👑8 bölüm👑

213 19 2
                                    

Tolga belimden kavrayıp yukarı odaya çıkardı.T:İyimisin?E:Hayır.T:Ali sarhoş şuan ve...
E:Ali birini öldürdü.T:Alinin yolunu kesti sadece senide öldürecekti.E:Ben gidiyorum.Arkamda şaşkın Tolgayı bırakıp hızlıca aşağıya inip kapıya doğru gittim.Tolga da peşimden indi aşağıya.T:Ali,bu kız arıza.A:Eylül,nereye?E:Seni ilgilendirmez.Salondakı herkes bize bakıyordu.A:Buraya gel,Eylül.Hiçbir yere gidemezsin!Delirtme beni!Korktum ve Aliye doğrü gittim.Yüzümü ellerinin arasına alıp dudağımdan yavaşca öptü.E:Gözlerin mavi.Gökyüzü gibi.A:Sana zarar vermelerine asla izin vermem.Hiçkimse duymasın diye kısık sesle konuşuyordu.Gel,seni evine bırakıyım.Eve girdiğimde derin bir nefes alıp verdim.Hiç düşünmeden elime bilgisayarı alıp Türkiyeye biletler bakıyordum.Yarın gideceğim ne olursa olsun artık.Hemen uykuya daldım.Sabah 6da uyandım,hazırlanıp havaalanına yol aldım.Taksiden indim.Oturup sıramı beklemeye başladım.Birden karşımda bir memur dayandı.X:Hanımefendi,bizimle gelmelisiniz.E:Nasıl yani?Birşey mi oldu,memur bey?X:Sizinle konuşmamız lazım.Kolumdan tutup beni bir odaya attı.X:Sen Alinin sevgilisi değilmisin?E:H-hayır.X:Yalan söylemene gerek yok.Aliye senin üzerinden mesaj göndermem lazım.Cengize çalışıyorum.Merak etme,yaşayacaksın.Sadece biraz canın yanacak.Adam cebinden bıçağı çıkartıp bana doğru gelmeye başladı.E:Hayır,dur!Dur nolur!Bir dakika Cengiz kim?X:Bizim patronumuz.Adamın fikrini dağıtıp kendimi odadan  attım.Koşmaya başladım ve dışarıya çıkmayı başarmıştım.Sakin yer bulup duvara yaslandım.Kalbim hızla çarpıyordu.Telefonumu çıkartıp hiçbirzaman aramayacağım insanı aradım.
-Eylül?
-Ali,yardımına ihtiyacım var.

AvcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin