ROBOTLAŞMIŞ DÜŞÜNEN CANLILAR

84 10 4
                                    

Neden sizce sürekli aynı şeyleri yapıyoruz. Sanki o bizim temel ihtiyacımızmış gibi. Yoksa bizim aklımıza bunları sokan birilerimi var?

Kim bilir belki de o düşünceleri kafamıza sokanlar en yakınımızdaki birisi bile olabilir kendi düşüncelerimiz varken başkalarının bize dayattığı kalıplarla düşünüyoruz.

Neden sorgulamıyoruz sorgulanması gereken şeyleri. Korkuyor muyuz gerçeklerden. Neden yeniliğe bu kadar karşıyız neden ben neyim? Nereden geldim? Nereye gidicem ? Niçin geldim? Bu dünyadaki amacım ne ? Sorularını kendimize sormuyoruz.

Çok mu iyi biliyoruz cevaplarını. Yoksa aman cevabını bulsam ne olacak mı diyorsunuz. Ne mi olacak? Ben söyleyeyim size gaflet ve cehaletten uzak sorgulayabilen iradeli hür bir insan olacağız. Bizi diğer canlılardan da ayıran bu değil mi düşünmek. Biz sorgulamıyorsak bir koyun dan farkımız olmaz. Bizi yöneten çobanın peşinden gideriz . Başkalarının tarlasına şu taşıyacağımıza kendi tarlamızı ekelim.

Bizi en çokta bu kalıpların içine sokan. Gözlerin çok yakından takip ettiği medya. Bir televizyon veya gazete vb. basın yayın organları ile bizlere verdiği bilgiye körü körüne inanıyoruz. İlk duyduğumuza inanıyoruz. Çünkü o konu hakkında bilgisiziz bizi kandırdıkları hakkında da.

Evinde oturmuş saatlerce saçma sapan dizilerle maç yada programları izleyerek hayatını yönlendiren bir insanın içine sokulmak istenildiği düşünce kalıplarını kırması çok zor farkındayım. Ama bu kalıpları kırabilmek için size söylediğim soruları insanın kendisine sorması lazım .

Şuan bu yazıları otobüste yazıyorum okuldan eve gidiyorum akşam yayınlayacağım bu yazıyı yorgunum biraz .Bende sizin gibi rutinleşmiş hayatımı yaşıyorum aynı şeyleri tekrarlıyorum. Ama ne zaman bazı soruları kendime sorduğumda aşıcam umarım öyle hayal ediyorum . Bunu size de tavsiye ederim.

Hayattaki yaşanan olaylar birbirine birer birer benzemeye başlıyorken duygularımızın yozlaşmasına izin vermeyelim. Sürekli tekrarlanan anlar anılar yapışıyor vücudumuza, bakışlarımıza, duygularımıza, aşklarımıza. Sahip çıkın düşüncelerinize, hayallerinize, umutlarınıza. Benim hala bir umudum var sizin de olsun. Umutlar insanı ayakta tutar robotlaşmayalım biz insanız öyleyiz değilmi

Selam olsun morgdaki uzaylılara

UZAYDAKİ MORGDAN SESLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin