<10.rész>

308 35 3
                                    

Jó olvasást!

___________________________________

Napok óta keresem Jimint, hogy meg beszéljem ezt az egészet vele. A kávézóba ugyan úgy bejárok dolgozni. Szeretném Ji-t valamivel meg lepni, ha már találkozhatok vele.

...

A vendégek jöttek mentek én pedig kiszolgáltam őket. Jelenleg egy maszkos baseball sapkás kapucnis rejtélyes idegen ál a pult előtt. Még a szemét se lehet látni.
- Mit adhatok? - mosolygok rá.
- Egy macha lattét kérek. - elkészítem neki oda adom el veszem a pénzt és már el is ment. Meg se várta a vissza járót. Mikor a kezembe néztem a pénz mellett találtam egy lapot amire volt írva valami.

"Nem bírtam ki, hogy ne jöjjek el. Személyesen szerettelek volna látni. Nem tudom mért vagy rám ilyen hatással. De már nagyon várom a koncert utáni találkozást. A vissza járót tartsd meg.

Ui.: szép a mosolyod ;)

by.: Ji"

Le fagyva bámultam a papírt. Itt volt. Itt volt előttem. Felnéztem még láttam ahogy kilép a kávézóból így gondolkodás nélkül utána szaladtam.
- Várj. - szaladtam ki épp egy kocsiba szállt be és elhajtottak.

...

Eltelt néhány nap most már vészesen közeledik a koncert. Én pedig egyre jobban izgulok.

...

- Mi a helyzet Jiminnel? - kérdezte Namjoon Jinnel át jöttek hozzám.
- Semmi. Igazából azóta nem is láttam. - szomorodtam el.
- Amíg a szomszédba lakik bármikor láthatod. - biztatott Namjoon.
- De már napok óta nem jött haza. - nem néztem fel csak a padlót bámultam.
- Szerintetek elüldöztem? - nézek rájuk könnyes szemmel.
- Nem hiszem szerintem csak elfoglalt. Te magad mondtad, hogy el szokott tűni napokra. - kapcsolódik be Jin.
- Igaz. - sóhajtok.

...

Le kísértem barátaim úgy is el akarok menni a boltba néhány dolgot venni. Mikor ki léptünk az ajtón egy pillanatra meg álltunk, hogy elköszönjünk egymástól.
- Sok sikert Jiminnel. - teszi a vállamra a kezét.
- Oh...pont jókor. - mutat az ajtó felé.
- Mi megyünk. Szia. - köszön el gyorsan én pedig hátra fordulok és meg látom Jimint. Egy egyszerű farmer van rajta fekete pulcsival és egy baseball sapkával amire a kapucnis is rá van húzva. Bár hol felismerném.

- Jimin-shi. - szólok neki mikor közelebb ér. Felkapja a fejét a telefon képernyőjéről és rám néz. Majd sietősen ki akar kerülni, de én keze után kapok és magamhoz húzom.
- Haragszol rám? - néznék a szemébe, de nem tudok mert le van hajtva a feje.
- Engedj el. - motyogja maga elé.
- Valami rosszat tettem? Mi történt? - szorítok kicsit erősebben karjára.
- Semmi. - rázza a fejét le hajtva.
- Akkor mért kerülsz? - engedek szorításomon mire kihúzza kezét ujjaim közül.
- Nem kerüllek. - pillant oldalra.
- Honnan ismered Ji-t? - váltok kissé komolyabb hangra.
- Nem mondhatom el. - rázza meg a fejét.
- De... - kezdek bele, de mielőtt folytathatnám körém fonja karjait.
- Sajnálom Jungkook. Hamarosan. Hamarosan mindent meg értesz. - suttogja fülembe mitől hevesen verni kezd a szívem. Add egy gyors puszit az arcomra majd elszalad. Időm sincs reagálni eltűnt én meg csak meredten bámultam magam elé.

...

Végre ez is eljött itt vagyok a koncerten most engedték be a VIP jegyeseket. Tehát engem is, ha nem kapok tőle jegyet valószínűleg csak a normálra lett volna pénzem. De így a keresetemből hoztam neki valami kis ajándékot. Mikor beengedtek kaptam egy nyakba akasztható belépőt. Aminek a hátuljára volt rakva az engedély, hogy a koncert után találkozzak vele.

Minél jobban telik az idő annál izgatottabb vagyok. Sose hittem volna, hogy ez meg történhet velem. De még is itt vagyok egy kéz nyújtásnyira tőle. Az emberek egyre csak jöttek rengetegen voltak. Már néha attól féltem össze fognak taposni a fellépés alatt. Aztán el kezdődött elindult a zene az én kedvenc zeném a 'lie'. Az emberek visítoztak ő pedig kilépet a fényre és mint egy angyal varázsolta el a közönséget. 

___________________________________

Készülöben van már a folytatás is pár nap és fel teszem.

2020.02.27

𝑵𝒐𝒗𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 8. ×𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘×Onde histórias criam vida. Descubra agora