Pov fleur.
Geschrokken kijk ik rein aan. Ik buk naast Daan neer. Rein aan de andere kant. "rein ga alsjeblieft weg" ik help Daan overeind. Hij knikt. 'Fleur kunnen we straks even praten?' Zegt rein. 'Laat der met rust!' Zegt Daan. "Morgen praten we even" ik zet Daan neer en begin zijn wond schoon te maken. 'Ga je echt met die zak praten?' Zegt Daan die mijn hand vast pakt. "Ja! Het moet een leuke vakantie worden jij gaat nu met hem praten!" Hij gaat staan en trekt me naar zich toe. 'Doe het alleen voor jou, maar met jou is het sowieso een leuke vakantie' Zegt Daan. Hij drukt een klein kusje op mijn mond. Hand in hand lopen we terug naar de rest.
Pov Daan.
Ik laat Fleur der hand los. "Rein we need to talk"'hij loopt achter mij aan. We gaan op een bankje zitten. 'Je bent een broer voor me dit kun je toch niet maken?!' Zegt rein. "Ik kan niet kiezen op wie ik verliefd word, ik hou van der" hij geeft me een boze blik. 'Ik had 2 jaar met der, ik hou nog steeds even veel van der als altijd! Maaike was om der te vergeten maar het lukt nie' zegt rein. "Je gebruikt Maaike? Vriend dump haar niemand mag der! En dit is ook niet eerlijk tegen over haar! Maar ik hu nu van fleur en zij van mij" rein knikt. 'Oke maar weet dat als ik een kans pak als ik die krijg en als je haar hart breekt ik jou breek' zegt ie bot. Waar slaat dat nou weer op. Ik hou van fleur en laat rein er niet tussen in staan. Ik knik. Samen lopen we terug. 'Daantje je mag bij mij in de tent Nils en jessie willen samen bij owen' zegt fleur. Ik ga naast der zitten en sla een arm om der heen. Rein en Maaike lopen samen weg. Ik weet precies wat ie gaat zeggen. Hij komt terug en knikt mijn kant op. 'Owen wij slapen samen in mijn tent' zegt rein die naast fleur neer ploft. Fleur kijkt me verbaasd aan. "Het is uit tussen Maaike en rein" ze knikt verbaasd. "Je blijft wel bij mij he?" Ze zegt niks en staat op. Ze gaat op mijn schoot zitten. Ze drukt der lippen op de mijne. Der tong vraagt om toestemming. Ik ga er in mee. Ik laat mijn handen rusten op der kont. Om mij heen hoor ik gefluit. Ik open even me ogen en zie rein ongemakkelijk om hem heen kijken. Niet veel later loopt ie weg. Langzaam trekt fleur terug. 'geeft dit antwoord op je vraag?' Zegt ze lachend. "Uhm niet precies doe het nog is?" Ze drukt een korte kus op mijn mond.
Pov rein.
Ongemakkelijk kijk ik om me heen. Ik hoef niet naar dat geklef aan te kijken. Ik sta op en loop richting mijn tent.
JE LEEST
the best friend of my boyfriend { mainstreet }
FanfictionFleur heeft wat met Rein. jaja de rein van Duivenboden.maar dan leert ze Daan kennen. Ze begint gevoelens voor hem te krijgen. Rein begint ook wat te voelen voor iemand anders maar beide durven ze het niet tegen elkaar te zeggen maar dan gaat een va...