jessie en ik kijken een film . ' Maar fleur hoe ga je dat doen met vakantie?' zegt Jessie. ohja das waar. ik ga met Rein, Jessie, Owen, Nils en Daan op vakantie naar een park in brabant voor jongeren. "Blijf dan alsjeblieft de heletijd bij me" JEssie knikt hevig. we lopen het school plein op. snel lever ik mijn boeken in. ik wil rein echt niet onder ogen komen nu. hij heeft me de hele nacht gebeld. zou ik via de achterdeur gaan? ik loop naar de achterdeur waarneer ik hem open zie ik Rein en Maaike close praten. de tranen springen in mijn ogen. 'Fleur dit is niet wat het lijkt laat me het je uitleggen' zegt rein die me achterna de gangen door rent. ik pak snel mijn fiets huilend fiets ik naar huis dan gaat mijn mobiel af. * Incomming cal Rein* ik druk hem weg. ik zet mijn fiets tegen de schuur en ren naar binnen. fijn weer alleen thuis. dan gaat de bel. ik open de deur en zie rein staan. zijn ogen zijn rood. k wil de deur dicht slaan maar hij zet zijn voet ervoor. 'fleur alsjeblieft' zegt rein. ik schud mijn hoofd. " rein je hebt het verpest" hij pakt mijn hand vast. een warm gevoel gaat door mij heen. "Het is omdat we morgen samen op vakantie gaan" Hij glimlachend en loopt langs mij heen de woonkamer binnen. ik sluit de deur en loop achter hem aan. 'Oke luister, maaike past altijd op hiddee en timo als mama weg is, laatst deed ze dat ook maar hadden we beide te veel op ze zoende me ineens, toen zijn we naar boven gegaan en hebben we wat aan elkaar gezeten en gevoeld.. maar we hebben het niet gedaan ik wil nog steeds de eerste keer met de liefde van mijn leven jij, ik hou niet van der we hadden te veel op.. en voor ik het wist waren onze kleding uit en zaten we wag aan elkaar sinds dien laat ze me niet meer met rust' zegt rein. tranen prikken in mijn ogen. hij is vreemd gegaan en niet zo een beetje ook..
JE LEEST
the best friend of my boyfriend { mainstreet }
FanfictionFleur heeft wat met Rein. jaja de rein van Duivenboden.maar dan leert ze Daan kennen. Ze begint gevoelens voor hem te krijgen. Rein begint ook wat te voelen voor iemand anders maar beide durven ze het niet tegen elkaar te zeggen maar dan gaat een va...