1 - Fantastik Kedi Kyungsoo

3.8K 257 441
                                    

[Twitter kullanmadığını ama okumak istediğini söyleyenler için burada da paylaşıyorum ama düz yazı olacak şekilde düzenleme yapmayacağım. Orada olduğu hali ile kopyalayıp yapıştırdım sadece Lol Neyse keyifli okumaklar]

Twitterda karakter sınırı olduğu için bütün Kyungsooları Ksoo şeklinde yazmışım. Düzeltmeye çalıştım ama dört bin küsür kelime içinden gözümden kaçanlar olmuştur muhakkak. Görmezden gelirseniz sevinirim. 😅






🐈🐈🐈

Jongin bütün hayvanları ama en çok kedileri seven, oldukça popüler, genç bir yazardı. Kurguları genellikle büyülü, fantastik konular olur; ilham yaratmak için hususi olarak eski yerleşim yerlerinde, tarihi binalarda ve terk edilmiş sokaklarda gezerdi.

Bir gün yine bu şekilde ilham perisi kovalarken farkında olmadan derinliklerine ilerlediği ormanda tuzağa yakalanmış siyah bir kedi gördü.

Simsiyah, pasparlak tüylere sahip büyüleyici güzellikte bir kedi! İrice ve yusyuvarlak olan gözleri bile siyahtı bu kedinin.

Çoğu insan kara kedilerin uğursuz olduğunu düşünse de Kim Jongin bu tarz safsatalara kesinlikle inanmıyordu. Hatta siyah kedilerin tuhaf bir biçimde özel olduğunu düşünüyordu. Onlarda büyüleyici bir şey vardı, tılsım gibi fantastik bir şey... İlgi çekici ve merak uyandırıcı.

Zavallı kediyi hemen tuzaktan kurtardı ve yanına alıp evine götürdü. Kedicik bacağından yaralı ve aynı zamanda baygındı.

Onu güzelce pansuman edip sargılayan Jongin, eski kedisinden kalan yuvarlak mindere yatırdı. Karnı da aç olmalıydı ama yemek için önce uyanması gerekti.

Yuvarlak kara kediciği ısınsın diye şöminenin önüne bırakıp masasının başına geçti. Yazılması gereken bir sürü dosya vardı ve henüz hiçbirine dokunmamıştı ne yazık ki!

Son hikayesine dair birkaç bölümü yazmayı tamamladıktan sonra saatin epey geçtiğini fark edince masadan kalktı.

Misafirini kontrol için şöminenin önüne geldiğinde kediciği uyanmış ve kıstığı boncuk gözleri ile kendini izlerken buldu.

Uyanmasına sevinmişti. Mutfağa koşarak dolaptan bir kutu süt, tezgahtan plastik bir kase alıp sütten bolca kaseye koydu. Kediler sütü severdi değil mi?

Kaseyi gülümseyerek kediciğin önüne koydu. Kedi şöyle bir kaseye bir de Jongin'e baktı ve 'hıh'layarak çenesini havaya dikti. Ardından götünü Jongin'e dönüp uyumaya devam etti.

Pekala, belki de bütün kediler süt seviyor değildi. Özellikle de siyah ve hırçın olanlar...

Kyungsoo içinden "Ne salak adam!" diye söylendi. Eşek kadar olmuş koca kediye süt vermeye çalıştığına göre kediler hakkında hiçbir halt bildiği yoktu. Özellikle de fantastik kediler..
Fantastik kediler yalnızca et yerdi. Kaliteli dana eti.
Pekala, bu bir yalandı ama kime ne.

Jongin pes etmedi ve bu defa buzdolabından bir paket sosis çıkardı. Sütü sevmiyor olabilirdi ama hiçbir kedi ete hayır diyemezdi.

Sosisleri paketi ile kediciğin kuyruğunun yanına koydu ve kokuyu alıp dönmesini bekledi. Kesinlikle yiyecekti. Bundan emin olarak gülümsedi.

Kyungsoo çok aç olmasa böylesine ucuz bir sosisin kokusuna imkânı yok dönmezdi. Ama o lanet tuzak yüzünden günlerdir bir şey yiyememişti ve açlıktan fena halde midesi kazınıyordu.

Fantastik Kedi KyungsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin