Hoofdstuk 19.

1.6K 76 4
                                    

Pov rein.

Ik heb echt het beste idee ooit om ze uit elkaar te krijgen! Lachend loop ik in de stad. We lopen kleding en schoenen winkels in. Owen gaat echt helemaal los. Rond de klok van 6 lopen we terug. We zijn echt lang in de stad geweest. Onderhand zit jade ook bij ons. We gaan fleur en Daan hun zoent in. "True or dare?" owen knikt hevig ja.  'true or dare aan jessie' zegt owen. 'true' ik zie dat owen denkt omdat hij zijn wenkrbrauw ophaalt. 'ben je echt verliefd op nils?' voegt ie er aan toe. 'ja' ze drukt een kus op nils zijn wang. 'true or dare aan jade'  zegt jessie. 'true' jessie kijkt even rond. 'ben je ooit echt verliefd geweest?' zegt ze. 'ja dat ben ik nu' ze legt haar hand op de been van daan. ik zie dat fleur het ook ziet. daan slaat een arm om fleur heen. 'true or dare aan fleur' zegt jade. 'uhm true' ze zet een vals lachje op. 'oke wie kan er beter zoenen rein of daan?' zegt ze vals. fleur kijkt van daan naar mij. ik maak een gebaar dat ze maar beter daan kan zeggen. 'uhm daan denk ik' Daan drukt een kus op fleur der hoofd. ze kijkt me dankbaar aan. 'true or dare aan owen' zegt daan. 'dare duhhh' we beginnen te lachen. 'zoen het mooiste meisje van deze groep' zegt daan dan. we weten allemaal dat owen helemaal verliefd is op jessie dus rara wie die zou doen. 'ja graag zelfs!' zegt owen die opstaat. maar ipv dat ie naar jessie loopt gaat ie naar fleur toe. hij trekt fleur omhoog. daan schrikt er van net als ik dit had ik echt niet verwacht. owen drukt zijn lippen op die van fleur. 'wow kijk die tong gaan!' zegt jade overdreven lachend. owen legt zijn handen om der heen.

pov fleur.

wow owen kan echt goed zoenen. dan voel ik daan in mijn been knijpen. ik duw owen zachtjes van me af. 'geweldig!' zegt owen die neer ploft. 'true or dare aan daan' voegt ie eraan toe. 'dare' 'zoen het mooiste meisje hier except fleuros' zegt owen. 'nee' kaatst daan terug. "het is oke daan" hij kijkt me twijfelachrig aan. ik knik voor zichtig. hij drukt zijn lippen op die van jade. een steek van jaloezie gaat door me heen. hij trekt terug. 'zullen we stoppen met dit spel' iedereen stemt in em verlaat de tent behalve daan en ik. 'fleur het spijt me' ik kijk hem verbaasd aan. "ik heb met owen gezoend, daan het was maar een spelletje het geeft niet" hij friemelt wat aan zijn vingers. 'ik ben verliefd op je en op jade' ik voel de tranen branden. "oke" ik pak me spullen en ren de tent uit. ik open de tent van nils en jessie. iel! snel sluit ik hem weer en loop door naar die van owen en rein. volgens mij hebben ze ruzie. ik open de rits. "jongens mag ik bij jullie?" ze kijken me verbaasd aan en kniken dan. ik leg ze allea uit. huilend nemen ze me in ene knuffel. 'rein mag ik even alleen met fleur zijn?' zegt owen. rein pakt geirriteerd wat spullen en loopt de tent uit. 'kwam het door de zoen?' zegt ie dan. "niet door onze in iedergeval" hij trekt me naar zich toe. 'hey kijk me is aan' hij komt dichterbij met zijn hoofd. dan gaat de rits open. rein komt boos de tent in. 'ga maar door hoor, het regent dus ik blijf binnen'

the best friend of my boyfriend { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu