"nerede kaldın ! ben seni beklemek zorunda mıyım ya ? sen kendini ne zannediyorsun ? beni nasıl bekletebilirsin !"
Sinirden yumruklarını sıkan jennie'ye baktım. Alt tarafı 3 dakika geç kalmıştım. Her zaman bu kadar abartmak zorunda zaten.
"cidden vaktimi çalıyorsun busanlı. gidelim artık."
"peki"
mavi iki kanatlı kapıyı açıp bizi karşıda bekleyen siyah arabaya doğru yürümeye başladı. bende onu takip ediyordum.
arabanın yanına geldiğimiz de şöför inip ikimizede arka kapıyı açtı. biz bindikten sonra kendisi şöför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.
──
aynı pozisyonda durmaktan boynum ağrımıştı. jennie ise bana yardım edeceğine oyuncak bebeğinin saçlarını örüyordu.
jennie'nin odası fazla pembeydi. hala oyuncakları vardı. kocaman bir yatağı, büyük bir kıyafet dolabı, rafları, makyaj masası, çalışma masası, koltuklar ve büyük bir televizyonu vardı. bir insanın hayal ettiği hayatı yaşıyordu.
kapının çaldığını duydum ama umursamadım. sonuçta bir sürü çalışanları vardı biri açardı.
ödeve devam etmek isterken odaya dalan jisoo ve lalisa beni durdurmuştu.
harika.
"bunların burada ne işi var!?"
"asıl senin burada ne işin var ?"
jisoo bir jennie bir de bana bakarken lalisa da aynısını yapıyordu.
"hoş geldiniz kızlar," dedi jennie sıkılmış ses tonuyla ve bakışlarını oyuncak bebeğinin saçlarından ayırmayarak. "ödevi yapıyorduk."
jisoo ve lalisa yavaş adımlarla jennie'nin yatağına oturmuştular.
"bununla mı ? onu evine nasıl aldın ya ? cidden evin kalitesi düşmüş" lalisa bana bakarak gözlerimi devirmiştim. takmıyordum artık fazla. alışmıştım bu aptal hareketlerine.
ben ödevi jennie'ye anlatmaya başlayınca jisoo odanın içinde gezinmeye başladı. aniden yere bir şey düşünce hepimiz oraya baktık. jennie'nin gözleri kocaman açılmıştı. yere düşen şey pembe bir kitaptı.
"o ne ?" dedim rahat sandalyeden kalkarak. jisoo'nun yanına ilerledim ve çoktan eline almış olduğunu pembe kitaba baktım. jennie ve jisoo cidden gergin görünüyordular.
"ah, sadece herkesin sırlarını yazdığımız bir kit-"
jennie koşarak lalisa'nın yanına gidip ağzını kapatsa da çoktan anlamıştım. demek herkesin sırları yazıyordu o kitabın içinde.
ayrıca lalisa gerçekten tam bir aptaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mean girl 愛 jenkook
Short Story❝ neden kötü kızı oynuyorsun? ❞ © clairdelvne | december 2018. → texting + story ─ jeon jungkook x kim jennie.