3. Bölüm

49 1 2
                                    

Artık Texas sokaklarında değilim. Los Angeles 'a taşındım. Hatta yurt dışına gitmeyi düşünüyorum . Çünkü Amy 'i Ashley 'i öldürdüğüm an hatırlasamda
birini unutmuştum. Ashley ile tanıştığım an yanında oturan erkek kardeşi Rick ! Eve gittiğinde iki kız kardeşini de kanlar içinde gördüğünde kahrolmuş olmalı ki . Polis her yerde beni arıyor. Ben de en azından şehir değiştirme gereğini duydum . Bu sefer sabah dışarı çıktım . Normal bir insan gibi yolda yürümem gerekiyordu. Tek bir telaşımda yakalanabileceğimi hissediyordum. Bir katil gibi durmamalıydım. Tam sokağın köşesinden dönecekken çok güzel bir kız ile çarpıştım. Elindeki kitaplar filmlerdeki gibi yere düştü ve ben onun ilk görüşte aşık olacağı kişi gibi kitapları toplayarak teslim ettim. Bana gerçekten de aşıkmış gibi bakıyordu ve bu beni heyecanlandırmıştı. Başını öne eğerek.
"Çok üzgünüm ." dedi.
"Oh, sorun yok . Asıl ben üzgünüm . Dikkatsizlik ettim . Özür dilerim . Sakıncası yoksa bir soru sorabilir miyim ? "
"Buyrun?"
"Bu kadar acele ile nereye yetişmeye çalışıyorsunuz? Eğer isterseniz sizi bırakabilirim . "
"Ohh, gerçekten mi !!? Çok mutlu olurum lütfen . Cedars-Sinai hastanesine gidebilir miyiz ? "
"Tabii , evim hemen şurada arabamı almaya gidelim ,lütfen takip edin ."

Arabanın yanına geldik ve bindik. Arabayı çalıştırdım . Dikkatlice sürüyordum . Çünkü ona zarar gelmesini istemiyordum . Gerçekten iyi bir kıza benziyordu. Hastaneye doğru ilerlerken gözlerimi yoldan ayırmayarak sordum .
"Hastaneye bu kadar acele neden gidiyoruz ? "

"Bir kız kardeşim olacak ! Annemin yanına , ona destek olmaya gidiyorum !"
" Vay canına , senin adına sevindim ismi ne olacak peki ? "

" Taylor ! Gerçekten en sevdiğim isimlerden biri . Annem beni kırmadı ve isminin Taylor olmasında karar verdik. "
Bir yandan onu dinlerken bir yandan da küçük Taylor 'un büyüdüğünde nasıl bir kız olacağını düşünüyordum . Bir çöp mü yoksa gerçekten sevilecek bir kadın mı ?

Daldığımı fark etmişti . Beni uyandırmak ve geldiğimizi haber vermek için söze tekrar başladı.
"Oh, lütfen dur, işte burası , geldik ."
"Tamam !"dedim ve arabayı park ettim . Kız gülümseyerek " Çok teşekkürler." dedi . Ben de ona gülümsedim . Arkasından bakınca benden uzaklaştığını ve onu deneme şansımı kaybettiğimi düşündüm . Gerçekten onun nasıl bir kadın olduğunu merak ediyordum ve daha fazla zaman kaybetmeden arkasından bağırdım .       "Heyy!"
Arkasını dönerek . "Bir sorun mu var ? "diye sordu . "Bir sakıncası yoksa ben de seninle gelebilir miyim ?
Hayata gözlerini ilk defa açan bir insan yavrusunu masum şekliyle görmek çok isterdim doğrusu ."

Gülümsedi. " Tabii .Gelebilirsin ! Benim için de iyi olur . Annem ameliyata girdiğinde canımın sıkılmasından korkuyordum. "

Beraber söylenilen kata çıktık ve odayı bulduk. Annesi de güzel bir kadındı ama dudaklarının kırmızısı gitmişti. Teni bembeyazdı. Öldürdüğüm cesetlere benziyordu .
Kız annesine sarılarak .

"Anneciğim , hiç korkma ben yanındayım . Beni buraya kadar bu beyefendi getirdi. Ona minnettarım. "
Bir an duraksadı . " Bu arada adınızı hiç sormadım. Adınız neydi ?"

"Tyler . Sizin ki ? "
"Emily. Size gerçekten çok teşekkür ederim . "
"Önemli değil "
Doktorlar ve güzel hemşireler içeri girdi. Annesini alıp ameliyata götürdüler . Emily koltuğa oturdu .
Bana gülümsedi . Bunda bir sakınca yoktu. Ama bir an bana yaklaşıp .
"Çok yakışıklısın." dedi. Belki sadece iltifat etmek istemişti ama ben diğer kurbanları düşünürek saçından tutup çektim. "Sen kendini ne zannediyorsun ! Sen bir çöpsün ! İğrençsin ! Artık güzel ya da masum değilsin ! Seni keseceğim ! O bana satacak olduğun bedenini teker teker parçalara ayıracağım . " dedim. İlk defa bir kurbanımı öldürmeden önce
onunla konuşmuştum ve farkında olmadan bir katil olduğumu öne sermiştim. O benimle konuşmaya çalışırken ben , hastanedeki bir çekmeceği
açtım. İçinden bir iğne buldum . Elime aldığım gibi Emily'nin boğazına sapladım. Sapladım , çıkardım . Bir süre böyle devam ettim. Bu daha da zevkliydi. Acayip eğleniyordum. Her yerini delik deşik etmiştim. Her tarafından kan fışkırıyordu. Onu bu yaraların öldürmeyeceğini bildiğim için annesinin bıraktığı serumu aldım ve borusunu kıza doladım. Var gücümle sıktım. Hala güzel görünüyordu. Ama içi pis olabilirdi. Masum olsa da çoktan ona herşeyi anlatmıştım. Çırpınmayı bir süre sonra bıraktı. Kafası bedenime düştü . İğrendim. Yere attım. Ve orada bıraktım . Parmak izlerini silmedim ama serumu ve iğneyi yıkadım. Dışarıya sakince , kimse anlamasın diye , el sallayarak çıktım . "Tamam , görüşürüz Emily ! " dedim.
Sonra Emily ' inin şu küçük kardeşine de bakmaya karar verdim . Onun nasıl bir kız olduğunu merak ediyordum . Taylor ! Gerçekten de güzel bir ismi olacaktı. Yan odadan çığlıklar duydum . Bir an önce Taylor'a bakıp gitmem gerekiyordu. Herhalde odaya giren ve Emily'i kanlar içinde gören birileri vardı.
Bebeklerin durduğu şu bok kokan odaya geldim . Üstünde Taylor Hunt yazan bir beşik gördüm ve içeri girdim . Bir hemşire yanıma geldi ve Taylor ' u alıp farklı bir odaya götürdü. Sonra arkamdan seslendi .
"Bebeklere bakmak için üstünüze oradaki kıyafetlerden giymeniz gerek hijyen önemli ! "dedi . Sinirlendim .
"İzin verirseniz Taylor'a biraz daha bakabilir miyim ? "
"Tamam beş dakika sonra geri geleceğim . "
"Teşekkürler !"dedim ve tıpkı bir akrabasıymış gibi davrandım .
Güzel bir bebekti . Ama nedense bezi üstünde değildi. Diğer bebeklerin üstünde bez varken onda yoktu. Bu beni nasıl bir kadın olacağı konusunda bir karara sürükledi.
Beşiğe kafasını vurmaya başladım . Çok sert vuruyordum. Ağlamaya fırsat bile bulamamıştı. Kafası sanki içe gömülmüştü. Kanıyordu. Ama acımıyordum. Yere sertçe attım ve üstüne bastım . Beşiği alıp üstüne fırlattım. Aklıma gelen herşeyi yaptım. Tişörtümü gererek yırttım ve bir parçasını kana sürerek yere koydum. Hemşire onu korumaya çalışırken kaçırıldığımı zannedebilirdi. Sonuçta o anda yapacak pek bir şey yoktu . Bir doktor kıyafeti giydim ve dışarı çıktım. Hastaneden ayrılırken aklıma Taylor'un bezinin olmaması geldi . Ama onu Taylor yapmamıştı . Hemşire onu alıp götürmeden önce bezini alıp çöpe atmıştı. Sonra ben onu durdurmuştum. Herhalde göbek bağını keseceklerdi. Çünkü tatlı cesedinin üstünde hala göbek bağı vardı. Arabaya bindim ve öylesine tur atmaya başladım. Başım gerçekten çok dönüyordu. Dördüncü ve beşinci kurban ; Emily HUNT ve Taylor HUNT.

En Güzel KurbanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin