müzik odasında bateri'nin küçük sandalyesine oturmuş, telefonum ile yuta'nın verdiği party de çektiğimiz fotoğraflara bakıyordum. tanrım, bunlar ne böyle...
kapının açılma sesi ile gözlerimi oraya diktim ve küçük bedenin odaya girişini izledim.
hemen ayağa kalkıp yanına gittim. hiç beklemeden kollarımı ince beline doladım ve çenemi omuzuna dayadım.
kalp atışlarını duyabiliyordum. o da çekingen tavırları ile kollarını bana doladı.
başımı boynuna gömdüm ve gözlerimi kapattım. kendimi şu an daha önce hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum.
"seni seviyorum. senin peluş oyuncakları, pembe'yi ve disney filmlerini sevdiğin kadar seviyorum seni. beni cennetteymişim gibi hissettiren sesini, yumuşak saçlarını, kedi gözlerini, bana hakaret edişini, bana emir vermeni, utangaç hallerini, gülüşünü, dudaklarını.. her şeyini seviyorum, jennie."
o kıkırdayınca benimde gülümsemem genişlemişti. yavaşça geri çekildim ve küçük ellerini ellerimin arasına alarak gözlerinin içine baktım.
"bende seni seviyorum, busanlı." dedi kıkırdayarak. bende gülmüştüm.
tutuşan ellerimizi salladım ve tekrar gözlerinin içine baktım.
"seni herkes'den, her şey'den korumak istiyorum.seni sonsuza kadar mutlu etmek istiyorum. bana güvenmeni istiyorum.kız arkadaşım olmanı istiyorum, jennie."
yüzündeki güzel gülümsemesi genişlerken yanağıma hızlı bir öpücük kondurmuştu. "kız arkadaşın olmayı kabul ediyorum."
"ah, şimdi ben senin first love'un oluyorum, değil mi ?" dedim havalı bakışımı atarak. ama bu bakış fazla uzun sürmemişti.
"yoo, senden daha önce sevgililerim olmuştu. kim jennie'yim ben bitch please."
"bitch please mi ? nereden öğreniyorsun sen bunları ?"
yine gülmüştü. bir süre gülümsemesini izlemiştim. gülümserken diş etleri görünüyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.
"unutma jungkook. önemli olan ilk aşk değil, son aşktır."
dediği şeyle mutluluktan uçmak isterken elimi yanağına koyup okşadım. karnımda kelebekler uçuyormuş gibi hissediyordum ve böyle aptal aptal gülmemi durduramıyordum.
saçınının bir kısmını kulağının arkasına sıkıştırdıktan sonra ona yavaşça yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdim. haklıydı. önemli olan ilk aşk değil, son aşktı.
ve ben jennie'nin benim son aşkım olmasını istiyordum.
──
yazarken salak salak güldüm amk çok malım şakdşqksşkqşskqşskşwsoy vermeyi unutmayın ayol 🙆🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mean girl 愛 jenkook
Historia Corta❝ neden kötü kızı oynuyorsun? ❞ © clairdelvne | december 2018. → texting + story ─ jeon jungkook x kim jennie.