Nadišiel deň D. Teda som vstala nasledujúci deň ráno.
I keď, bola som skôr zobudená, a to správou od Adama.
Vedela som, že mu nemám dávať to číslo...
Po prečítaní podrobností o našom dnešnom stretnutí, ktoré mi očividne predtým zabudol povedať, sa mi v tele usadil príjemný pocit.
Už dávno som nemala hneď skoro ráno tak dobrú náladu. Mohli za to síce aj lieky na spanie, ktoré som konečne mala položené na stolíku vedľa postele, a ktoré mi sľubovali pokojnú noc.
Za posledných pár dní som toho veľa nenaspala, nečudo, že som zo včerajška na dnes spala dvanásť hodín.
Už sa blížil čas obeda, preto som sa ani neobťažovala s raňajkami. Dala som sa na varenie cestovín, keďže som aj tak nemala chuť na nič viac. Taktiež do štvrtej poobede neostávalo veľa času a venovať polovicu z toho vareniu a druhú jedeniu neprichádzalo v úvahu.
Nie, že by som mala za potrebné sa celý ten čas pripravovať na naše... rande?
Po prvý raz za posledné hodiny som si kládla túto otázku.
Slovo ,rande' v našom rozhovore nepadlo, takže ako to mám teda nazývať?Kamarátske stretnutie v kine?
Kamarátske rande?Sme vôbec kamaráti?
Všetko sa zbehlo tak rýchlo, až prirýchlo.
Zrazu sa mi zatočila hlava, prestala som miešať cestoviny a oprela sa o kuchynskú linku.Chytila ma úzkosť. Úzkosť z tejto situácie, ktorú som nechápala.
Išli sme na to prirýchlo, možno ani nechceme obaja to isté a on ma bozkával len pre vlastné potešenie.Alebo že by to bolo naopak?
Nemohla som mať ešte city k Adamovi, koľko ho poznám, dva dni?
Avšak niečo na ňom bolo, naše bozky vo mne vzbudzovali zvláštny pocit, zvláštny, no príjemný a v jeho prítomnosti mi bolo dobre.
Ale ako to definovať?
Iný spôsob kamarátstva?
Randenie s výhodami?Zrazu mi zapípal mobil, čo značilo novú správu, ktorá sa objavilo rovno na displeji bez toho, aby som čokoľvek urobila.
Predavač Adam :P -> Teším sa na dnes xx
Usmiala som sa.
Láska.
///
Dobré ráno, ľudkovia 💚
Dnes je posledný deň tohto mizerného roka😄😝
Kto sa teší na 2019?😅
Určite všetci, keďže aj na nový rok budete môcť čítať túto kravinku😂😂😁😝
Keď už sme pritom, môžete mi napísať názor na túto časť ❤️
Som zvedavá 💚 Alebo mi napíšte, aký ste mali tento rok vy💙
Možno sa potom rozpíšem v ďalšej časti aj ja😄💚💙💚💚💚
CZYTASZ
Grinch Girl
Romans,,Vianoce som nikdy neoslavovala, nemala som na to dôvod, chuť ani vôľu. Bolo to tak každý rok a mne to nevadilo. Až kým neprišiel do môjho života niekto, kto mi túto myšlienku úplne vyvrátil..."