Ali gitdikten sonra hemen bir duş alıp yattım.Sabah gözlerimi açtığımda Ali karşımdaydı.Nasıl ya?E:Pardon,sen ne yapıyorsun burada?Nasıl girdin içeri?A:Kapıdan.E:Ama kapı kilitliydi.A:Bu benim için sorun değil.Hadi hazırlan,gidiyoruz.E:Bana emir veremezsin!A:2 dakikan var.Hızla giyindim.A:Hadi,bir yere gitmemiz gerek.E:Ben gelmiyorum!A:Seni cezalandırırım,Eylül.Beni delirtme!E:Ne yapacaksın ha?Ne yapacaksın?Vuracakmısın?Ali birden elindeki telefonu yere fırlatıp,üstüme gelmeye başladı.Geri çekildim ama kaçacak yerim yoktu.Dibime kadar geldi.E:Ne yapıyors...cümlemi tamamlamaya izin vermeden dudaklarıma yapıştı.Ellerimle itmeye çalıştım ama yapamadım.Ali çekildiğinde gözlerine baktım.Simsiyahdı.Karanlık gibi.Üstümü çıkarmaya başladığında ağlamam daha da şiddetlendi,karşı koyamadım.Allahım,nolur rüya olsun.Ne yapacağım ben?E:Napıyorsun sen?!A:Buda sana ders olsun.Boynumu öpmeye başladı.E:Ali,yeter yapma nolur.A:Dediğimi yapacakmısın?E:Evet,yapacağım yeterki dur,nolur yapma,yalvarırım.Durmadı.Hiçbir zaman hiss etmediğim ağrıyı hiss etdim hemde çok acı şekilde.Bakireliğimi aldı benden.Gururumu ayaklar altına aldı.
E:Senden nefret ediyorum!Duydun mu beni?Elime geçen ilk şeyi Aliye fırtlattım.E:Pislik!Şerefsiz!Hayatımı mahv etdin!A:Eylül,yeter.Kendine gel.Kendini kaybetmişsin.E:Defol!Çık git evimden.Defol hayatımdan!Aşağlık pislik seni!Sinirden gözüm dönmüştü,tüm hayatımı altı üstüne çevirdi.A:Bitti mi?Ali bana yaklaşıyordu.Korkuyordum.Daha fazla ağlamaya başladım.Ve yüzüme gelen darbe ile kafamı duvara çarptım.Bana vurdu.Hemde acımasızca.E:Bana kimse vurmadı bu güne kadar.A:Böyle devam edersen hep olacak.E:Anlamıyorum!Ben bunu hakk edecek ne yaptım,Allah aşkına söyle bana.Niyee?!Neden?!
Beni takmadı bile.A:Hazırlan,bara gidiyoruz.Sözümü dinlemezsen ne olacağını biliyorsun.Hemen hazırlanmaya başladım.Evden çıktık."Seramic" yazısı olan barın önünde durdu araba.İçeri girdiğimizde Alinin çeteside oradaydı.Oturduk.Ali beni yanında tutmaya yemin etmiş gibi yanında oturttu.Müziğin sesi kulaklarımı çınlattı.Birden sesler gelmeye başladı,ayağa kalktım ve bilmediğim bir adam belimden tutup peşinden sürüklüyordu.Arkaya baktığımda Ali de peşimizden koşuyordu.Dışarıya çıktık.
A:Eğer onun kılına zarar gelirse seni öldürürüm.
Beni tutan adam kafama silah dayadığında fark ettim,yanlış bir haraket ve ruhum bedenimden çıkacaktı.Yorum ve vote yapmayı unutmayın❤
Yazar Aynur👑