1.BÖLÜM 🌹

1.7K 118 42
                                    

07.04.18

Provanın bitmesi ile odasına dönen Jungkook, hızlıca duşunu alıp yurttan çıkmak istiyordu. Çekmesi gereken bir çok resim olduğunu düşünüyordu. Sanki çekeceği manzaralar, ağaçlar,insanlar kaçıyormuş gibi davranarak hızlıca duşunu aldı. Fotoğraf makinesini almak için çekmecesini açmasıyla şoka uğraması bir oldu. Dün buraya koyduğu makine şuan burada değildi. Yurttan birilerinin aldığını düşünerek hızlıca merdivenleri ikişer üçer inerek gülüşme seslerinin olduğu mutfağa geldi.

Fotoğraf makinesini sormak için soru yönelteceği sırada makinesini Jimin'in elinde gördü. Karşısında yemek yiyen Jin Hyung'u çekiyordu.

"Jiminshii! Fotoğraf makinemi benden gizli almamanı kaç kere söyleyeceğim?"

Jimin hiç oralı olmayarak Seokjin'i çekmeye devam ediyordu.

"Duvara söylesem anlamıştı Jimin!"

Jin bakışlarını Jungkook'un üzerine çevirirken Jimin gözlerini devirdi. Jungkook Jin ile göz göze gelince ona gülümsedi. Jin ise kafasını eğerek yemeğini yemeğe devam etti.

"Of Jungkookie sadece biraz fotoğraf çekmek istedim. Abartma sonuçta kırmadım ya." diyerek Jungkook'a masum masum bakmaya başladı Jimin.

"Tamam sorun değil Jiminshii. Şimdi kameramı alabilir miyim?"

Jimin kafasını olumlu anlamda sallayarak Jungkook'a kamerasını uzattı. Jungkook Jimin'in çektiği resimlere bakarak mutfaktan çıktı. Jimin, Seokjin'i çeşitli şekilde çekmişti. Jungkook resimleri silmek istemedi çünkü Jin Hyung'u gerçekten çok güzel çıkmıştı.

"Gerçekten yakışıklı." Diye mırıldanarak yurttan çıktı.

Dışarıda birçok fotoğraf çekerek yurda geri döndüğünde kapıyı ona Jin açtı.

"Hoşgeldin Kookie."

"Hoşbulduk Hyung. Kimse yok mu?" diyerek içeri girdi.

"Yok, hayır Namjoon Hoseok ile piknik yapmaya, Jimin ve Yoongi işleri olduğunu söyleyerek gittiler. Taehyung ise Yeontan'ı gezdirmek için dışarı da."

"Yani tek kaldın,biraz."

"Alışkınım, boşver Kook."

Jin kapıyı kapatarak içeri geçti ve televizyon izlemeye devam etti. Jungkook odasına çıkıp yatağına oturdu. Çektiği resimlere bakmaya başladı. Ama bunlar eski çektikleri gibi güzel değildi.

Resimleri bilgisayara aktarmaya başladığında istemsiz olarak sürekli Jin'in resimlerini açıyordu. Baktıkça bakası geliyordu. Neden böyle olduğunu anlamıyordu.

Kamerayı alıp aşağı indi. Jin koltukta uyuyakalmıştı. Jungkook kamerayı Jin'e doğru tuttu. Onu çekmeden bir kaç dakika kameranın ekranından onu izledi ve hafifçe gülümsedi. Uyurken bile bu kadar kusursuz olmasına şaşırıyordu. Bir kaç tane fotoğrafını çekti. Belki de katılmak istediğini fotoğraf yarışmasına Seokjin sayesinde katılabilirdi. Ama Jin'e haber vermeden onu çekmesi uygun olmazdı. Haber verirse de Jin izin vermeyebilirdi ve Jungkook da yarışmaya hiç katılamazdı. Bu yarışmaya kazanıp fotoğraflarının sergilenmesini herşeyden çok istiyordu.
Bu yüzden Jin uyumaya devam ederken farklı açılardan, ışığın gelme açısını, netliği ayarlayarak fotoğraflar çekti.

"Napıyorsun Jungkook?"

Arkasında beliren gölge ve sert ses ile irkilen Jungkook suç üstü basıldığı için terlemeye başladı. Hafifçe arkasını dönerek baktığında gelen kişinin Namjoon ve Hoseok olduğunu gördü.

Bu durumu onlara nasıl açıklayabilirdi?

Bölüm sonu...

İlk bölüm sonu ile karşısındayım. Umarım beğenmişsinizdir. İlk bölüm olduğu için olaylar pek gelişme gösteremedi ama bir kaç bölüm sonra olaylar tam anlamı ile ortaya çıkacak♡
Jinkook başta olmak üzere bir kaç ship daha yapacağım kitapta. Bu yüzden takipte kalın♡

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın...

• FOR HIM •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin