• 16.Bölüm •

958 30 44
                                    

Jungkook evin önüne bir ton koruma yığmıştı. Evden dışarı çıkmamı dahi yasaklamıştı. Beni korumaya mı çalışıyordu yoksa bir daha kaçmamam için engel mi olmaya çalışıyordu bilmiyordum.

Eski odamızda tek başıma camdan bakınıp duruyordum. Jungkook ile aramızın düzelmeyeceğini biliyordum. Benim yaptığım şeyden sonra mümkün değildi. Fakat bebeğimiz onu belki yumuşatır diye düşünmek dışında bir umudum yoktu. Aşağıdan gelen seslerle olduğum yerde kıpırdandım. Odadan çıktım. Yavaş adımlarla salona indiğimde; Namjoon, Hoseok ve Jimin'in geldiğini gördüm.

"Jin hyung!"

"Aaa karnı çıkmış!"

"Hamile o salak."

Tepkileri beni gülümsettiğinde ilk Jiminden başlayarak hepsine sıkıca sarılmıştım. Jungkook kenarda durmuş bize bakıyordu. Sarılmamız bitince öksürdü.

"Dışarıda işlerim var. Ben gelene kadar Seokjin ile kalın. Kısa sürede gelirim."

Tam ağzımı açıp nereye diye soracaktım ki, Jungkook çoktan evden çıkmıştı. O gidince kafamı eğip koltuğa oturdum. Onunla aramın böyle olması kalbimi acıtıyordu. Yanıma oturup destek vermek için elini omzuma koyan Jimin'e baktım.

"Hyung, Jungkook'a zaman ver. Seni affedecektir."

"Nasıl affetsin? Kendi ondan kaçtığı yetmiyor gibi bebeğini de saklamak istedi."

Hoseok'un dediği şeyle sertçe yutkundum. Haksız olmadığından ona verecek bir yanıtım yoktu.

"Kes sesini Hoseok. Şimdi bunun sırası değil. Olan oldu."

Namjoon ona kızsa da Hoseok haklıydı. Elimi yüzümde gezdirdim.

"Ee, bebek kaç aylık?"

"Üç buçuk kadar."

Jimin'in sorusuna kısa bir yanıt verdikten sonra arkama yaslandım. Jungkook'un dışarıda ne işi olduğunu düşünmek dışında kafamdan geçen başka bir şey yoktu.

Jungkook, Yoongi'nin onu çağırdığı yere geldiğinde arabasından indi. Belindeki silahı düzeltti. Arabasından indi ve içeriye girdi. Kapının önünde duran korumalar onun geldiğini görünce kapıyı açarak geriye çekildiler. Jungkook içeri girdiğinde hemen karşısında oturan Yoongi'ye baktı.

"Davetimi kabul etmen ne büyük bir gurur."

Jungkook gözlerini devirirken sertçe yutkundu.

"Uzun uzun konuşmaya gerek yok. Sen Taehyung'u Seokjin'den uzak tut. Ne istersen yapacağım."

"Sevgilini böylesine koruman beni şaşırtıyor Jungkook."

Jungkook elini yumruk yaptı. Yumruğu alıp Yoongi'nin yüzüne indirmek istese de, kendini tutmak dışında başka çaresi yoktu.

"Ne istiyorsun?"

"Eski meseleleri açmayı sevmem bilirsin.  Ama eğer bir kaç dediğim şeyi Seokjin adam öldürmekten sende yardım ve yataklıktan içeri girebilirsin."

"Biliyorum."

Seokjin gittiğinde Jungkook tüm gerçekleri öğrenmişti. Bir de bu yüzden kızgındı Seokjin'e. Ondan saklamış olması kendini kötü hissettirmişti. Seokjin ile en kısa sürede bu konuyu konuşması gerekiyordu.

"Güzel o zaman. Şimdi yarın gece bir boks maçına çıkacaksın. Adamı öldüresiye dövmezsen o seni döver."

Jungkook uzun süredir boks maçlarına çıkmıyordu. Bu yüzden de hazır hissettiği söylenemezdi. Fakat başka çaresi de yok gibi görünüyordu.

"Maçı kazan. Sonrasında ne yapacağını söyleyeceğim."

"Taehyung'u Seokjin'den uzak tutacaksın sende."

"Tamam tamam. Ben onu hallederim."

Jungkook konuşmanın bittiğini anlayınca Yoongi'ye son kez bakarak oradan çıktı. Hızlı adımlarla arabaya gelip binince belindeki silahı torpidoya koydu. Arabayı çalıştırmadan kafasını geriye atıp derin bir nefes aldı. Ne zaman bundan kurtulacağını bilmiyordu. Şuan sadece bebeğini korumak istiyordu.

Jimin ile Namjoon mutfakta bir şeyler hazırlarken bizde Hoseok ile bahçede yürüyüş yapıyorduk. Hoseok adımlarını arka bahçeye çevirince onunla yürümeye başladım. Zaten kafam doluydu. Nereye gittiğimize dahi çok iyi bakmıyordum.

Hoseok ile tamamen arka bahçeye, korumaların azaldığı kısma gelmiştik.

"Neden geldik buraya? Ön bahçeye geri geçelim."

Ben adımlarımı geri döndüreceğim esnada kolumda hissettiğim el ile başımı çevirdim. Hoseok yanımdan bir anda kaybolurken gördüğüm kişi ile gözlerimi kocaman açtım.

"T-taehyung..."

Taehyung eliyle ağzımı kapattı ve beni kendine çekti.

"Selam, Seokjin."

Bölüm Sonu! 💜

Uzun zaman sonra dönmüş olsam da bence ilk defa bana ilham geldiğinden hemen yayınladım diğer bölümü.

Eğer fikirleriniz varsa yorum yazın. Okuyucularımın hayal dünyasını merak ediyorum ve hikayeye eklemek istiyorum.

İlham perilerim hemen gelirse sizi hiç bekletmeden diğer bölümü yayınlayabilirim.

Seviliyorsunuz! 💜

• FOR HIM •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin