pov daan.
ik denk na over fleur en jade. ik ben fleur kwijt. ik hou echt van der. maar ik weet dat ik der alleen maar pijn doe als jade me een keer zoent. want zo is jade. zou ik het fleur uitleggen? ik ben zo dom geweest. ik looo naar dw tent van owen en rein. ik open de tent. 'jij kan beter weg gaan!' zegt owen. fleur ligt met der hoofd onder de dekens. "fleur ik wil even met je praten" Rein geeft ne een arrogante blik. 'ga weg daan!' voegt ie eraan toe. "fleur alsjeblieft" ze trekt haar deken van der hoofd. ze heeft rode opgezwollen ogen. 'nee ga weg!' ze kijkt me boos aan. "oke denk er maar even over na" ik loop richting mijn tent. dan voel ik een arm op mijn schouder. als ik me omdraai zie ik jade staan. voor ik wat kan zeggen drukt ze haar lippen op de mijne. op een of andere manier ga ik er toch in mee. 'wat ben ik blij dat ik niet met je ben gaan praten' zegt fleur die met rein voorbij loopt. ik trek terug en loop achter rein en fleur aan. "ja fleur want ik hou nog van je, alleen van jou" ze draait zich om. 'ach rot toch op man, 20 seconden waarom jullie nog speeksel aan het uitwisselen' zegt fleur boos. "je hebt gelijk, ik laat je de komende tijd met rust het spijt me" samen met rein loopt ze weg. wat ben ik voor sukkel!
pov Fleur.
wat een zak! dan voel ik de hand van rein die mijn hand pakt. we lopen de camping over. in me gedachte zie ik daan en jade steeds zoenen. 'niet aan hem denken, hij is het niet waard' zegt rein alsof die mijn gedachtes leest. "ik dacht dat deze vakantie leuk zou worden, maar ik wil naar huis" ik trap tegen wat steentjes. we gaan op een bankje zitten bij het meertje. 'fleur ik hou teveel van je om je zoveel pijn te zien leiden' hij slaat een arm om me heen. ik laat mijn hoofd rusten op zijn schouder. "ik wil terug naar de tent het is al laat" rein knikt. owen is bij daan in de tent gegaan. zodra rein in slaap is gevallen pak ik een pen en papier en begin te schrijven.
lieve jongens en Jessie,
sorry van het gezeik deze week van me en over me, ik ben naar huis ik heb even tijd voor mezelf nodig, veel plezier de laatste vier dagen!
met vriendelijke groet, Fleuros ♥
ik pak mijn tas in en sluip de tent uit. bij het station aan gekomen. wachtende op de trein naar ehv. { eindhoven }
JE LEEST
the best friend of my boyfriend { mainstreet }
FanfictionFleur heeft wat met Rein. jaja de rein van Duivenboden.maar dan leert ze Daan kennen. Ze begint gevoelens voor hem te krijgen. Rein begint ook wat te voelen voor iemand anders maar beide durven ze het niet tegen elkaar te zeggen maar dan gaat een va...