Önümde duran arabadan Alinin çıktığını görünce rahatladım.Karşıma dikilip yüzüme baktı.Kızmıştı.A:Burada ne işin var senin?Bağırmasıyla sokakta olan tüm insanların dikkati bize yöneldi.
Ne diyecektim ki ben.E:Ben...A:Kaçmaya çalışıyordun değil mi?Bana bak,Eylül.Kahretsin,seninle konuşurken yüzüme bak.Geri çekilip duvara yaslandım.A:Benden kaça bileceğini mi sandın?E:Dün gerçekten korkuttun beni.A:Uçağa binip ve kaçmak ha?E:Evet.A:Neoldu peki?E:Biri beni odaya attı,burada çalıştığını sandım.Sonra Cengize çalıştığını söyledi.A:Ne yaptı??Sana dokundu mu?
E:Bana Cengizin intikam almak istediğini söyledi.Benim üzerimden yapmak istedi.Olanları hatırlayınca vücüdum titredi.E:Benim üzerimden sana mesaj göndermek istedi.Bıçağını çıkardı ama birşey yapamadı.A:Yani dokundu sana?Tüm anlattıklarımdan sonra yalnız bunu mu merak etdi ya?E:Kaçmayı başardım.Ya hala niye kaçmak istediğimi anlamadın mı?
A:Hayvan herif.Sana dokundu.Kimse benim sevgilime dokunamaz.Yakarım.E:Ali?
Beni avutacağını bekliyordum,buna gerçekten ihtiyacım vardı.Arabadan çıkan Tolgaya döndü Ali:Tolga,Eylülle ilgilen.O da hemen yanıma geldi.Arda ön koltuktaydı.T:İyimisin?E:Hayır,değilim.Ben olanların bir parçası olmak istemiyorum.Ağlamaya başladım.E:Cengizin kim olduğunu bile bilmiyorum.Kim o?T:Çetenin lideri ve Alinin iyi arkadaşıydı ve..Tolga tam birşey diyecekken sustu.E:Kim o?T:Çetenin lideri.E:Aliyle bir ilgisi olduğunu söyledin.T:Hayır,demedim.Tolganın kulağına eğilip söyledim:Dedin Tolga.Niye anlatmak istemiyorsun?T:Bu beni ilgilendirmiyor.Ali kendisi sana anlatır.İyimisin şimdi?E:İyiyim.
Nedense Tolgaya kendimi daha yakın hiss ediyorum.Cengizin kim olduğunu ve Aliyle olan ilgisini öğrenicem.Ali yanımıza geldi.A:Eylül,arabaya bin.Arka koltuğa oturdum Tolgayla Alinin arasında.Kemerimi taktım.E:Ali,kemerini tak.İnatlaşmadan dediğimi yaptı.Eve varınca gözlerimi kocaman açtım.Çok güzel bir evdi.Saray gibi.Kim bilir içerisi ne kadar güzeldir.Eve girdik.Tahmin etdiyim gibi çok şıktı herşey.Evin içerisi şuan tarçın kokusuyla dolmuştu-ki ben bu kokuya bayılırım.Sanki başka bir zamana ait, her detayında nostaljiyi hissedebileceğim bir evdi.E:Nasıl aldın bu evi?A:Yıllardır benim aileme aitdi.Salona geçtik.E:Kahretsin!Ali endişe solu gözlerle bana baktı.A:Noldu?E:Eşyalarımı unutdum.A:Biliyorum.Yusuf ve Ardadan istedim.Getirecekler.Ali aramızdaki mesafeyi aşıp bana yaklaştı,yüzümü ellerine alıp dudağıma yapıştı.Karşılık verdim.Nefesimi tuttum.Geri çekildim.E:Ali...Evi dolaşa bilirmiyim?A:Tamam.Evi gezmek için koridora çıktım.Sonda bir kapı vardı.Siyahtı.Merakıma enik düştüm ve kapıyı açtım.İçeri girdim ve gördüğüm manzarayla şok oldum.Tam merkezde yerde kan lekesi vardı.Alinin nefesini hiss ettim.E:A-Ali..Neoldu b-burada?