül.Sana anlatmalıydım daha önce.Onlar hakkında.E:Onlar kim?M:Ali Göktürk çetenin lideri.Onlar büyük bir çete.Güçlüler.Bu şehir onların.Sana dokundu mu o?E:Hayır,sadece ceketini  verdi bana o kadar.M:Hayır,hayır,olamaz.Seninle ilgilenmeye başladı.O kötü biri,Eylül.İnsanları öldürüyor.Hepsi bu ceketten giyiyorlar.
Şimdi korktum sahiden.Ne yani bir kaç saat önce ben en büyük çetenin lideriyle mi konuştum?Allahım,şaka gibi.E:Gerçekten öldürüyor mu?M:Ola bilir.Ama en korkuncu bu ceketin sende olması.Bunun ne demek olduğunu biliyorsun değil mi?Ceketini geri almaya gelecek ve bu o demektir ki senide almaya gelecek.

NOT:
İlk bölümü paylaştım💜İyi okumalar👋
Yazar Aynur👑

AvcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin