Cebimden telefonu çıkarttım ve saate baktım. 04.13.
Şimdi sadece biz bize kalmıştık. Party bitmişti ama biz hâlâ buradaydık. Diğer tanımadığım herkes gitmişti ve biz şu an yuta'nın büyük salonunda toplanmış, aşağı inmesini bekliyorduk.
Hepimiz çok içmiştik ama hala ayıktık.
Kısa bir süre sonra yuta merdivenlerden inip yanımıza gelmişti. "ortada bir çember oluşturun hadi."
Dediğini yaptığımızda ortaya birkaç tane kağıt bıraktı. Hasiktir. Ne oynayacağımızı biliyorum sanırım.
"hadi kız-erkek-kız-erkek şeklinde oturun." dedi yuta sinsi sırıtışıyla. Bazılarımız nereye oturacağımıza karar veremediğimiz için yuta bizi oturtmuştu.
Harika. Benim solumda jennie oturuyordu. Sağımda ise sooyoung. Aish..şu çocuk. Jennie'nin yanında Yoongi oturuyordu. Yoongi'nin isteği üzerine de onun yanında da seungwan oturuyordu.
Oyun'u yukhei başlatmıştı. Ortadan bir kağıt alıp dudaklarına götürdü ve lalisa'ya dönüp dikkatlice onun dudaklarına verdi.
Taehyung rahatsız olmuş gibiydi. Bir hafta önce lalisa'dan hoşlandığını söylemişti ve rahatsız olması normaldi. Bende rahatsız olurdum.
Lalisa çok gergin görünüyordu ve dudaklarındaki kağıtla taehyung'a döndü. Taehyung gülümseyerek lalisa'ya yaklaşmaya başladı.Lalisa kağıdı tam taehyung'a verecekken kağıt yere düştü.
"ooooo" hepimizden böyle sesler çıkarken taehyung, gülümseyerek lalisa'nın dudaklarına yapışmıştı. Ayrıldıktan sonra ikisi de gülümsüyordu.
Taehyung, dikkatlice dudaklarındaki kağıdı yeri'nin dudaklarına verdi. Yeri mark'a. Mark joohyun'a. Joohyun junmyeon'a. Junmyeon jisoo'ya kağıdı verirken yere düşmüştü.
"oha bu olmaz! kabul etmiyorum. hayır ya !" yuta ayağa kalkarak küçük bir çocuk gibi söylenmeye başladı ve kollarını göğüsünde kavuşturdu.
"yuta sakin ol. sadece küçük bir öpücük. ikimiz için de bir şey ifade etmeyecek." dedi junmyeon yuta ve joohyun'a bakarak.
Junmyeon bir saniye'den kısa süren bir öpücük kondurmuştu jisoo'nun dudaklarına. O sırada da yuta gözlerini kapatmıştı.
"hadi devam edelim." dedi jisoo ve kağıdı alıp dudaklarına koyduktan sonra yuta'ya döndü ve kağıdı onun dudaklarına verdi.
Yuta chaeyoung'a kağıdı verdikten sonra chaeyoung, jaehyun'a döndü ve yaklaşmaya başladı.
jaehyun bilerek chaeyoung'un dudaklarındaki kağıda üfleyerek yere düşmesini sağladı. Hemen sırıtmaya başladı. "şimdi beni öpmek zorundasın, park chaeyoung."
Chaeyoung, gözlerini devirdikten sonra jaehyun'u öpmeye başladı. Kısa bir süre sonra chaeyoung, jaehyun'dan ayrılıp kağıdı ona verdi.
Jaehyun, kağıdı sooyoung'a vermişti. Artık sıra bana gelmişti. Sooyoung dikkatlice kağıdı benim dudaklarıma verdikten sonra geri çekildi.
Jennie'yi öpme düşüncesi az kalsın kalp krizi geçirmeme sebep olurken onu gerçekten öpmek zorunda kalırsam ne olacak ?
Yavaşça jennie'ye döndüm ve dikkatlice dudaklarımdaki kağıdı onun dudaklarına bastırdım.
Hemen geri çekilip yoongi'ye döndü ve kağıdı ona verdi. Jennie'ye ilk defa bu kadar çok yaklaşmıştım ve şu an kalbim deli gibi atıyordu.
Yoongı, kağıdı bilerek yere üfleyip, hiç beklemeden seungwan'ın dudaklarına yapışmıştı.
Iki tur daha oynamıştık ve şimdiye kadar üç-dört kişi öpüşmüştü. hayır, hayır, jennie ve ben öpüşmemiştik. Ayrıca herkes daha da sarhoş olmuştu.
Sıra yine bana geldiğinde kağıdı düşüreceğimi hissetmiştim çünkü çok fazla içmiştim ve başım dönüyordu.
Jennie'ye dönüp ona yaklaşmaya başladım. Tahmin ettiğim gibi olmuştu işte. Tam kağıdı dudaklarına bastıracakken kağıt yere düşmüştü.
İkimizde aynı anda kocaman açılmış gözlerimiz ile yuta'ya baktık.
"niye öyle bakıyorsunuz ? hadi öpüşün." dedi yine sinsi sinsi sırıtarak ve ellerini birbirine sürterek. Piç.
Yutkunup jennie'ye döndüm. Gözlerini sıkıca kapatmış onu öpmemi bekliyordu.
Kalbım yerinden çıkacakmış gibi atarken dudaklarımı, onun sıcak ve yumuşak dudaklarına bastırdım.
Birkaç saniye öyle durduktan sonra geri çekildik ve oynamaya devam ettik. Kulaklarımın yandığını hissediyordum. Kesin kulaklarım kıpkırmızı olmuştu. Ne kadar hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalışsamda, bunun pek işe yaramadığını biliyordum.
Jennie'ye kısa bir bakış attığımda yanaklarının kızardığını görmüştüm. Bakışları yerdeydi ve titreyen elleriyle oynuyordu.
Adım gibi eminim ki bu öpüşmemizden sonra eskisi gibi olamayacaktık.
──
Bu bölümü çok zor yazdım çünkü yeni bir telefonum var ve iPhone da wattpad cidden çok farklı. Yani bu ne amk şamdiqösşqlsial
Neyse yakında alışırım zaten. Oy + yorum unutmayın pls <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mean girl 愛 jenkook
Short Story❝ neden kötü kızı oynuyorsun? ❞ © clairdelvne | december 2018. → texting + story ─ jeon jungkook x kim jennie.