<12.rész>

368 38 6
                                    

Jó olvasást! 😊
___________________________________

Reggel a telefonom pityegésére keltem. Jimin még aludt meg néztem az értesítéseket Namjoon írt.

-----

Kim Namjoon
Hi
Reggel úgy 8 felé benézünk hozzád.
Elküldve 6:22-kor

Kelj fel mire oda érünk
Elküldve 7:13-kor

10 perc és ott vagyunk.

-----

Jelent meg egy újabb üzenet a képernyőn egy pityegés kíséretében.
- Mit csinálsz? - halottam meg Jimin morgós reggeli hangját mellőlem.
- Namjoon írt, hogy 10 perc és itt vannak. - fordulok felé ő pedig néz rám félig a takaróval a fején.
- Fel kéne kelni. - teszem le a telefont.
- Nem akarok. - húzza magára takarót jobban.
- Mit kérsz azért, hogy felkelj? - húztam le arca elől az anyagot.
- Csókot. - teszi mutató úját ajkaira. Elhúzom a kezét és teljesítem kérését. Egy lassú érzelmes csókba részesítem majd elválok tőle és mosolyogva a szemébe nézek.

- Öltözünk fel mindjárt itt lesznek. - adok még egy gyors puszit ajkaira. Kimászok az ágyból ő pedig felül. A szekrényből veszek ki magamnak meg neki is ruhát. Amit neki szántam le teszem az ágyra mellé. Én pedig elkezdek át öltözni le veszem a pólóm Jiminre pillantok, aki tátott szájjal figyel.
- Csukd be a szád még bele repül valami. - sétálok elé majd veszem fel a pulcsit ezzel el takarva azt a néhány kockám.
- J-jól nézel ki. - hajtja le egyre vörösebb fejét.
- Te se panaszkodhatsz. - emelem fel a fejét az állánál fogva.
- Dagadt vagyok. - fordítaná el a fejét, de nem engedem.
- Ilyet ne is mondj. Én biztos vagyok benne, hogy jó tested van. - csókolom meg majd válok el tőle.
- Még nem is láttad. - néz a szemembe.
- Majd látni fogom. De most öltözz. - engedem el. Felkapok egy nadrágot is és leülök az ágyra majd Jiminre nézek. Aki épp a pólóját készül le venni nadrágot már vett fel. De mikor meg látta, hogy nézem meg ált.
- Most komolyan végig akarod nézni? - engedi el a póló alját és néz a szemembe.
- Te is nézheted. Nyugi előttem nem kell szégyelősködnöd. - állok fel és sétálok elé.
- Gyönyörű vagy úgy ahogy, vagy. - fogom meg az arcát két oldalt.

Enyhén el nyílt ajkakkal és csillogó szemekkel néz fel rám. Kezem levezetem pólója szegélyéhez először csak benyúlok alá és végig húzom bőrén az ujjaim. Végül pedig leveszem róla az anyagot majd lejjebb vezetem tekintettem és végig nézek rajta.
- Wow. - nem tudok mást mondani ujjaimat végig húzom koskáin majd a szemébe nézek, de ekkor meg szólalt a csengő. Felkapom a fejem Jimin gyorsan felveszi a pulcsit majd elindultunk ki, hogy ajtót nyissunk.

- Kellett volna kávét főzni. - szólalok meg ahogy át megyünk a nappaliba.
- Majd én megyek csinálok. - mondja és már el is tűnt a konyha irányában. Beengedem két barátom.
- Helló. - köszönünk szinte egyszerre.
- Pakoljatok le aztán gyertek a konyhába. - elsőnek össze néznek majd bólintanak. Így ott hagyom őket és csatlakozok Jiminhez.

- Hogy megy? - lépek mellé.
- Mindjárt kész. - néz rám háta mögé lépek át ölelem és onnan kezdem el nézni, amit csinál. Négy kávét készített kettőnknek és két barátomnak. Magam felé fordítottam és ajkaira hajoltam, amit egyből viszonzott. Derekánál fogva közelebb húztam magamhoz majd kicsit neki is nyomtam a konyhaszekrénynek.

- Öhm srácok... - halom meg Namjoon hangját így elválunk egymástól. Bevisszük a koffeines italt a nappaliba és helyet foglalunk a kanapén. Mindenki csendben van csak azt lehet hallani ahogy néha valaki bele iszik poharába.
- Lefeküdtetek? - vág a közepébe Namjoon Jimin pedig majdnem ki köpte a kávét.
- Nem. - rázom meg a fejem.
- Akkor mi történt köztetek? - fordul felénk.
- Mármint mikor utoljára beszéltünk még azon ízéltél, hogy nincs esélyed nála. - kapkodja a szemét kettőnk között.
- Ez egy érdekes sztori. - pillantok Jiminre aki csak el mosolyodik.


- Tegnap... - kezdek bele és fordulok vissza Namjoonék felé.
- ...volt a koncert gondolom nem láttad az ezzel kapcsolatos híreket? - csak meg rázza a fejét így folytatom.
- Kiderült, hogy Jimin nem csak ismeri, de ő maga Ji. Még mindig hihetetlen, de így igaz. A koncert végén lényegében az új dalával vallott nekem szerelmet. - fejezem be röviden a történteket.

- Várj...mi? Jimin akkor az a énekes akit te úgy imádsz? - kérdez vissza Jin.
- Igen. - bólintok.
- Wow nem semmi. - dől hátra.
- Abból a zenéből ma jön ki egy rövid verziós MV. - szál be Jimin a beszélgetésbe.
- Elvileg már fent kell legyen. - néz a telefonjára.
- Nézzük meg. - mondja Namjoon így összekötjük a tévével a telefont és elindítjuk a klipet.

___________________________________
Remélem tetszett. 😄 Lenne egy kérdésem...legyen +18-as rész a könyvben? Eredetileg nem terveztem, de ha szeretnétek lesz.

𝑵𝒐𝒗𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 8. ×𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘×Where stories live. Discover now