<6.rész>

460 57 5
                                    

*Jungkook szemszögéből*

Nem értettem mit köszön nekem Jimin nem tettem semmit.
- Ezt nem értem. - adtam hangot értetlenségemnek. Felemelte a fejét és a szemembe nézet.
- Majd elmagyarázom. - mosolygott.

...

Már három napja nem találkoztam Jiminnel. Mintha sose élt volna a szomszédba. Sose láttam el menni vagy haza jönni. Nem mintha utána leskelődnek.

A csengő hangja zavart meg a gondolkozásba. Ki nyitottam és a rég nem látott szomszédom Jimin ált előttem.
- Szia. - köszönt.
- Szia. Gyere be. - álltam fére és beengedtem.
- Ugye nem zavarok? - kérdezte miközben beljebb mentünk.
- Dehogy zavarsz. Napok óta nem láttalak merre jártál? - ültem le a kanapéra majd meg ütögetem a mellettem lévő helyen, hogy üljön oda.
- Dolgoztam. - helyezkedett el mellettem.
- Most egész este szabad vagyok gondoltam át jövök hátha tudunk csinálni valamit. - nézet rám.
- Nekem oké.

...

- Amúgy már akartam kérdezni. Mit dolgozol? - fordultam hátra kaja készítés közbe. Úgy döntöttünk csinálunk valami kaját aztán ha meg ettük játszunk.
- Semmi különöset. - láttam, hogy nagyon gondolkozott a válasszon.
- Ha nem akarod elmondani nem erőltetem. - pillantottam újra hátra.

- Válasz valami innivalót a hűtőből. A poharak fent vannak a szekrényben. - biccentettem a fejemmel a hűtő irányába majd a szekrény felé. Befejeztem a szendvicseket és Jimin felé fordultam. Szegénykém próbálta le venni a poharakat, de nem érte el. Oda álltam a háta mögé és két poharat levetem majd leraktam az asztalra a szendvicseket leültem és meg vártam Jimint. Elkezdtük meg enni a vacsoránkat.
- Egyél még. - mondtam Jiminnek mikor láttam, hogy csak pár falatot evet.
- Elég volt ennyi. - tolta el a tányért.
- De ez nagyon kevés. Fogyozol? Már így is elég vékony vagy. Vagy valamilyen modell vagy? - gondolkoztam hangosan.
- Valami olyasmi. - pillantott oldalra.

Úgy láttam nem akar róla beszélni szóval inkább nem zaklattam több kérdéssel. Kajálás után bementünk a szobámba Jimin egyből kiszúrta a szekrényen lévő albumokat. Az összes Ji műve, mint már mondtam ő a kedvenc előadom.
- Tényleg nagyon szereted öt ugye? - húzta végig úját az albumok oldalán.
- Igen. A barátaim szerint megszállottja vagyok.
- Mi lenne, ha tudnád ki ő? - fordult meg hirtelen.
- Ha tudnád, hogy néz ki? Ha ki derülne, hogy ismered? Mit mondanál neki, ha itt állna előtted? - furcsálltam a hirtelen jött kérdéseket.
- Nem számít ki ő az se, hogy hogy néz ki. Nehezen hiszem, hogy ismerem személyesen. De bárki is ő, ha itt állna előttem elmondanám neki, hogy nagyon szép hangja van. Hogy szeretem ahogy énekel. Hogy... - meg csörrent Jimin telefonja, amit egyből felvett.

- Hallo.
- Nem.
- Oké.
- Mindjárt ott vagyok. - letette és rám nézett.
- Sajnálom mennem kell. De ezt bepótoljuk.

...

- Várj egy pillanatot. - fordult vissza mielőtt becsuktam volna az ajtót.
- Ezt 1 hét múlva nyisd ki. - nyomot a kezembe egy borítékot majd elment.

𝑵𝒐𝒗𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 8. ×𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘×Where stories live. Discover now