Samo zato što je nešto divlje ,ne znači da je opasno. Ljubav I najgore može pripitomiti. Tješila sam sebe.
Nakon što sam refleksno upucala vuka u zadnju nogu ,pala sam na drhtava koljena u nevjerici. Ja sam umalo ubila biće. Ja. Podigla sam drhtave ruke prema licu I zaplakala. Jecaj za jecajem izlazio je iz moje umorne duše.
Umorne od ubijanja , bola I tuge. Umorne od borbe. Taj pucanj je bio kao dejavu jer sam odmah pred očima vidjela oca I majku.
Zatresem glavu kako bi odbacila te sumorne misli I konačno pogledam u vuka. Ležao je mirno I skoro sam pomislila da je mrtav, a onda sam vidjela podizanje I spuštanje njegovih prsa. Osjetila sam trenutno olakšanje.
Odlučno se podignem I krenem prema njemu.
"Molim te nemoj me ubit." rečenica koja je bila molitva koju sam ponavljala dok sam išla do njega I konačno dok sam ga povlačila prema kolibi. Bio je ogroman I težak I bilo me strah vući ga za prednje šape ili nešto.Otrčala sam u kolibu I uzela deku s kreveta I požurila natrag. Nekako sam ga zakotrljala na nju I konačno povukla unutra. Par puta je udario glavom u nešto ali nije se budio. Naložila sam vatru I otišla po prvu pomoć.
Očistila sam ranu, sreća samo sam ga okrznula jer sam metak našla u zemlji.Bilo je dosta krvi I mislim da je zbog toga I pao. Srećom sad je prestalo. Ne znam kako , ali jest.
Imao je predivno krzno. Sivo , crno I gusto. Bilo je njegovano a opet razuzdano. Bio je predivan. Milovala sam ga po glavi ,iza ušiju a zatim po njušci I malo zadigla gornju usnu. Ti ogromni očnjaci natjerali su me da zadrhtim.
U jednom trenutku je otvorio oči I krenuo da diže glavu. U strahu sam se sklonila malo I nesvjesno na glas izgovorila
Ššš....molim te nemoj me pojest. Ne želim završiti kao Crvenkapica. Izvini što sam te povrijedila. "
On je spustio glavu I nastavila sam da ga milujem kako bi ga smirila , jer mu je srce udaralo kao ludo. Možda sam stvarno skrenula s pameti sjedeći tako blizu divlje životinje , ali nešto me vuklo njemu. Neka nevidljiva sila mi je dala osjećaj pripadnosti. Tu treba da budem.
Gotovo. Totalno sam pukla.
Češkala sam ga po stomaku a noga I rep su igrali od sreće. Bilo je smiješno ,jer kad pogledaš , vuk je samo pas odrastao u divljini.
S obzirom sa mi nije otkinuo ruku par puta kad mu je bila blizu usta , nego nježno prešao jezikom preko nje, bila sam sigurna da mi neće ništa. Nagela sam se preko njega po dekicu da ga pokrijem I on je duboko udahnuo.
"Mora da si gladan ili žedan. Samo lezi sad ću ja pokušati nešto naći. Kupila sam nešto u prodavnici u blizini kad sam išla ovamo , ali nisam još sve stvari raspremila."
Bože , pa ja pričam s vukom.
Otvorim frIžider I uzimam komad svježeg mesa I stavim na dasku za rezanje. Odrežem pola a pola vratim nazad. Godine iskustva dovele su do toga da meso bude brzo I ravnomjerno izrezano na kockice. Stavim u posudu a u drugu naspem vode I krenem do vuka koji je stavio glavu na prednje šape.
Kad je vidio da prilazim podigao je glavu I ostala sam zapanjena od sivog pogleda. Isplazio je jezik I rep je pravio valove s dekicom. Oprezno spustim to ispred njega . Očekivala sam da će skočiti na hranu iste sekunde a on je I dalje gledao u mene. Mogla bi da se zakunem da je izgledao zbunjeno.
Da li sam trebala to da ispečem? Bože , ne . Pa on jede ono što ulovi svježe.
Kako je I dalje gledao u mene ja mu kažem
"Jedi. Brže ćeš ozdraviti. "On spusti glavu I polako zubima uze jedan komad pa drugi sve dok posuda nije bila prazna. A zatim se podigao na noge a moje su se odsjekle. Približio se posudi s vodom I napio se halapljivo. Ja sam I dalje nepokretno sjedila na stolici preko puta njega. Izgledao je ogromno u ovoj maloj drvenoj prostoriji.
Podigao je glavu I krenuo prema meni. Sve dok mu prednje šape nisu bile kod mojih nogu. Strah je bio automatska reakcija. To je nešto prirodno kad se nađeš oči u oči zvijeri. Ljudskom ili životinjskom.
A onda se desilo nešto nestvarno. Spustio je glavu na mjestu gdje su se koljena spajala I gledao u mene. Moja ruka momentalno ode u njegovo toplo krzno I on zatvori oči. Neviđena sreća prostruji kroz mene. I drugu ruku spustim u njegovo krzno I nastavim da ga milujem. Ruke su mi s obe strane njegove glave a palčevima sam prelazila preko lica.
Ne znam koliko smo dugo sjedili. Ja u svojim mislima a on u blaženstvu dodira. Znam samo da je soba izgubila na toploti I da mi je u ovoj takoj pidžami postajalo hladno. Stesla sam se a on je otvorio oči.
"Mislim da je vrijeme da idemo spavati."
On je okrenuo glavu u stranu.Znala sam da sam luda ,jer kad sam pogledala mjesto gdje je prije toga ležao ,bilo mi je žao. A onda sam pogledala u njega I znala sam da ću glupost da uradim , ako ostanem živa.
Kad sam bila mala imala sam labradora. Bio je najveselije , najumiljatije biće na svijetu. Otkako sam ga dobila spavao je u mom zagrljaju. Sa mnom na krevetu. Sve do dana kad se onaj manijak zaletio na ulici u ubio ga meni pred očima. Bila sam neutješna.
Sad kad pogledan u vuka ,nisam željela da bilo gdje drugo spava osim kod mene na krevetu , ako bude htio. Imao je tu tugu u očima koja je bila kao refleksija mojih. Bio mi je poznat I bila sam luda. Totalno.
Ustanem a on se skloni od mene posmatrajući me.
"Dođi." kažem u nadi da će krenuti za mnom. I nije me iznevjerio. Došli smo pred malo kupatilo a on je čekao pred vratima. Pokupim peškir I pokvasim ga a onda krenem prema njemu. On me oprezno gledao. Neprirodno miran za divlju životinju. Možda je ovo zatišje pred buru.
Preškirom pređem preko njegove glave a on zatvori oči. Zatim nastavim preko cijelo tijela. Bio je posve miran I da nije disao mislila bi da je prepariran. Zatim je došao red na šape I spustim se na koljena ispred njega I uzmem jednu pa drugu i nježno obrišem. Kako sam bila nagnuta a lice mi bilo blizu njegovog ,brI topli liz koji mi je podario me iznenadio pa sam okrenula glavu I pogledala u njegove oči.
"Šarmer , nisi li. Ne trebaš me zavoditi. Vodim te u krevet sa sobom." kažem I nasmijem se I mogla bi da se zakunem da su se I njegove usne razvukle u osmijeh. Zatresem glavom. Pukla sam. Totalno pukla.
Kad sam završila bacim peškir u korpu, odem operem zube I onda zatvorim vrata jer sam morala piškiti a vuk se nije pomjerao s mjesta I nisam htjela da me gleda. Kad sam obavila sve izađem a on me pratio prema sobi.
Popela sam se s podnožja opet I uvukla se u hladnu posteljinu. Vuk je stajao kod vrata kao da nije znao šta da uradi. Zatim sam podigla jorgan I potapšala mjesto pored sebe a on kao da je čekao. Skočio je , kružio par puta a onda se sklupčao glavom okrenut prema meni.
Pokrijem nas oboje I izgovorim molitvu Bogu. A onda se okrenem bočno prema vuku koji me gledao sa šapa. Nagnem se I poljubim mu njušku I polako sklopim oči.U jednom trenu mi je bilo vruće I polako otvorim oči. Težina na mom stomaku me natjerala da pogledam , a tamo je bila vučija glava. Znači nije bio san. Sneno pogledam opet I oči mi se sklopiše.
ESTÁS LEYENDO
»» Moje «« 🔚💓 Tiskana📖
FantasíaŠta sudbina hoće , sudbina I da. Ono što je suđeno uvijek pronađe jedno drugo. Prije ili kasnije....