• 8.Bölüm •

896 60 10
                                    


Zaman durmuştu. Saniyeler dakikaları, dakikalar ise saatleri kovalıyordu. Aradan ne kadar zaman geçtiğini bilemeden ameliyathanenin kapısının dibinde oturan Jungkook, kıpkırmızı olan gözlerle etrafa bakıyordu. Her yer karanlıktı...

Kalbim duracak gibi hissediyordu. Çünkü içeride olan kalbi hayatta kalma mücadelesi veriyordu. Eli kolu bağlı bir şekilde onu beklemek Jungkook için hiç kolay değildi. Bir şey olmasından korkuyordu. Ona yeni kavuşmuşken, onu kaybetmekten korkuyordu. Ellerinin arasından kayıp gitmesini istemiyordu.

Uzaktan koşarak gelen Taehyung ve Yoongi gözüne ilişti. Taehyung koşarak Jungkook'un yanına oturdu.

"Jungkook iyi misin?"

Sadece Seokjin'i düşünüyordu Jungkook. Onun sesini duymak, onun nefesini tekrar boynunda hissetmek, onun saçlarının arasında yeniden dudaklarını gezdirmek, dudaklarını dudaklarının üstünde hissetmek...

Bunları hissetmek dışında başka birşey hissedemiyordu. Yoongi sinirle elini saçlarının arasından geçirirken Taehyung endişeli ve dolu gözler ile ameliyathane kapısına bakıyordu. İçeriden gelecek olan bir haber bekliyorlardı.

Jungkook yavaşça ayağa kalkarken, Taehyung kolundan tutarak ona yardım etti. Jungkook, gelmene gerek yok, anlamında işaret yapıp lavaboya doğru yürümeye başladı.

Arkasından bakan Taehyung'un yanına geldi Yoongi.

"Nasıl olmuş bu?"

Taehyung duyduğu ses ile Yoongi'ye döndü.

"Bilmiyorum. Ama yakında öğreniriz."

"Öğrenince katil olacağım." Yoongi sinirle yumruğunu sıktı.

"Katil yerine dayakçı olabilirsin."

Yoongi onu duymamazlıktan gelerek, "Benden önce Jungkook katil olur zaten."

"Negatif konuşmayı keser misin artık Hyung?"

"Olacakları söylüyorum, Taehyung. Doğruyu söylemek ile negatif mi konuşmuş oluyorum?"

Taehyung gözlerini devirdi. "Şuan Jin Hyung'u düşünmeliyiz." Yoongi kafasını olumlu anlamda salladı.

Ameliyathanenin kapısının açılması ile doktor dışarı çıktı. Yoongi ve Taehyung aynı anda doktorun karşısına geçti.

"O iyi mi?" Arkadan gelen Jungkook'un sesi ile herkes şaşırmıştı. Doktor diyeceği şey için hazırlanıyor gibiydi.

"Birşey söylesenize?!"

Jungkook doktorun yakasını tutmak için hazırlanıyordu.

"Sakin ol Jungkook." Taehyung destek vermek amaçlı elini Jungkook'un omzuna koydu.

"Çok kan kaybetmiş, bu sebeple durumu hakkında kesin birşey söylemek çok zor. Uyanana kadar yoğun bakımda kalacak."

Jungkook kaşlarını çattı. "Uyanacak ama değil mi?"

"Bu Seokjin Bey'e bağlı. Uyanabilir, uyanmayadabilir."

Jungkook duyduğu şeyleri sindirmeye çalışıyordu. Eskisinden daha kötü hissediyordu.

• FOR HIM •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin