Hoofdstuk 11

2K 87 5
                                    

Als we op het station aan komen. Zitten rein en Maaike te kleffen. Ik voel de tranen opkomen dus kijk de andere kant op. Het is pas net een dag uit en hij heeft alweer iemand anders. Daan wijst naar de trein waar wij in moeten. Dan trilt mijn mobiel. Daan: lieverd kom bij mij Nils en owen zitten die hebben ook geen zin in dat gekker en wij zijn veel leuker ;)' ik: graag ☺️❤️. Jessie, Nils en owen zitten voor mij en daana chter ons zitten rein en Maaike. Ik leg mijn hoofd op Daan zijn schouder. Hij slaat een arm om me heen. Ik sluit mijn ogen. 'We zijn er!' Zegt Daan zacht en drukt een kus op mijn wang. Ik loop achter ze aan. Na even lopen en het geklef van Maaike en rein aan te moeten zien zijn we er eindelijk. We zetten de tenten op. Ik en jessie. Rein en Maaike. Nils, owen en Daan. Het verbaasd me niks dat rein het al gedaan heeft met dat wijf. 'Ik ga de camping even bekijken' zegt Daan. "Ik ga meee" ik ren achter hem aan. Jessie en Nils lopen hand in hand achter ons aan. Heb ik soms wat gemist? 'Uhm wij gaan terug naar de rest' zegt Nils die Jessie mee trekt. Daan pakt mijn hand vast. We stoppen bij een grote boom. We gaan eronder zitten. Ik ga tussen zijn benen benen zitten. Zijn handen rusten op die van mij. 'Fleur...' Zegt Daan. Ik draai mijn hoofd schuin naar hem toe. 'Ik denk dat ik verliefd op je ben' voegt ie eraan toe. Ik draai me naar hem om. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij staat op en trekt me ook overeind. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne. Hij laat zijn handen rusten op mijn heupen.

Pov rein.

Fleur en Daan blijven wel heel lang weg.. "Ik ga even rondlopen" ik loop het park over. Ik stop bij een grote boom. De tranen branden in mijn ogen. Daar staan Fleur en Daan zoenend. Ik hou nog zoveel van fleur ik heb wat met Maaike om fleur te vergeten maar het lukt niet.. "Kuch kuch" fleur opent der ogen en trekt zich meteen terug. 'Gast wat doe je?' Zet Daan geïrriteerd. "Vervelend he als iemand je moment verstoord?" Hij laat fleur los en komt tegenover me staan. 'Waar heb je het over! Wat heb ik voor je verpest?' Zegt Daan. "Je moet je tong uit fleur der bek houden" fleur komt naast Daan staan. 'Ik kies zelf waar ik mijn tong in stop, ik ga tenminste niet met iemand anders naar bed' zegt Daan terwijl die me een zet geeft. "Ik ben niet met der naar bed geweest!" Ik geef hem een zet terug. Hij deinst naar achter en valt over naar achter met zijn hoofd op een betonnen steen.

the best friend of my boyfriend { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu