hoofdstuk 8

2.1K 89 1
                                    

'De film is afgelopen' verluisterd rein in mijn oor. ik open mijn ogen en kijk naar de aftiteling. "Zullen we naar boven?" rein knikt. ik loop achter hem aan de trap op. zijn kamer is echt een bende. ik laat me vallen op zijn bed. reien komt naast me liggen. 'Fleur het spijt me van net, ik leg het je binnenkort allemaal uit' zegt Rein. ik knik en friemel wat aan mijn vingers. er loopt een traan over mijn wang. 'Fleurtje wat is er?' hij veegt met zijn duim de traan van mijn wang. "Wat is er tussen jou en Maaike" Ik zie dat hij wat wit weg terkt en dan aan zijn vingers friemelt. ' Niks' Hij tilt mijn hoofd iets omhoog en drukt dan zijn lippen op de mijne. ik ga erin mee. langzaaam trekt ie mijn tshirt iets omhoog. dan trekt ie terug en pakt mijn hand. hij trekt me overeind. "Rein wat gaan we doen?" Hij zegt niks en loopt door naar de kamers van de computers. er ligt een kleed op de grond met kaarsen in de vorm van een hart. "Awh rein zo lief" Ik druk een zachte kus op zijn mond. we gaan zitten en drinken en eten wat. 'Ik was hier mee bezig daarom mocht je de kamer niet in' zegt Rein. "Sorry" wat voel ik me schuldig. hij komt naast me zitten en doet een pluk haar achter mijn oor. 'Je bent prachtig' hij drukt zijn lippen op de mijne. ik laat zijn tong toe. hij tilt me op. ik kruis mijn benen om zijn lichaam. zoenend vallen we op bed. hij doet snel zijn shirt uit en zoent verder. hij gaat met een hand onder mijn shirt en laat hem even rusten op me borst. ik open me ogen even. WAT? ik duw Rein van me af en doe mijn shirt weer goed. ik trek mijn schoenen aan en pak me tassen. rein kijkt me verbaasd aan. net alas ik weg wil lopen grijpt ie naar mijn hand. 'wat ga je doen?'zegt rein. ik ruk zijn hand los. "zak ik dacht dat je te vertrouwen was met je 'tussen mij en maaike is er niks' bahbah die twee jaar relatie van ons wat een verspilling van me tijd baH!" ik loop naar de hoek van de kamer waar een panterprint bh ligt van Maaike. dat weet ik omdat haar bhs altijd zo door schijnen. ik gooi hem naar rein toe. "Lekker je eerste keer ! met de grootste hoer van de school" hij pakt mijn hand vast. 'Laat het me alsjeblieft uitleggen' zegt Rein. "Ik hoef niks meer van jou te horen de laatste tijd" ik ruk mijn hand los en ren de trap af. ik fiets richting jessie omdat als ik naar huis ga mijn moeder zeker weet dat ik bij rein ben en dan hang ik. ik druk op de bel bij jessie. zodra ze de deur openend val ik huilend inder armen. als we op der kamer zijn vertel ik over rein en daan en maaike. ze kijkt me verbaasd aan.

the best friend of my boyfriend { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu