Okul çoktan bitmişti ama ben bir saattir hâlâ buradaydım. Biyoloji öğretmeni bana takmış durumda ve derste bir laf etsem hemen azar işitiyordum.
Şimdi de bana ceza vermişti ve okulda bir saat daha fazla durmuştum. Kitaplarımı toplamış, okul'dan çıkmak için uzun koridorda yürüyordum.
Müzik odasından piyano sesi geliyordu. Durup dinlemeye başladım. Birisi şarkı söylüyordu ve sesi gerçekten büyüleyiciydi. Söylediği şarkıyı biliyordum. Bir süre daha orada durdum ve gözlerimi kapatıp dinlemeye devam ettim.
benim şeytan olduğumu söylüyorsun.
biliyorsun, buna karşı değilim.
hayır, bir sakınca görmüyorum.Kapıyı daha fazla araladım ve içeri girdim. Karşımdaki kişiyi gördüğümde şaşkınlıktan ağzım açılmıştı. Bunu beklemiyordum. Cidden beklemiyordum.
Karşımda gözlerini kapatmış bir şekilde piyano çalan ve şarki söyleyen kim jennie vardı.
Bu sanki benim tanıdığım, her gün gördüğüm jennie değildi. Kendisinin tam bir şeytan olduğunu bilsem de gözümde şu an bir melekten farksızdı.
Aptal değilim ve ondan etkilediğimin farkındayım. Bunu kabul etmem gerekiyor.
Beni fark ettiğinde ellerini hemen piyano'dan çekip ayağa kalktı. "senin burada ne işin var ?"
"Neden durdun ? sesin cidden çok güzel ve piyano çalabildiğini bilmiyordum."
"teşekkür ederim."
Piyano'nun önündeki tabureye oturdum ve yana kayıp jennie'nin oturması için işaret yaptım.
Yanıma oturduktan sonra "hadi devam et." dedim ve başlaması için bekledim. Başını aşağı-yukarı salladıktan sonra ince ve güzel parmaklarını piyano tuşlarının üstünde gezdirdi ve demin çaldığı şarkıyı yeniden çalmaya başladı.
benim şeytan olduğumu söylüyorsun.
biliyorsun, buna karşı değilim.
hayır, bir sakınca görmüyorum."delisin, onu sadece bırak, seni boğacak." diyorlar.
ama ben senin kollarında olmak istiyorum."hayır, telefonu açma, evde kimsenin olmadığını düşünmelerine izin ver" diyorlar.
ama ben senin büyünün altındayım.çünkü sen aradığında kalbim hızlı atmaya başlıyor
her zaman daha fazlasını istiyorum
bu benim cennettim, benim cehennemim.derinlere batıyoruz
içeride bir ses var, çok sessiz bir ses
ama kalbin benim kalbimin yanına geldiğinde o sesi duyamıyorum.Jennie yine gözlerini kapatmıştı ve gülümseyerek şarkıyı söylüyordu. Ona büyülenmiş gibi bakıyordum ve sonradan bende şarkıya eşlik etmeye başladım.
seni bırakamıyorum
seni bırakamıyorum
seni bırakamıyorum
seni bırakamıyorum
Jennie gözlerini açıp bana bakmıştı. "voah, sesin cidden harika. ama benimki kadar değil." diyip saçını savurmuştu.
Bu hareketine gülmüştüm. Jennie şu an gerçekten çok farklı geliyordu gözüme.
Gözlerinin içine bakıyordum. Gözlerinde küçük bir parıltı vardı. Jennie'yi tanımasam heyecanlı olduğunu düşünürdüm ama benden nefret ettiğini biliyordum.──
aY SONUNDA MOMENT VERDİLER DİMİ ? ÖSKFÖSJFÖSJDÖAJDÖS
hadi nys. vote butonu ellerinizden öper ;33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mean girl 愛 jenkook
Historia Corta❝ neden kötü kızı oynuyorsun? ❞ © clairdelvne | december 2018. → texting + story ─ jeon jungkook x kim jennie.