Másnap az egyetemen kezdtem a napot. Nem történt semmi érdekes. Azon kívül hogy a barátaim szerint nagyon el voltam bambulva egész nap. Pedig nem is na jó néha meg eset de kinél nem esik meg néha.
- Jungkook hol jártál egész nap? - lépett mellém Jin mikor az egyetemről mentünk ki.
- Ezt hogy érted itt voltam végig? - pillantottam rá.
- Fejben Kookie fejben hol jártál? - kérdezte ismét.
- Sehol. - fújtam ki a levegőt.
- Hát ha te mondod. - sóhajtott
- Én siettek haza kell mennyek. - fordultam hátra és úgy sétáltam tovább.
- Hova sietsz ennyire? - kérdezte Hoseok.
- Dolgom van. - ezzel zártam a beszélgetést és rohantam haza.Minél előbb beszélnem kell Jiminnel. Hazáig rohantam a bejárat előtt meg álltam. Meg támaszkodtam a térdemen és próbáltam ismét levegőhöz jutni.
Néhány másodperc múlva ki nyílt az ajtó fel néztem hogy ki az. Jimin ált az ajtóba értetlenül bámulva engem.
- Szia. - mosolyogtam rá kínosan.
- Szia.
- Hova mész? - léptem közelebb hozzá.
- Van egy kis dolgom. - hajtotta le a fejét.Egy autó ajtó csapódása zavart meg minket. Hátra néztem és egy fekete ruhás napszemüveges alak ált a jármű mellett. Ami fekete volt sötétített ablakokkal. Az a tipikus autó, amibe hírességeket szállítanak ide oda. De mit keres egy ilyen itt?
- Én akkor megyek is. - indult el Jimin a jármű felé ezzel vissza hozva engem a gondolkozásból. Végül meg ált a sofőr mellett beszéltek pár szót. Aztán ki nyitotta neki az ajtót ő pedig be ült és el mentek.El indultam fel a lakásomba gondolataimba merülve szedtem a lépcső fokokat.
Mi volt ez az előbb? Jimin mért szállt be abba a kocsiba? Talán valami híresség? Nem az kizárt akkor felismertem volna. Lehet valami gazdag család gyereke? Azt se nagyon hiszem akkor nem egy ilyen környékre költözött volna. Mert hogy szépek az itt lévő apartmanok. Viszont a környezet pocsék mindenhol szemét olykor pár hajléktalan is meg fordul erre.
És hogy én mért költöztem ide? Mert abból a kevés pénzemből ennyire futotta. De legalább van tető a fejem fölött.Be mentem a lakásba be nyomtam egy kis zenét és végig nyúltam a kanapén.
Nagyon szeretem ezt az előadót Ji néven fut sose látta még senki se az arcát, de a hangja olyan, mint ha egy angyalé lenne. Biztos ő maga is egy angyal nem lehet más ilyen hanggal....
A csengő hangjára ébredtem. Úgy néz ki kicsit el aludtam. A zene még mindig szólt pont a kedvenc számom ment. Oda sétáltam az ajtóhoz és ki nyitottam.
YOU ARE READING
𝑵𝒐𝒗𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 8. ×𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘×
FanfictionRajongás! Mit is jelent ez a szó? Kötödni érzelmileg egy idegenhez akinek még az arcát se láttad. Érzelmeket táplálni és beleszeretni anélkül hogy bármit is tudnál róla. De valahol belül még is tudod hogy ismered az illetőt. Jimin egy gyönyörű hangg...