jaehyun ile birlikte kafeterya'ya doğru yürüyorduk. çocuklar ilk başta düşündüğümden farklı biri çıkmıştılar. jennie, jisoo, chaeyoung ve lalisa dışında hepsi ile iyi anlaşıyordum.
kafeterya'ya vardığımızda jaehyun'u onların masasına kadar takip etmiştim. kalabalık bir grup oldukları için kafeterya'nın en büyük masasında oturuyordular.
sol tarafta yeri, mark, irene, junmyeon, sooyoung oturuyordu.ortalarda yuta, jisoo, jennie, lalisa, chaeyoung, taehyung, sicheng ve jimin oturuyordu. sağ tarafta da taeyong, seulgi, yukhei, yoongi ve seungwan oturuyordu. birkaç tane boş yer vardı daha.
"nereye oturacağız ?"
diye sorduğumda jaehyun hafifçe gülümsedi ve yüzüme kısa bir bakış attıktan sonra yine diğerlerine baktı.
"benim yerim belli. sen istersen yanıma oturabilirsin."
başımı aşağı-yukarı salladıktan sonra yine jaehyun'u takip ettim. o chaeyoung'un yanında ki boş yere oturdu bende onun yanına oturdum. benim yanımda taeyong oturuyordu. karşımda da jimin vardı.
"selam jungkook"
birkaç kişi dışında hepsiyle selamlaştıktan sonra jennie'ye baktım. aslında laf atmasını bekliyordum ama o yüzüme bile bakmamıştı. okul gömleğinin üstüne mor bir hoodie giymişti ve uzun kahverengi saçlarını at kuyruğu yapmıştı. yüzünde fazla makyaj yoktu ve yorgun görünüyordu.
ona fazla baktığımın farkına vararak bakışlarımı sohbet eden diğerlerine çevirdim. yanlış anlamalarını istemezdim. gözlerim bir anda bana garip bakışlar atan jaebum ve jinyoung'a takıldı.
jaebum bana baş parmağını göstererek ağzını 'iyi iş çıkartıyorsun.' diye oynattı. ah, ben onu unutmuştum bile. cidden bu şey yüzünden içimde hala kötü bir his vardı.
bunları boşverip sohbete katılmayı tercih ettim. bakışlarımı jinyoung ve jaebum'dan çekip bir şeyler anlatan jimin'e baktım.
"kıza sadece iltifat etmek istedim ve en sonunda tokat yedim. inanabiliyor musunuz ? bu baby face'ime resmen o pis elini yapıştırdı."
hepimiz gülmeye başlamıştık. jennie bile. onu ilk defa gerçekten güldüğünü görüyordum. gülerken diş eti görünüyordu ve bazı insanlarda çirkin dursada onda çok tatlı duruyordu.
"kıza nasıl bir iltifat ettin, jimin?"
jisoo, kahkahalarının arasında bu soruyu sormuştu.
"pantolon bacaklarınızı ne güzel sarıyor öyle, demiştim."
hepsi daha çok gülmeye başlamıştı. jimin ise neden güldüklerini anlamaya çalışıyordu. "yah, neden gülüyorsunuz !"
jimin'in bu halleri cidden komikti. hepimiz gülerken o bön bön bize bakıyordu.
"kız tavlama konusunda cidden çok kötüsün dostum."
sicheng, elini jimin'in omuzuna koymuştu. jimin ise hala neden güldüğümüzü anlamamıştı. "neden ya ?"
"bu gidişle jimin forever single kalıcak"
chaeyoung konuşunca jimin ona baktı ve gözlerini kıstı. "nedenmiş o !? neden gülüyorsunuz ?"
"lalisa'dan daha aptal çıktı bu."
"yah!"
taehyung öyle diyince lalisa gülmeyi kesip önündeki fındıklardan birkaçını taehyung'a fırlatmıştı. taehyung ise sadece fındıkların bazılarını yakalamış, ağzına atmış ve lalisa'ya öpücük atmıştı.
oy vermeyeni dövüyormuşlar :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mean girl 愛 jenkook
Historia Corta❝ neden kötü kızı oynuyorsun? ❞ © clairdelvne | december 2018. → texting + story ─ jeon jungkook x kim jennie.