the best friend of my boyfriend { mainstreet }

3.3K 87 3
                                    

Ik druk een lange kus op zijn lippen. ik pak zijn handen vast. daar staan we dan midden in de regen. maar het maakt me niks uit zolang ik met Rein ben is alles perfect. langzaam trekt ie terug. 'je moet nu echt naar huis, je ouders hebben het al niet met mij ik wil niet dat ze me helemaal niet meer mogen' zegt Rein. ik hou zijn handen nog steeds vast. "Lieverd, je hebt niks met mijn ouders je hebt wat met mij" Hij glimlacht krampjes. Maar toch zie ik dat ie er mee zit. "Okè ik ga, zie ik je morgen weer ?" Hij knikt hevig. 'morgen haal ik je iets voor 8e op om samen naar school te gaan' zegt Rein. ik knik en loop naar de deur. Papa zit met een krant in zijn hand en kijk me aan. 'meisje je bent de laat die jongen is niet goed voor je' zegt papa dan. ik kijk hem boos aan. "Dat is jou mening ja, het kwam door mij dat ik te laat was laat die jongen nou is met rust" boos loop ik de trap op. Het is grappig want Rein woont tegen over me. we hebben beide een groot raam en kunnen elkaar zien. ik loop me kamer binnen en ga op mijn bed liggen. dan kijk ik uit het raam. rein staat daar met een briefje in zijn handen. 'Fleur ik hou van je♡' ik pak een pen en een blaadje en zet er wat op en doe hem tegen het raam.

the best friend of my boyfriend { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu