All i want for Christmas is...no Christmas!

85 14 13
                                    

Na nos mi šteklivo dopadla malá snehová vločka, ktorú som jedným pohybom ruky zničila a zotrela z nosa. S nechuťou som sa pozrela na sneh okolo seba, ktorý len dodával tú nezmyselnú atmosféru Vianoc.

Ľudia nakupujúci na poslednú chvíľu darčeky, deti na klzisku, dobrá nálada na trhoch.

Bolo mi z toho zle.

Vianoce sú ten najkomerčnejší sviatok vôbec. Obchody sa priživujú na tomto ošiale každý rok, pričom sú im ľudia schopní dať aj stovky eur len za priblblú vázu.

Rozzúrene kopnem do snehu a odvrátim pohľad od tejto panorámy. Nemôžem však na to prestať myslieť, každý rok sa prechádzam po meste a rozoberám to. Môj život. Vianoce. Udalosti, ktoré ma doviedli do tohto bodu. Aká by som bola, keby sa to nebolo stalo. Keby...

Niektorí ľudia na Vianoce spievajú koledy, ozdobujú vždy spolu stromček, no a toto je zas moja tradícia.

Ja Vianoce neslávim, neozdobujem žiaden prihlúply koreň a nekupujem žiadne dary.

24.december je pre mňa ako každý iný normálny deň.

///

Hey guys!

Naučila som sa niečo po anglicky, tak to musím aplikovať 😬😂

Opäť raz som tu s novým príbehom❤️ Teraz pred prázdninami mám ešte menej času ako obvykle, tak prečo si nepribrať ešte ďalšiu?😅😄

Dúfam, že si niekto nájde čas na čítanie a spríjemní mu to toto obdobie 💚

Taktiež dúfam, že tento príbeh už dopíšem, ak áno, a pôjde to podľa plánu, tak poslednú časť dám na posledný deň tohto roka.

Určite mi dajte vedieť, čo si zatiaľ myslíte o tomto príbehu, tejto časti/prológu💓

💚ysm

Grinch GirlWhere stories live. Discover now