Hoofdstuk 17.

1.7K 79 2
                                    

Pov rein.

Ik irriteer me aan het geklef van Daan en fleur. Zo erg zijn fleur en ik nooit geweest. Owen komt naast me zitten. 'Had ik maar zo een relatie met zo een perfect meisje' ik werp hem een boze blik. 'Grapje rein jesus' zegt ie lachend. Ik geef hem een zet en begin dan ook te lachen. Vanavond gaan we uit. Ik heb er echt wel zin in. Jessie en fleur zien er echt goed uit moet ik eerlijk zijn. Hoe win ik fleur terug? Omg ik weet het! "Uhm ik moet even maar de wc dan kunnen we gaan" ik loop naar de wc en bel jade. De ex van Daan. Het ging uit omdat ze moest verhuizen naar Helmond het plaatsje waar we nu zijn. Daan heeft echt een zwak voor der en zij voor hem. ( j: jade - r: rein ) J: hee reintjuhhhh ! r: hee, we zijn nu in Helmond met de jongens kom je naar club star? J: ja leuk! Tot zo R: tot straks!. Ik hang op en er verschijnt een lach op mijn gezicht. Het is me weer gelukt ik loop terug naar de groep. We zitten aan de bar. Daan en fleur zitten aan elkaar vast geplakt. Dan zie ik jade. Ik geef Daan een zet. "Dat is jade toch?" Zijn ogen worden groot. 'Ik ben even weg!' Hij drukt een kus op fleur der wang en loopt richting jade. Fleur pakt ongemakkelijk der mobiel en kijkt af en toe naar jade en Daan die druk in gesprek zijn. "Ga je mee dansen?" Ze kijkt me twijfelachtig aan. Ik trek der mee. We dansen overdreven op bang bang van Ariana, Nicki en jessie. Ik ga achter der staan en druk der tegen me aan. Mijn handen laat ik rusten op der boven benen. Zo praten we wat. Ik zie Daan mij een boze blik geven en voor ik het weet staan ze bij ons. Fleur haalt mijn handen van der heupen en begint overdreven te dansen. Ik geef jade een knuffel en dans dan ook. Dan komt er een langzaam nummer. Daan wil zijn armen om fleur slaan maar Jade is hem voor. Ze slaat haar armen om Daan zijn schouders. Fleur kijkt verbaasd en wil dan weg lopen. Ik pak der hand vast en leg dan mijn handen op der heupen. "Kom laat het niet verpesten door jade!" Ze kijkt me aan en zet dan een lach op en slaat dan der armen om mijn schouders. Ik trek der wat dichter naar me toe. Ik zie Daan meer naar ons kijken dan naar Jade. Fleur kijkt me aan. 'Waar denk je aan reintje' zegt fleur. "Aan jou" lachend geeft ze me een knuffel. Dan voel ik dat we uit elkaar worden getrokken. Ja hoor Daan... 'Zo nu neem ik fleur weer even over' hij geeft me een arrogante blik en trekt dan fleur mee naar de bar.

Pov fleur.

Ik word mee getrokken door Daan naar de bar. "Wacht me tas ligt er nog!" Ik ren naar rein en raap me tas van de grond ik leg mijn hand op zijn schouder. "Bedankt voor de leuke avond" ik druk een kus op zijn wang en loop dan terug naar de Daan. 'Zullen we terug gaan?' Zegt Daan die alweer een biertje naar achter gooit. " uhm het is hier toch ook gezellig ?" Hij haalt zijn schouders op. 'Ik wil even tijd met jou alleen' hij pakt mijn hand we lopen samen terug naar de camping. Ik denk de hele tijd aan rein. 'Je had het wel gezellig he met rein?' Zegt Daan. "Jij dan met je Jade, het is je eigenschuld! Kan ze goed zoenen?" Hij zucht. 'Ze probeerde me inderdaad te zoenen maar toen zei ik dat ik jou had, je vind rein nog leuk he?' Zegt Daan.

the best friend of my boyfriend { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu