<7.rész>

314 34 2
                                    

Már megint meg írtam hónapok óta a részt, de elfelejtettem fel tenni.
___________________________________

Nagyon kíváncsi voltam mi lehet a levél tartalma. De úgy döntöttem nem nyitom ki. Jimin azt monda egy hét múlva akkor úgy is lesz. Letettem a szekrényem egyik polcára és ott hagytam.

Bekapcsoltam a gépem és el kezdtem nézegetni a közönségi oldalakat. Míg a szemem elé nem került egy érdekes cikk. Rá kattintottam és el kezdtem olvasni.

"A BigHit Entertainment azt nyilatkozta, hogy a híres Ji nevű előadójuk a következő egyben első koncertjén felfedi az arcát. Ezen a fellépésen egy új dalt is kapunk tőle, amit egy számára különleges személynek fog énekelni. A koncert 2 hét múlva kerül megrendezésre. Jegyeket az alábbi linken tudjátok beszerezni:
http.:tickets/ji.com"

- Mi? - pislogtam. Két hét? Nincs pénzem teljesen le vagyok égve. Honnan szerezek jegyet? Basszus muszáj eljussak a koncertre.

Felhívtam a barátaim hátha meg szánnak. De nem. Ez van, de még nem adtam fel. Valahogy eljutok arra a koncertre.

...

Másnap az egyetemen nem igazán ment a koncentrálás. Csak a koncertre tudtam gondolni és arra, hogy hogy fogok én oda eljutni.
- Mi van veled haver minden oké? - kérdezte Namjoon miközben sétáltunk ki az épületből.
- Minden a legnagyobb rendben. - sóhajtottam és a hangomon hallatszódott, hogy ez nincs így.
- A koncert miatt vagy ilyen szomorú? - tapint a lényegre csak bólintok és megyek tovább.
- Valahogy biztos meg oldod. - biztatott.

Barátom haza ment így egyedül sétáltam tovább. Nem mentem haza nem volt hangulatom otthon ülni. Lassú tempóba szedtem a lábam nem rohantam sehova. Néztem a kirakatokat közbe figyeltem nehogy nekimenyek valakinek. Egy kávézó ablakán láttam egy hirdetést elolvastam mert mért ne.

Pultos felszolgálót keresünk.

Benyitottam meg próbálom hátha sikerülne itt egy kis pénz keresek. Oda sétáltam a pulthoz, ahol egy srác rögtön jött, hogy kiszolgáljon.
- Mit adhatok? - kérdezte mosolyogva.
- Én az állás ajánlatra szeretnék jelentkezni. - válaszoltam.
- Akkor gyere velem. - sietett ki a pult mögül én pedig követem.
- Itt a főnök irodája. - álltunk meg egy ajtó előtt.
- Sok sikert. - küldött felém egy biztató mosolyt majd elment. Bekopogtam majd egy 'igen' után bementem.
- Jó napot. - hajoltam meg majd közelebb sétáltam.
- Jó napot az állásra szeretnél jelentkezni? - jött egyből a kérdés.
- Igen. - bólintottam majd leültem a székre amire mutatott.

- Önéletrajzot tud mutatni vagy még iskolába jár? - kérdezte.
- Egyetemista vagyok. - válaszoltam. Ezután elkérte a suli nevét meg a nevem és meg nézte a rendszerben, hogy igazat mondok-e.

Pár perc biztos eltelt mire ismét felém fordult.
- Rendben. Meg kapod az állást holnap kezdhetsz is. Még van 2 óra a munkaidőből menny kérd meg Kihyunt hogy mutassa meg mit kell majd csinálj. Hogy ne holnap a nagy forgalomba keljen most kevesebben vannak. - elhagytam az irodát és vissza sétáltam a pulthoz.
- Hogy ment? - jött oda hozzám a pultos srác.
- Sikerült. - mosolyogtam.
- Holnap kezdesz akkor ugye?
- Igen. A főnök azt mondta, hogy ma betanítanak.
- Akkor gyere. - fogta meg a csuklóm és húzott maga után.

Beállított a pult mögé és el kezdet magyarázni.
- Itt meg találsz mindent a kínálatból. - mutatott egy nagyobb tabletre, ami a pénztár felé volt rakva.
- Kiválasztod, amit a vendég kér. Ha kávé akkor még után feldob neked lehetőségeket itt szintén kiválasztod, amit a vendég kér. A rendelést elkészíted és ennyi. Ha sütit kérnek azt csak ki kell venni a pultból. Utána vagy oda adod, amit kértek vagy kiviszed az asztalhoz. Az italokat meg fogom mutatni, hogy hogy kell meg csinálni. Nem olyan nehéz menni fog. - tette a kezét a vállamra majd rám mosolygott.
- Próbáld meg. - áll arrébb.
- Itt leszek, ha segítség kell. - sétált kicsit hátrébb és figyelte mit csinálok.

__________________________________

So sorry, hogy ennyi idő után egy ilyen unalmas és rövid részt hoztam. De ígérem a következő rész sokkal érdekesebb lesz és nem fog ilyen sokáig tartani míg meg írom. 😁 

𝑵𝒐𝒗𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 8. ×𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘×Où les histoires vivent. Découvrez maintenant